Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Jaki sterownik LPG  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-05, 19:38   

i tak drogo za ten syf :]
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-09-06, 05:48   

A co jest tańsze i nie jest "syfem"? Może w ogóle jakaś alternatywa?
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-06, 06:26   

Nie karm trola.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-06, 06:36   

kto ma lub ma styczność ze sterownikami to wie o co chodzi
różnice pomiędzy niektórymi nie są aż takie spore bo tak na prawdę to teraz trzymają poziom sterowniki .
Ale są i to dość subtelne -nikt się nie dowie aż sam doświadczy tego na własnej skórze i lepiej na tym samym aucie :]
Ja rozumiem że połowa polski ma to coś lub nawet więcej bo jeszcze jest klon tech
którego miałem nawet .
Jak to mówią much jest też sporo i lubią gówno -to co ja mam też ....
:P
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-06, 07:55   

pepi napisał/a:
i tak drogo za ten syf

Cytat:
A co jest tańsze i nie jest "syfem"? Może w ogóle jakaś alternatywa?



dla kolegi pepi, wszystko jest "syfem" oprócz agisa. :P

Ja mam zenith pro obd i jak na razie nie ma co narzekać bo co nowe to nowe.

i jak kolega krisker, napisał, u Jacusia po rejestracji są dobre rabaty. Ja za wtryski Barracudy płaciłem cos 69-70zł / stk.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2016-09-06, 08:19   

Ja też mam zenita i zadnych problemów ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-06, 17:22   

ale ja nie pisałem co jest dobre :]
specjalnie a ten wyżej strzelił z palca po klawiaturze :]
polska wolny kraj jak wam dobrze z zenitem lub stagiem to czemu nie
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-09-06, 18:22   

Dalej nie wiem czy NEVO czy stag no i mam 2 Stagi do wyboru tzn: http://www.phjacus.pl/J8-...onika-p857.html
albo: http://www.phjacus.pl/J58...ncja-p2637.html
ten drugi to chyba nowsza konstrukcja? pepi dlaczego STAG jest zły? Jakies konkrety?
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-09-06, 19:32   

Bierz QMax'a.
Fajne zwierzątko. Dużo ustawień, autoadaptacje działają poprawnie (OBD czy ISA3).
Istne minimum wpinania się w instalacje auta.
Nie trzeba + po stacyjce, sondy lambda też nie (ciągnie po OBD dane).
Na razie najstarsze auto to z 1998 roku podłączałem po OBD.
Mam nadzieję, że i 1997 będzie gadał poprawnie. Jak nie to ISA3.
Poczytaj sobie o tym.

W W12 mam 2xQmax 6 cyl. Fajnie wszystko działa. Po BT możesz się łączyć do telefonu.

Więcej problemów jest z padającymi wtryskami czy reduktorami...
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-06, 19:44   

nosmaster napisał/a:
Jakies konkrety?
-np spalanie a więcej na pw bo nie będę kija wkładał w mrowisko :]
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2016-09-06, 20:26   

pepi napisał/a:
ale ja nie pisałem co jest dobre :]
specjalnie a ten wyżej strzelił z palca po klawiaturze :]
polska wolny kraj jak wam dobrze z zenitem lub stagiem to czemu nie

nie strzelam z palca tylko piszę jak jest i prawdą jest to że mam go od 5 lat i jeszcze mnie nie zwiódł.Także daruj sobie takie komentarze. ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-06, 23:15   

bartez83 napisał/a:
pepi napisał/a:
ale ja nie pisałem co jest dobre :]
specjalnie a ten wyżej strzelił z palca po klawiaturze :]
polska wolny kraj jak wam dobrze z zenitem lub stagiem to czemu nie

nie strzelam z palca tylko piszę jak jest i prawdą jest to że mam go od 5 lat i jeszcze mnie nie zwiódł.Także daruj sobie takie komentarze. ;)


pepi chyba o mnie pisał :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-07, 06:30   

marekp750 napisał/a:
Nie trzeba + po stacyjce


Działa to jakoś w miarę sprawnie?
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-09-07, 06:35   

pepi napisał/a:
nosmaster napisał/a:
Jakies konkrety?
-np spalanie a więcej na pw bo nie będę kija wkładał w mrowisko :]


Napisz w punktach a nie na PW.
Masz swoje zdanie na ten temat i tyle.

1. Spalanie.

Porównywałeś różne sterowniki w autoadaptacjach czy w ustawieniach manualnych?
To jest duża różnica czy tak czy tak...
W autoadaptacjach porównujemy "jakość" softu sterownika a co do ustawień manualnych...
to wiadomo, że w OL jak mnożnik dasz wyżej niż trzeba to będzie palił więcej, kolejny sterownik ustawisz inaczej i będzie palił inaczej. Ciężko to zwerywfikować, chyba, że
OL ustawiasz na sondę szerokopasmową w wydechu to wtedy porównanie ma jakiś sens.
Oczywiście styl jazdy, czy ten sam pojazd, silnik itd. mają duży wpływ na spalanie.

STAGiem zajmuję się od 13 lat.
Innymi sterownikami podobnie (poza BRC).
Mam do czynienia na co dzień z wieloma innymi (KME, Techy, Prins, Zenity, i inne mniej znane gdzie w tej chwili nie mogę sobie przypomnieć).
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-07, 06:39   

raczej tak
ale ostatnio ludzie jacyś zestresowani jeden od trolli drugi się uraża :]
panowie luzik można sobie dogryzać ale bardziej luzacko bo po co ten stres ?
Ja nie reklamuje produktów ja z tego nic nie mam nie zakładam zawodowo
nie mam podpisanej umowy z tym czy z tamtym .
Opieram się tylko na swoich doświadczeniach zagłębiłem się w produkty lpgtechu
jakiś 1 rok temu i niby miało być tak idealnie tak wspaniale a wyszło jak wyszło
czytuje -napraw sobie auto a potem czepiaj się sterownika ;)
Drugi tekst był też fajny sterownik lpg nie naprawi auta -jednemu się udało
To już odechciało mi się zmian i tego dobrego wole stare i znane w którym nic mnie nie zaskoczy :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.