Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-11-28, 22:30
|
|
|
karol208 napisał/a: | Nie chodzi o przewód tylko o złączki. O ile pamietam są złaczki chyba z gwintem M10x1 i mają mniejszą średnicę niż Cu. |
To zależy co kupujesz najwieksza zwęzka jest na wielozaworze.
Złaczki do faro 8 maja gwint m12x1 a srednica wewnetrzna to 6 mm wiec niewiele mniej niz samo faro bo faro ma ok. 7mm.
Sama miedz ma 6mm a na zgięciach jeszcze mniej więc ma mniejszą średnice niz faro.
CO do przepełnienia zbiornika to widziałem pare myków, np ludzie mają zle zrobione kominy z butli i często gęsto zamiast gaz uchodzić pod samochód dostaje się do srodka. Znam gościa który tak wyladował z poparzeniami 2 stopnia w szpitalu |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-29, 05:49
|
|
|
Witam!
uszek napisał/a: | Złaczki do faro 8 maja gwint m12x1 a srednica wewnetrzna to 6 mm | -mam wlasnie w reku cos takiego ale srednica wewn jest co najwyzej 4mm.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-29, 07:31
|
|
|
Gabriel napisał/a: | pepi napisał/a: | - niech ktoś ci wjedzie w tyłek po zatankowaniu
ale będzie ognista kula | co to za bzdury piszesz. |
-bzdury to wy co chwila piszecie nie ja
po to jest te 80 % aby zbiornik mógł się zdeformować bez uszkodzenia siebie i zawartości
nawet jak sam zbiornik nie puści to puści zawór bezpieczeństwa
bo praw fizyki się nie da oszukać
ciecz nie da się zgnieść
https://www.youtube.com/watch?v=U5iCB9DIGAM |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-11-29, 08:48
|
|
|
Wygląda jak na zwarcie przy cewce wielozaworu.
majkaistefan napisał/a: | -mam wlasnie w reku cos takiego ale srednica wewn jest co najwyzej 4mm.
Stefan. |
Jak co niektórzy nie zobaczą to nie uwierzą.
Rurka Faro wewnątrz ma 6,5mm to jak może złączka mieć 6mm? przecież ścianka złączki też ma swoją grubość.
Wielozawory mają i tak zwężkę standard ma wylot 3mm a extra ma 4,5.
http://www.tomasetto.com/...2Epdf&id=11&r=2 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-11-29, 08:52
|
|
|
pepi napisał/a: | po to jest te 80 % aby zbiornik mógł się zdeformować bez uszkodzenia siebie i zawartości |
Jak może zbiornik być zdeformowany, bez własnego uszkodzenia? Zbiornik zdeformowany to uszkodzony.
pepi napisał/a: | nawet jak sam zbiornik nie puści to puści zawór bezpieczeństwa |
Po to jest zawór aby zbiornik nie puścił. A nie na odwrót.
pepi napisał/a: | ciecz nie da się zgnieść | zgnieść to można puszkę po piwie. Pewnie chodziło o ściśliwość cieczy, ale akurat one są ściśliwe.
pepi napisał/a: | https://www.youtube.com/watch?v=U5iCB9DIGAM |
Z filmu nie wynika nic o czym była dyskusja. W tył nikt nie wjechał, a zatankował kto to wie ile i czy miał pokombinowane cokolwiek w zbiorniku. Ale fakt fajnie dmuchnęło.
pepi napisał/a: | -bzdury to wy co chwila piszecie nie ja | Dalej tak uważasz? Napisałeś pięć zdań (jak domniemam, bo interpunkcji brak) z czego jedno jest słuszne:
pepi napisał/a: | bo praw fizyki się nie da oszukać | , można je najwyżej wykorzystać. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-29, 14:27
|
|
|
no tak wywód twojego poziomu
Gabriel napisał/a: | Po to jest zawór aby zbiornik nie puścił. A nie na odwrót. | -to najlepsze
Bo jeśli masz w butli pełno to co się może stać ?
albo butla nie wytrzyma albo puści zawór bo ciśnienie wzrośnie ponad założonego
dlatego że nie ma poduszki powietrznej
niech ten gaz przypadkiem przy wypadku się podpali
Jeśli będzie pełno to nie jest takie pewne że butli nie rozerwie bo może zawór nie upuścić ciśnienia w odpowiedniej chwili .
Dlatego rocznie wylatuje w kraju z tych przyczyn parę aut |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-11-29, 15:00
|
|
|
TO z fimiku to klasyczny przykład zle zamontowanej butli, gaz zamiast uciekać pod auto dostaje się do srodka, czy to ukłąd jest nieszczelny, czy zawór nadcisnieniowy działa tak sie dzieje. Najgorsze jest to ze gaz tworzy mieszanine z powietrzem, która w 5-15% jest palna, sam gaz w stanie ciekłym lub zmieszany w innych proporcjach się nie zapali.
Także powodzenia życzę z taką butlą.
Wez tu się człowieku zastanawiaj, w samochodzie w srodku jest gaz czy nie? Otwierac auto czy nie? Zrobi się iskra? |
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2014-12-10, 22:42
|
|
|
W poniedziałek jadę na poprawkę mojej "druciarskiej" instalacji o której pisałem na 9 podstronie.
Mam taka prośbę, jak by któryś z kolegów mógł rozrysować gdzie jak i co powinni rozprowadzić - gdzie mają dać filtry FL i czujnik temperatury i ciśnienia, którędy najlepiej "wejść" pod osłonę silnika itd co jeszcze uważacie do poprawki.
Dziękuję z góry za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-11, 07:49
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-11, 07:52
|
|
|
o matko i córko <jezu>
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-12-11, 11:05
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: |
o matko i córko <jezu>
|
no co podstawa to rysunek techniczny nawiasem mówiąc fajny pająk , widać ktoś miał zamiłowanie do węży gumowych |
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2014-12-11, 17:40
|
|
|
Dzięki Pepi, narysowałeś 2 wersje z wężem wprowadzonym przy podszybiu tak jak teraz idą po wierzchu i tam sensor rozumiem jak ma być, a przy wprowadzeniu przodem - a tak pewnie będzie łatwiej (bo u góry jest przepustnica) gdzie zmieścić ten sensor i filtr FL skoro nie może być blisko kolektora i blisko chłodnicy? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-11, 18:13
|
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2014-12-11, 19:33
|
|
|
Gdzieś to zdjecie widziałem ale w komentarzach pisało że w złym miejscu czujnik, bo wentylator i chłodnica bedą miały na niego wpływ |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-11, 21:14
|
|
|
pod osłoną
tylko że go już tam nie ma bo wyleciał tech
i jest agis |
|
|
|
|
|