Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG ] stag-300 premium przełączanie na PB  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-10-26, 18:14   

ale wy wysoko tą temperaturę macie :]
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-26, 18:17   

Domowy napisał/a:

Teraz zostało tylko odnaleźć przyczynę dlaczego są takie duże spadki ciśnienia.


Pewnie wielozawór w butli jest standard a powinien być extra

[ Dodano: 2016-10-26, 19:20 ]
pepi napisał/a:
ale wy wysoko tą temperaturę macie :]


Proponowałem koledze 30 stopni bo hany bez problemu przy tej temperaturze chodzą, ale kolega widać się boi, a potem się dziwi że tak późno mu przełącza na gazownie
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 20:35   

lesdud napisał/a:
Domowy napisał/a:

Teraz zostało tylko odnaleźć przyczynę dlaczego są takie duże spadki ciśnienia.


Pewnie wielozawór w butli jest standard a powinien być extra


czy bez wykręcania wielozaworu z butli da się jakoś sprawdzić jakiego jest typu?
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-26, 21:07   

Domowy napisał/a:

czy bez wykręcania wielozaworu z butli da się jakoś sprawdzić jakiego jest typu?


Jest chyba tylko numer wielozaworu na nim wybity a jakiego typu to już nie wiem ale chyba nie ma. Zresztą sprawdź co tam masz wygrawerowane.
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 21:30   

lesdud napisał/a:
Domowy napisał/a:

czy bez wykręcania wielozaworu z butli da się jakoś sprawdzić jakiego jest typu?


Jest chyba tylko numer wielozaworu na nim wybity a jakiego typu to już nie wiem ale chyba nie ma. Zresztą sprawdź co tam masz wygrawerowane.



zdjecia wielozaworu
jedyne co udaje mi się rozpoznać to BRC, MTM italy. Może komuś ze zdjęć uda się rozpoznać?

Jeśli udałoby mi się wykręcić i wyciągnąć wielozawór to czym się ten extra różni?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-26, 21:35   

mam taki u siebie więc dobry jest.
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-26, 21:45   

Apophis napisał/a:
mam taki u siebie więc dobry jest.


Eska ma 50KM więcej więc wieksze zapotrzebowanie- Tobie na 300 i teraz 310 starcza a w esce nie wiadomo
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 22:47   

gdzieś czytałem, że spadki ciśnienia mogą powodować sprężyny. Mam jedną w przewodzie pomiędzy filtrem a listwą. Jest tam dość ciasny zakręt. Mogę spróbować przerobić to na 2 kolanka. Pytanie tylko czy to cokolwiek zmieni?

Zastanawiałem się aby na chwile usunąć FL02 i wstawić rurki, przejechać się kawałek i zobaczyć jakie będą spadki. Czy nie zaszkodzi to wtryskiwaczom?

Edit.1
Do katalogu ze zdjęciami wielozaworu wrzuciłem 2 zdjęcia samej instalacji. Duża odległość pomiędzy elektrozaworami a reduktorem raczej niema znaczenia? (są po przeciwnych stronach w komorze silnika).
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-10-26, 22:59   

Wstaw testowo trójnik pomiaru ciśnienia zaraz na wyjściu reduktora i będziesz wiedział czy spadki masz na rurach i filtrze czy red i zasilanie reda siada.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 23:03   

Ukaniu napisał/a:
Wstaw testowo trójnik pomiaru ciśnienia zaraz na wyjściu reduktora i będziesz wiedział czy spadki masz na rurach i filtrze czy red i zasilanie reda siada.


ok, spróbuje tak zrobić.
ps. już nie mam red, wymieniłem na fungiel nówkę KME TWIN. a tu nadal kupa :(

jeszcze jedna opcja, gdzieś zagięty jest 8mm miedz pomiędzy wielozaworem a elektrozaworami.
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-10-26, 23:09   

Ale Ty wymieniłeś go wczoraj... Daj spokój, poczekaj z miesiąc. Niech się rozrusza i nasmaruje mazutem.
Ja też mam Twina, instalację robiłem sam i wszystko sprawdzałem i rozwiercałem. Jedyne wąskie gardło jest na zaworku przeciwwypływowym w wielozaworze który zostawiłem.
Im dłużej Twin chodzi tym spadki ma mniejsze. Fabryka niby deklaruje 0,2 przy 300? KM.
Ostatnio nie sprawdzałem ile spada bo czasy mam na tyle krótkie że z roboczego 1,0 nie pętli to co se będę d. zawracał ;-) Minimum ustawiłem na 0,5 :]
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 23:19   

to protestuje jeszcze FL02 i sprężynę i dam sobie na jakiś czas spokój :)
wkurza że nowe graty a nie działają od razu.

[ Dodano: 2016-10-28, 21:11 ]
mam winnego - FL02

dziś zamiast filtra FL02 2x2, dałem 2 złączki, ciśnienie wzrosło z 1,09-1,1 do 1,14, natomiast przy full bucie najniżej spadło do 0,98.
Następnie rozwierciłem nieco kanały w podstawce filtra i minimalnie poszerzyłem króćce, założyłem filtr ponownie na test i rezultat ... spadki do 0,68.

zatem pytanie do Was ... jaki filtr fazy lotnej polecacie?
może dać dwa FL01 ?
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-30, 09:03   

Każdy filtr będzie powodował spadek porównując kontrole bez filtra FL a z filtrem FL, ale u ciebie to jest za duży spadek.
Ja mam u siebie http://www.phjacus.pl/F69...-4x12-p774.html i takich spadków jak Ty nie mam. A ty masz ten: http://www.phjacus.pl/F54...4x12-p2472.html ??
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-10-30, 09:34   

To ja sie tutaj wcisne troszke w temacik:)
Mam u siebie dwa reduktory Elpigaz po 200KM http://www.elpigaz.com/pl/fiore-forte/ i mam u siebie własnie duze spadki do 0.6 przy pelnym bucie. Zastanawiam sie dlaczego tak jest, poniewaz prog zostal obnizony do 0.5 i przy jezdzie testowej spadł do 06 ale momentalnie wzrasta do tego 1 bara. Musze sprawdzic jak kolega "Domowy", bo byc moze sa dwa rozne cis. ustawione na redujktorach ale cos mi sie wierzyc sie niechce.
Czy ktos mial moze do czynienia z tej f-my reduktorami - bo byc moze one nie daja rade i trza kupic KME Twin ?
"Lesdud" czy po zalozeniu tego filterka masz zrobiona dalej kompensacje? Chce u siebie zalozyc taki filterek bo mam 2 pojedyncze tylko nie wiem czy sobie czasem nie pogorsze.
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-30, 09:52   

tak mam zrobioną kompensację
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.