Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-10, 10:23
|
|
|
nosmaster napisał/a: | Poza tym chciałbym namiary na tego kolegę który ma wtryskiwacze PB do S8 jeśli można. | adrian949 w dziale sprzedam masz ogłoszenie.
O barracudach wielu tu juz pisało. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-10, 11:57
|
|
|
to w takim razie masz pomylone wtryskiwacze
dlatego ci wypina cylinder na lpg |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-10-10, 15:12
|
|
|
Pepi ale się uparłeś jak nauczyciel na ucznia którego nie lubi . Uwierz mi, że wszystko jest podłączone tak jak trzeba a uwalony jest wtryskiwacz PB. Poza tym silnik czasem odpala mi bez tego cylindra, pali się CAT a w ecu mam błąd o którym pisałem. Dowiodłem też, że uszkodzenie tego wtryskiwacza może powodować takie same objawy na PB jak na LPG. Chcę ten problem wyeliminować i wtedy dalej będe walczył z zagubioną mocą. Odnośnie samego sterownika to po zmianie softu na najnowszy problem z łączeniem nie występuje, za to występuje z odpalaniem z gazu tzn silnik trzeba długo kręcić zanim załączy się na gaz i odpali tak jakby sterownik uruchamia się z opóźnieniem i czasem jest to niezauważalne i odpala dobrze a czasem trwa to 2 sekundy. Przed zmianą softu działało to od razu. Występuje też błąd niskiego napięcia zasilania i to chyba też może być przyczyną. Skąd braliście zasilanie dla sterownika LPG? Ja mam podpięte pod przekaźnik w puszce z ECU ale chyba pociągnę + z alternatora bo za duży jest tam spadek napięcia. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-10, 20:57
|
|
|
ja mam z alternatora
dobra mi to looto
ponabijam się z tego wspaniałego staga |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-10-11, 05:53
|
|
|
Jeszcze mam pytanie co do jednej kwestii tzn. rozbieżność wydajności wtryskiwaczy: jaka jest dopuszczalna granica? po teście Wtrysk 1 ma 0% reszta po 11/12% i jeden wtrysk 4% czyli mam rozumieć że ten pierwszy "leje" a reszta jest w normie? jaka jest dopuszczalna odchyłka? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-11, 06:39
|
|
|
jak najmniejsza
tylko tym testem się nie sugeruj bo on jest mało miarodajny
bo może któryś wtryskiwacz benzyny ci podlewa np
Przepinaj po jednym i patrz na korekty co się dzieje a na sam koniec bezpiecznik od pompy paliwa wydłub
Czy po chwili nic się nie zmieni |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-10-15, 13:16
|
|
|
Wtrysk PB zdechł i czasem zadziała ale zazwyczaj nie działa w ogóle , oporność 123omy udało mi się zmierzyć jak nie działał także to jest już 100% potwierdzone, mam nadzieję że po wymianie wszystko wróci do normy. |
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-10-15, 16:43
|
|
|
pepi napisał/a: | nie dotrze do ciebie chyba nic
na lpg wtrysk paliwa jest nie potrzebny komp paliwa go nie widzi fizycznie go nie ma bo jest oszukany bez sterownik lpg . |
ewidentnie nie dotrze do Niego ,ze ma zle emulacje zrobioną na siódmym wtrysku... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-15, 18:03
|
|
|
ja już wysiadłem
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-10-15, 18:31
|
|
|
Przecież zmierzyłem oporność wtryskiwacza ludzie... wydaje mi się, że sprawny wtryskiwacz nie ma ponad 100 omów... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-10-16, 22:01
|
|
|
nosmaster napisał/a: | wydaje mi się, że sprawny wtryskiwacz nie ma ponad 100 omów... | Tu dobrze Ci się wydaje, sprawny wtryskiwacz ma 11 do 15 Omów. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-10-22, 10:43
|
|
|
Po wymianie wtrysku PB nie mam juz problemu z odpalaniem na 7 cylindrach, dodatkowo korekty ltft idą do zera i obecnie wynoszą -1,27% na B1 i -5,27% B2 po przejechaniu około 50km gdzie wcześniej było to około -3% i coś w granicach -13% auto jakby lepiej przyspiesa a już na pewno równiej chodzi na wolnych i normalnie odpala. Zobaczymy co będzie dalej, moe skończy się też mój problem z mocą .
[ Dodano: 2016-11-02, 18:37 ]
Trochę pojeździłem i stwierdzam, że sterownik jest ok ale nie wiem dlaczego autoadaptacja OBD nie działa... tzn stojąc na wolnych obrotach doprowadza mi korektę STFT na B1 do +25% a B2 do -25% i silnik rzuca jak byka na rodeo. ISA3 działa bardzo dobrze, aż jestem zaskoczony, jednak adaptacja OBD chyba powinna działać lepiej jako "końcowy dostrajacz" a tu jeden z banków wywala mi na +25 a drugi na -25. Błąd softu? dodam też, że korekty czyta prawidłowo z OBD, sygnał sond, temperaturę kotekty LTFT i STFT wszystko da się odczytać przez staga tylko ta autoadaptacja... wie ktoś o co chodzi? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-02, 20:22
|
|
|
a paliwa jakie masz ? |
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-11-02, 20:41
|
|
|
nosmaster napisał/a: | autoadaptacja OBD nie działa... tzn stojąc na wolnych obrotach doprowadza mi korektę STFT na B1 do +25% a B2 do -25% i silnik rzuca jak byka na rodeo. |
sprawdź 3 razy czy wtryski masz przypisane do dobrych banków. Objaw wygląda dokładnie jakby były przypisane odwrotnie. |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-11-02, 20:58
|
|
|
możliwe, że pzypisałem wtrykiwacze nie do tych banków, jutro to sprawdzę a co do czasów wtrysków to gazowe na obu bankach są mniejwięcej równe a rozjeżdżają się benzynowe czyli ECU dąży do odpowiedniego skłau mieszanki mimo że sterownik LPG robi mu taki rozjazd, jak chodzi tylko na PB STFT waha się w granicach +-10% na wolnych a po dłuższym postoju około +-4% LTFT mam lekko rozjechane -2 i +4 po próbach włączenia autoadaptacji OBD, wcześniej na ISA3 około -3 i 0. Podejrzewam, że ISA3 doprowadziłaby mi korekty praktycznie do 0 gdyby silnik prawidłowo pracował na PB ale niestety tak nie jest, problem z mocą dalej występuje. Dodatkowo wymieniłem też moduły zapłonowe na nowe i nic się nie zmieniło ale to poza tym tematem... |
|
|
|
|
|