Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG ] stag-300 premium przełączanie na PB  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-11, 21:07   

wężyki ci się nie zasysają ?
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-11-11, 22:22   

Nie jestem wybitnym znawcą lpg Ale jak obserwuje instalację w 4.2 to praktycznie do jednego redaktora idzie jeden Wężyk od podciśnienia, i każdy wkrecony osobno w kolektor. U mnie jest tak np. Co też nie jest do końca prawidłowe bo z tego co mówił mi gazownik, który naprawdę zna się na rzeczy, że podciśnienia powinny być wkrecone jak najbliżej przepustnice. Jeśli kolego masz wciąż problemy to poszukaj jakiegoś sensownego gazownika na lpg forum i niech Ci to ogarnie.
_________________
xyz
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-12, 07:36   

kolega mógł trafić też na reduktor taki
jak nie zrobi wszystkiego co trzeba to się nie dowie
albo do innego auta trzeba by dać ale to ...
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-11-22, 13:51   

udało się odnaleźć typ wielozaworu: BRC 67R010004
Homologacja: 67R -010004
średnica rury wejściowej (tankowania) - 8mm (M12X1)
średnica rury wyjściowej (do reduktora) - 6mm (M10X1)
napięcie cewki - 12V DC
moc cewki - 16W

http://enerma.pl/pl/wielo...200-30-brc.html

wyjście jest na 6mm, wkręcone jest kolanko z wyjściem na CU 8mm.
Dodatkowo wydaje mi się, że baryłka mocno i pod kątem ścisnęła miedz.

zdjęcia wielozaworu i przewodu:
katalog przewód
https://1drv.ms/f/s!AgcAaoT8m4dQl4oVbss5yf595mn6Jw

pytanie czy wymieniać na extra czy tylko wymienić baryłkę?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-22, 20:45   

mam podobny lub taki sam
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-11-26, 13:19   

Czyli masz zwykły wielozawór i danie za nim rurki 8mm nic nie da. Czeka Cię wymiana na taki z wyjściem 8mm wtedy może ogarniesz braki w ciśnieniu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.