Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-09-05, 20:07
|
|
|
pepi napisał/a: | gazownik pewnie da zielone i ciśnienie wywinduje bo reduktor nie wyrabia |
To wywinduje ciśnienie bo reduktor nie wyrabia czy dlatego ze zielone hany?
Bo czytam i się zastanawiam czy faktycznie się znacie na tym, czy tylko takie wrażenie sprawiacie.
Mam zielone i na ciśnieniu 1,1 bara chodzą cały czas. Korekty paliwowe w granicach zera. |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-09-05, 20:11
|
|
|
przy katalogowej wartości przelicznika mocy wychodzi 42KM na cylinder, a niebieskie są od 40 do 60... u mnie w silniku nie ma już nawet 40KM na cylinder... jak motory robie i wsadzę troche większą dysze, to potrafi pogorszyć osiągi niż je poprawić także widać nawet w wykresie od pepi"ego, że zielone na 1bar wydają 42KM na sztuke także nie widze sensu jakoś przesadzać... teraz jeżdzę na valtekach co czuje jak by dawały rade ze 20km ze sztuki i jakoś żyje |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-05, 20:29
|
|
|
matko boska mi nie płacą za wasze edukowanie
po pierwsze czy dla wtrysku praca na ciśnieniu 1,4 a praca na 0,9 ?
który wtryskiwacz dłużej pożyje ?
Po jakiego djabła pompować układ i potem dyszą to dławić ?
gdzie tu sens gdzie logika
Ciśnienie zazwyczaj panowie gazownicy ustawiają na 1,4-1,5 \a przechodzenie na paliwo przy 0.6
a spadki powinny być rzędu 0,2-0,3 a tu prawie 1 bar
albo podpieranie się paliwem |
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-09-26, 11:38
|
|
|
no i gaz zrobili...
ogólnie nie ten samochód ciągnie dużo fajniej do końca, nie gaśnie, nie szarpie i pali odziwo dużo mniej a do tego benzyny nie ciągnie
ale oczywiście nie może być wszystko u mnie normalnie i po ok 500km nagle zaczął piszczeć przełącznik gazu i dioda szybko mruga...
dzisiaj byłem u gazownika co montował, naszukali, nakombinowali i prawdopodobnie sterownik padł, albo coś w instalacji bo na kompie widzi tylko 4 cylindy... nie dość, że wydudniłem pełno pieniędzy na istalacje to jeszcze padło jedyne co było nie ruszane i wymienione na nowe ;( |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-09-26, 11:50
|
|
|
O jeju <jezu> Każdy z przedowów nie dość, że długi to mai inną długość |
_________________
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-26, 11:59
|
|
|
Witam!
krzychu22.p1i napisał/a: | Każdy z przedowów nie dość, że długi to mai inną długość |
To akurat w tym przypadku nie ma zadnego znaczenia.Tu gdzie powinno byc rowno jest ok.Gorzej natomiast z filtrem fazy lotnej ktory "nie figuruje" w instalacji.Reszta wyglada malo obiecujaco.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:05
|
|
|
o filtry też sie pytałem, to majster pacnął się w łeb tylko i w poniedziałek ma się poprawić i wsadzić |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:11
|
|
|
Nie no totalna porażka. Współczuje koledze.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:19
|
|
|
matko boska <jezu>
już daje foty na forum lpg
do odpowiedniego działu |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:22
|
|
|
chłopie opasek nie dali na ciśnieniu
uważaj bo auto się spali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <jezu> |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:24
|
|
|
Jest tragedia z tymi przewodami, zrób z nimi porządek lepiej sam i podciśnienie do mapsensora powinno iść z innego miejsca moim zdaniem niż z jednego dolotu.
Lepiej by miał ciągnąć zaraz za przepustnicą
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:26
|
|
|
Jak b y mnie tak potraktowano to bym był dozgonnym wrogiem LPG ! Nie dośc że syf to jeszcze pochrzanione wiele rzeczy a i o bezpieczeństwie zapominają i aspekt wizualny to jak by nie istniał wcale....
Nóż się sam otwiera. |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:28
|
|
|
ernesto, jak by tak zrobić to by węże pozaginane były przy wtryskach...
a tak jak obudowy założe to nawet za bardzo nie widać tej instalacji...
chopaki na forum LPG niby polecani byli... także nie wiem... nie dobijajcie mnie już tak, bo i tak jestem załamany tym sterownikiem... nie dość że ponad 2tysiaki dałem za ten gaz teraz to jeszcze sterownik cholerny kosztuje majątek jak patrzyłem.... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:35
|
|
|
No to jak dałes 2 tysiaki to się nie dziwie że masz kibel. Nie dobijamy a jestesmy jeszcze delikatni. CHłopie cena LPG jest jakims wyznacznikiem bo zlecając serwisowi od gazu taki montaż bez 5tyś nie ma co wchodzić! |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-26, 12:44
|
|
|
zrób tak.
Zobacz jak u mnie idą przewody:
Jedynie co będę robił to zmieniał wtryski na pojedyncze.
Wszystko się zmieści dajesz dłuższą śrubę od środkowej obudowy na nią dajesz nakrętkę która będzie dystansem i przykręcasz. Obudowa jest troszkę wyżej i nic nie zgniata
Przy wtryskach nie będą pozginane bo uciskasz je w pionie. Ale najpierw wyciągasz listwę wtryskową z benzyny, wkładach gazowe i przykrywasz je listwą benzynową.
Nasz kolega z forum ma tak zrobione i ostatnio oglądałem jego instalke, u siebie zrobię tak samo.
Odległość wtryskiwacza od kolektora może jest 3 cm. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
Ostatnio zmieniony przez ernesto 2014-09-26, 12:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|