|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-11, 21:07
|
|
|
wężyki ci się nie zasysają ? |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-11-11, 22:22
|
|
|
Nie jestem wybitnym znawcą lpg Ale jak obserwuje instalację w 4.2 to praktycznie do jednego redaktora idzie jeden Wężyk od podciśnienia, i każdy wkrecony osobno w kolektor. U mnie jest tak np. Co też nie jest do końca prawidłowe bo z tego co mówił mi gazownik, który naprawdę zna się na rzeczy, że podciśnienia powinny być wkrecone jak najbliżej przepustnice. Jeśli kolego masz wciąż problemy to poszukaj jakiegoś sensownego gazownika na lpg forum i niech Ci to ogarnie. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-12, 07:36
|
|
|
kolega mógł trafić też na reduktor taki
jak nie zrobi wszystkiego co trzeba to się nie dowie
albo do innego auta trzeba by dać ale to ... |
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-11-22, 13:51
|
|
|
udało się odnaleźć typ wielozaworu: BRC 67R010004
Homologacja: 67R -010004
średnica rury wejściowej (tankowania) - 8mm (M12X1)
średnica rury wyjściowej (do reduktora) - 6mm (M10X1)
napięcie cewki - 12V DC
moc cewki - 16W
http://enerma.pl/pl/wielo...200-30-brc.html
wyjście jest na 6mm, wkręcone jest kolanko z wyjściem na CU 8mm.
Dodatkowo wydaje mi się, że baryłka mocno i pod kątem ścisnęła miedz.
zdjęcia wielozaworu i przewodu:
katalog przewód
https://1drv.ms/f/s!AgcAaoT8m4dQl4oVbss5yf595mn6Jw
pytanie czy wymieniać na extra czy tylko wymienić baryłkę? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-22, 20:45
|
|
|
mam podobny lub taki sam |
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-11-26, 13:19
|
|
|
Czyli masz zwykły wielozawór i danie za nim rurki 8mm nic nie da. Czeka Cię wymiana na taki z wyjściem 8mm wtedy może ogarniesz braki w ciśnieniu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |