Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-26, 18:14
|
|
|
ale wy wysoko tą temperaturę macie |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-10-26, 18:17
|
|
|
Domowy napisał/a: |
Teraz zostało tylko odnaleźć przyczynę dlaczego są takie duże spadki ciśnienia. |
Pewnie wielozawór w butli jest standard a powinien być extra
[ Dodano: 2016-10-26, 19:20 ]
pepi napisał/a: | ale wy wysoko tą temperaturę macie |
Proponowałem koledze 30 stopni bo hany bez problemu przy tej temperaturze chodzą, ale kolega widać się boi, a potem się dziwi że tak późno mu przełącza na gazownie |
|
|
|
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-10-26, 20:35
|
|
|
lesdud napisał/a: | Domowy napisał/a: |
Teraz zostało tylko odnaleźć przyczynę dlaczego są takie duże spadki ciśnienia. |
Pewnie wielozawór w butli jest standard a powinien być extra |
czy bez wykręcania wielozaworu z butli da się jakoś sprawdzić jakiego jest typu? |
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-10-26, 21:07
|
|
|
Domowy napisał/a: |
czy bez wykręcania wielozaworu z butli da się jakoś sprawdzić jakiego jest typu? |
Jest chyba tylko numer wielozaworu na nim wybity a jakiego typu to już nie wiem ale chyba nie ma. Zresztą sprawdź co tam masz wygrawerowane. |
|
|
|
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-10-26, 21:30
|
|
|
lesdud napisał/a: | Domowy napisał/a: |
czy bez wykręcania wielozaworu z butli da się jakoś sprawdzić jakiego jest typu? |
Jest chyba tylko numer wielozaworu na nim wybity a jakiego typu to już nie wiem ale chyba nie ma. Zresztą sprawdź co tam masz wygrawerowane. |
zdjecia wielozaworu
jedyne co udaje mi się rozpoznać to BRC, MTM italy. Może komuś ze zdjęć uda się rozpoznać?
Jeśli udałoby mi się wykręcić i wyciągnąć wielozawór to czym się ten extra różni? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-26, 21:35
|
|
|
mam taki u siebie więc dobry jest. |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-10-26, 21:45
|
|
|
Apophis napisał/a: | mam taki u siebie więc dobry jest. |
Eska ma 50KM więcej więc wieksze zapotrzebowanie- Tobie na 300 i teraz 310 starcza a w esce nie wiadomo |
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-10-26, 22:47
|
|
|
gdzieś czytałem, że spadki ciśnienia mogą powodować sprężyny. Mam jedną w przewodzie pomiędzy filtrem a listwą. Jest tam dość ciasny zakręt. Mogę spróbować przerobić to na 2 kolanka. Pytanie tylko czy to cokolwiek zmieni?
Zastanawiałem się aby na chwile usunąć FL02 i wstawić rurki, przejechać się kawałek i zobaczyć jakie będą spadki. Czy nie zaszkodzi to wtryskiwaczom?
Edit.1
Do katalogu ze zdjęciami wielozaworu wrzuciłem 2 zdjęcia samej instalacji. Duża odległość pomiędzy elektrozaworami a reduktorem raczej niema znaczenia? (są po przeciwnych stronach w komorze silnika). |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-10-26, 22:59
|
|
|
Wstaw testowo trójnik pomiaru ciśnienia zaraz na wyjściu reduktora i będziesz wiedział czy spadki masz na rurach i filtrze czy red i zasilanie reda siada. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-10-26, 23:03
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Wstaw testowo trójnik pomiaru ciśnienia zaraz na wyjściu reduktora i będziesz wiedział czy spadki masz na rurach i filtrze czy red i zasilanie reda siada. |
ok, spróbuje tak zrobić.
ps. już nie mam red, wymieniłem na fungiel nówkę KME TWIN. a tu nadal kupa
jeszcze jedna opcja, gdzieś zagięty jest 8mm miedz pomiędzy wielozaworem a elektrozaworami. |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-10-26, 23:09
|
|
|
Ale Ty wymieniłeś go wczoraj... Daj spokój, poczekaj z miesiąc. Niech się rozrusza i nasmaruje mazutem.
Ja też mam Twina, instalację robiłem sam i wszystko sprawdzałem i rozwiercałem. Jedyne wąskie gardło jest na zaworku przeciwwypływowym w wielozaworze który zostawiłem.
Im dłużej Twin chodzi tym spadki ma mniejsze. Fabryka niby deklaruje 0,2 przy 300? KM.
Ostatnio nie sprawdzałem ile spada bo czasy mam na tyle krótkie że z roboczego 1,0 nie pętli to co se będę d. zawracał ;-) Minimum ustawiłem na 0,5 |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-10-26, 23:19
|
|
|
to protestuje jeszcze FL02 i sprężynę i dam sobie na jakiś czas spokój
wkurza że nowe graty a nie działają od razu.
[ Dodano: 2016-10-28, 21:11 ]
mam winnego - FL02
dziś zamiast filtra FL02 2x2, dałem 2 złączki, ciśnienie wzrosło z 1,09-1,1 do 1,14, natomiast przy full bucie najniżej spadło do 0,98.
Następnie rozwierciłem nieco kanały w podstawce filtra i minimalnie poszerzyłem króćce, założyłem filtr ponownie na test i rezultat ... spadki do 0,68.
zatem pytanie do Was ... jaki filtr fazy lotnej polecacie?
może dać dwa FL01 ? |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-10-30, 09:34
|
|
|
To ja sie tutaj wcisne troszke w temacik:)
Mam u siebie dwa reduktory Elpigaz po 200KM http://www.elpigaz.com/pl/fiore-forte/ i mam u siebie własnie duze spadki do 0.6 przy pelnym bucie. Zastanawiam sie dlaczego tak jest, poniewaz prog zostal obnizony do 0.5 i przy jezdzie testowej spadł do 06 ale momentalnie wzrasta do tego 1 bara. Musze sprawdzic jak kolega "Domowy", bo byc moze sa dwa rozne cis. ustawione na redujktorach ale cos mi sie wierzyc sie niechce.
Czy ktos mial moze do czynienia z tej f-my reduktorami - bo byc moze one nie daja rade i trza kupic KME Twin ?
"Lesdud" czy po zalozeniu tego filterka masz zrobiona dalej kompensacje? Chce u siebie zalozyc taki filterek bo mam 2 pojedyncze tylko nie wiem czy sobie czasem nie pogorsze. |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-10-30, 09:52
|
|
|
tak mam zrobioną kompensację |
|
|
|
|
|