Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Jaki sterownik LPG  
Autor Wiadomość
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-09-01, 14:42   [S8 D2 97 LPG ] Jaki sterownik LPG

Witam, Jako , że moja audi nie ma mocy przy wyższych temperaturach tzn granica 20 stopni na zewnątrz a podejrzewam też komputer LPG, ECU silnika i przepływomierz, Komputer LPG i tak zaczął strzelać jakieś fochy tzn po włączeniu zapłonu włącza się około 10 sekund, Pokazuje dłuższy czas wtrysku benzyny niż czas rzeczywisty pokazany na VAGU (przez co tez podejrzewam jego błędne działanie) niemożliwość ustawienia poprawnie instalacji itp. Komputer to Oscar - N SAS OBD. Zastanawiam się nad kupnem: http://allegro.pl/j36-kme...6435648061.html
lub
http://allegro.pl/j58-ac-...6448905705.html
Może coś jeszcze polecacie?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-01, 18:37   

Siedzę w KME od ośmiu lat i z czystym sumieniem mogę polecić NEVO Pro, STAG też nie jest gorszy. Kwestia czy to będziesz robić sam czy dasz komuś do ustawienia, jeżeli kto inny będzie ustawiać to zapytaj w czym jest "mocniejszy" ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-09-01, 18:40   

Gaz będę ustawiał sam, z resztą jak w każdym samochodzie, po prostu nie ufam gaziarzom :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-01, 18:44   

nosmaster napisał/a:
po prostu nie ufam gaziarzom
I słusznie bo 90% z nich to druciarze. Bierz NEVO, jest przyjaźniejsze dla użytkownika ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-02, 14:21   

Ja bym zobaczyl najpierw ktora instalka ma mozliwosc wyboru Twoich wtryskiwaczy. Z tego co wiem to stag nie ma barracud bo to konkurencja :) wiec ja wolalem wziac aeb od alexa (producenta moich wtryskow)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-09-02, 14:57   

U mnie siedza wtryski Hana więc chyba stag to obsłuży. Ciekawi mnie te zbieranie map z uwzględnieniem temperatury silnika i obrotów bo może to być całkiem fajna sprawa, nie trzeba robić korekcji ręcznie co jest bardzo czazsochłonne i problematyczne a tą opcję ma chyba tylko STAG?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-02, 15:01   

Cytat:
nie trzeba robić korekcji ręcznie co jest bardzo czazsochłonne i problematyczne a tą opcję ma chyba tylko STAG?


masz na mysli autokalibracje??
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-02, 19:55   

Chodzi pewnie o korekty po OBD, więc NEVO Pro i większość nowszych sterowników też ma.

p.s.
nosmaster, nie myśl że nowoczesny sterownik LPG zrobi wszystko za Ciebie ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-09-04, 10:55   

Nie chodzi mi o korekty OBD bo to nawet ten oscar - n miał a raczej o zbieraniu mapy wtrysku 3D (bo to wynika z opisu sterownika) z uwzględnieniem właśnie obrotów i dodatkowo temperatury silnika. Korektę po obrotach musiałem robić ręcznie, żeby mapy się pokrywały i nie było spadków mocy a to zajmowało sporo czasu.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-04, 11:18   

nosmaster napisał/a:
oscar
- to agis w innym wcieleniu :]
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-09-04, 17:51   

Jakoś nie mam dobrego zdania o tym sterowniku... Problemy zaczeły się gdy stracił połączenie usb, od tamtej pory cos mu się zaczeło w głowie mieszać :P . Ogólnie słabo to działało, wcześniej miałem e36 325i i gaz ustawiłem idealnie dosłownie w 30 minut po założeniu, mocy było więcej niż na pb, samochód chodził idealnie na lpg (sterownik KME Diego g3) a brakowało w nim bardzo wielu opcji, ogólnie ubogi był. W oscarze niby opcji jest ale jakoś to słabo chodzi mimo wszystko, wydae mi się że to przez uszkodzenie. Próbowałem go jakoś resetowac itp ale nic nie pomaga, zaciął się i tyle.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-04, 20:43   

KME Diego G3 to archaiczny produkt, opiera się na AKME z 1995 roku. Oscara porównuj do Nevo, to sterowniki z tej samej epoki ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-05, 05:40   

ja nie rozumiem problemów z lpg :]
jedynie co mnie dopada to raz na jakiś czas zabrudzone wtryski
ale to w naszym kraju raczej jest normą a tak to tylko lać paliwo
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-05, 08:50   

ruske kuchenke lejesz to masz syf :P
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-05, 10:02   

Tego staga niedawno założyłem u siebie. Po poprawnej konfiguracji i dopasowaniu pozostałych elementów śmiga bez zarzutu. Ostawione na OBD, korekty idealne.

Jakbyś kupował w PHJAcus, to bierz przez ich sklep i obowiązkowo po rejestracji. Są dodatkowe rabaty i jest to chyba jedna z tańszych hurtowni LPG dla detalistów. Na Allegro masz po 831, w sklepie 765, a po rejestracji 758.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.