Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-07-25, 21:53
|
|
|
Kupiłem swoje auto z podobnym zestawem.
Sterownik zostaw w spokoju chyba że masz pod łóżkiem wór pieniędzy.
Wymień wtryski na hany niebieskie z rozdzielaczami zmieścisz się w 700zł.
Poprawić podciśnienie reduktora najlepiej podpiąć się trójnikiem pod regulator ciśnienia paliwa a tą dziure zaślepić śrubką.
Brak kompensacji (połączenia listew wtryskowych bank 1 z bank 2)
Wkrętki w kolektorze zapewne też byle jak zrobione ale przecież to fachowiec z BRC zakładał.
Pomiar ciśnienia i temp LPG powinien być za filtrem FL i możliwie jak najbliżej wtrysków.
Reduktory tak jak wszyscy piszą najlepiej 2szt.
Nie widać jaką rurką jest zasilanie reduktora ale ja polecam faro 12, miedź nawet 8 przy baryłkach i na zakrętach zmniejsza sporo swój przekrój.
Wielozawór w butli powinien być extra albo rozwiercony (zwykły wielozawór ma wyjście 3mm, ja u siebie rozwierciłem do 4,5)
Co do butli walec to stwierdzenie że walec jest do d... bo do pompy się nie dostaniesz to tak jak stwierdzenie po co zakładać osłonę pod silnik utrudniającą dostęp od spodu do silnika. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-25, 21:58
|
|
|
po co śmigać 200km aby ustawić lpg ?
przepraszam są sterowniki które same to ustawiają |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-25, 22:07
|
|
|
Uszek Ja swoja instalke stroiłem własnie tak jak napisałeś,jeździłem tak,siak i sprawdzanie i regulacje. Nie musze się na tym znac bo zapłaciłem za jakośc i taka otrzymałem.
Walec jak walec zwykle w A8 sie go nie zakłada a porównanie do osłony silnika jest jak piernik do wiatraka
Zamiast doradzić coś sensownego człowiekowi co sie nie zna na tych sprawach piszecie mądrości których sam i tak nie zrealizuje. Gdyby sie znał nie kupił by tego auta.
Proste...
Ja pasuje bo oczywiście standardowi partacze z BRC są wszedzie,wszystko partolą i lepiej zakładac sobie samemu stagi a potem mieć dramatonowele jak np.majkasistefan,w najlepszym wypadku kalibrować co chwila coś tam
Nie wierzę że niektórzy nie widzą co piszą <jezu> |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-25, 22:41
|
|
|
Witam!
Karol208 pisze bardzo sensownie.Ma duza wiedze w tym zakresie a nie tylko teoretyzuje.Auto Majki bylo robione dokladnie tak jak pisze
"internetowo" pod jego kierunkiem i wszystko dziala rewelacyjnie.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-07-26, 08:12
|
|
|
do BRC jestem zrażony troche bo miałem 2 samochody z BRC i zawsze z nimi jakieś problemy z gazem, a mam na podwórku PROBE 2,2 turbo z BRC to 2 lata jeżdzenia, strojeń, kombinowań i nigdy to dobrze nie działało...
a walec idzie do wywalenia, wczoraj wyciągałem tylną półke to jednym słowem mówiąc: tragedia!! nawet głośniki kupiłem w tylna półke bo nie mam, to oczywiście nie wsadzę bo butla przeszkadza...
będę musiał jeszcze u siebie sciągnąć pokrywe silnika i zobaczyć jak to to powpinane jest dokładnie w ten kolektor ssący... także w przyszłym tygodniu trzeba się wziąć za tą instalacje
czyli szukając po allegro:
http://allegro.pl/wtryski...4442729131.html wtryski rozumieć takie
a parownik ten KME SILVER x 2 czy można np jeden KME R2 TWIN ?? przy jednym jakoś tak więcej miejsca pod maską :-D
i jaką maksymalnie butle można wsadzić w koło?? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-26, 09:01
|
|
|
w koło wejdzie 75 l - bormech , daj 2x golda i jak pisza niebieskie hany
zbiornbik taki http://allegro.pl/z132-bu...4257816266.html
tylko klapke uchwytu od osłony bagola bedziesz musial urwac/wykrecic by lezal idealnie
pozdrawiam |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-26, 10:50
|
|
|
pytlar, No ja jestem zrażony ilościa postów na forach tych co nie mają BRC a tańsze coś.
Moje w A8 smiga jak by go nie było wcale |
|
|
|
|
Damian921221 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-26, 17:55
|
|
|
U mnie w passacie śmiga stag 4 a w audi kme i też działa wszystko elegancko |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-09-04, 08:34
|
|
|
byłem u kilku gazowników i każdy się boi, albo cene walą jak za nową instalacje...
z jednym wstępnie się umówiłem na przyszły tydzień, czekam na wycenę. Uznał, że najlepszym rozwiązaniem będzie ściągnąć kolektor ssący i posprawdzać odwierty dokładnie, wtedy zobaczy czy uda mu sie pojedyńczo wtryski czy na listwach. Z tego co powiedział, niemal nieodczuwalna różnica w jeździe czy tak czy tak...
ogólnie powiedział, że ten zestaw u mnie to tragedia zrobiona na sztuke na sprzedaż
polecił założyć Hany zielone, bo niebieskie będą zalewać i 2 parowniki KME GOLD, tylko obawia się o miejsce bo za blisko kolektora wydechowego... musi przemyśleć...
wstępnie powiedział ok 2tys za części z robotą... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-04, 20:31
|
|
|
pytlar napisał/a: | Uznał, że najlepszym rozwiązaniem będzie ściągnąć kolektor ssący | -ja bym wiał od niego bo zawsze się zrywa kolektor !! |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-09-05, 08:37
|
|
|
prędzej nikt nie chciał sciągać kolektora, bo po co jak już są dziury powiercone... a on jedyny uznał, że trzeba zobaczyć dokładnie co tam sie dzieje
na forum LPG też pisali, że na niebieskiej zalewa... zielone wg skali do 400km, ja mam na papierze 340, shamowane 326 także nie taka rakieta |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-09-05, 10:50
|
|
|
Mi na niebieskiej nie zalewa, ciśnienie ok 1.1 bara i jest ok, mapy pokryte, ale u mnie nie ma jakiegoś super dobrego sterownika tylko zenit |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-05, 19:47
|
|
|
bo przy tej mocy tylko niebieskie
ale mniejsza z tym gazownik pewnie da zielone i ciśnienie wywinduje bo reduktor nie wyrabia
takie mamy realia |
|
|
|
|
|