Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-09-05, 20:07   

pepi napisał/a:
gazownik pewnie da zielone i ciśnienie wywinduje bo reduktor nie wyrabia

To wywinduje ciśnienie bo reduktor nie wyrabia czy dlatego ze zielone hany?
Bo czytam i się zastanawiam czy faktycznie się znacie na tym, czy tylko takie wrażenie sprawiacie.
Mam zielone i na ciśnieniu 1,1 bara chodzą cały czas. Korekty paliwowe w granicach zera.
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-09-05, 20:11   

przy katalogowej wartości przelicznika mocy wychodzi 42KM na cylinder, a niebieskie są od 40 do 60... u mnie w silniku nie ma już nawet 40KM na cylinder... jak motory robie i wsadzę troche większą dysze, to potrafi pogorszyć osiągi niż je poprawić także widać nawet w wykresie od pepi"ego, że zielone na 1bar wydają 42KM na sztuke :) także nie widze sensu jakoś przesadzać... teraz jeżdzę na valtekach co czuje jak by dawały rade ze 20km ze sztuki i jakoś żyje :P
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-05, 20:29   

matko boska mi nie płacą za wasze edukowanie :D
po pierwsze czy dla wtrysku praca na ciśnieniu 1,4 a praca na 0,9 ?
który wtryskiwacz dłużej pożyje ?
Po jakiego djabła pompować układ i potem dyszą to dławić ?
gdzie tu sens gdzie logika
Ciśnienie zazwyczaj panowie gazownicy ustawiają na 1,4-1,5 \a przechodzenie na paliwo przy 0.6
a spadki powinny być rzędu 0,2-0,3 a tu prawie 1 bar
albo podpieranie się paliwem ;)
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-09-26, 11:38   

no i gaz zrobili...



ogólnie nie ten samochód :) ciągnie dużo fajniej do końca, nie gaśnie, nie szarpie i pali odziwo dużo mniej :D a do tego benzyny nie ciągnie :)

ale oczywiście nie może być wszystko u mnie normalnie i po ok 500km nagle zaczął piszczeć przełącznik gazu i dioda szybko mruga...
dzisiaj byłem u gazownika co montował, naszukali, nakombinowali i prawdopodobnie sterownik padł, albo coś w instalacji bo na kompie widzi tylko 4 cylindy... :( nie dość, że wydudniłem pełno pieniędzy na istalacje to jeszcze padło jedyne co było nie ruszane i wymienione na nowe ;(
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-09-26, 11:50   

O jeju <jezu> Każdy z przedowów nie dość, że długi to mai inną długość :(
_________________
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-26, 11:59   

Witam!

krzychu22.p1i napisał/a:
Każdy z przedowów nie dość, że długi to mai inną długość

To akurat w tym przypadku nie ma zadnego znaczenia.Tu gdzie powinno byc rowno jest ok.Gorzej natomiast z filtrem fazy lotnej ktory "nie figuruje" w instalacji.Reszta wyglada malo obiecujaco.

Stefan.
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-09-26, 12:05   

o filtry też sie pytałem, to majster pacnął się w łeb tylko i w poniedziałek ma się poprawić i wsadzić :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-26, 12:11   

Nie no totalna porażka. Współczuje koledze....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-26, 12:19   

matko boska <jezu>
już daje foty na forum lpg :D
do odpowiedniego działu
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-26, 12:22   

chłopie opasek nie dali na ciśnieniu
uważaj bo auto się spali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <jezu>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-09-26, 12:24   

Jest tragedia z tymi przewodami, zrób z nimi porządek lepiej sam i podciśnienie do mapsensora powinno iść z innego miejsca moim zdaniem niż z jednego dolotu.
Lepiej by miał ciągnąć zaraz za przepustnicą

_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-26, 12:26   

Jak b y mnie tak potraktowano to bym był dozgonnym wrogiem LPG ! Nie dośc że syf to jeszcze pochrzanione wiele rzeczy a i o bezpieczeństwie zapominają i aspekt wizualny to jak by nie istniał wcale....

Nóż się sam otwiera.
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-09-26, 12:28   

ernesto, jak by tak zrobić to by węże pozaginane były przy wtryskach...
a tak jak obudowy założe to nawet za bardzo nie widać tej instalacji... :P
chopaki na forum LPG niby polecani byli... także nie wiem... nie dobijajcie mnie już tak, bo i tak jestem załamany tym sterownikiem... nie dość że ponad 2tysiaki dałem za ten gaz teraz to jeszcze sterownik cholerny kosztuje majątek jak patrzyłem.... :/
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-26, 12:35   

No to jak dałes 2 tysiaki to się nie dziwie że masz kibel. Nie dobijamy a jestesmy jeszcze delikatni. CHłopie cena LPG jest jakims wyznacznikiem bo zlecając serwisowi od gazu taki montaż bez 5tyś nie ma co wchodzić!
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-09-26, 12:44   



zrób tak.
Zobacz jak u mnie idą przewody:





Jedynie co będę robił to zmieniał wtryski na pojedyncze.
Wszystko się zmieści dajesz dłuższą śrubę od środkowej obudowy na nią dajesz nakrętkę która będzie dystansem i przykręcasz. Obudowa jest troszkę wyżej i nic nie zgniata

Przy wtryskach nie będą pozginane bo uciskasz je w pionie. Ale najpierw wyciągasz listwę wtryskową z benzyny, wkładach gazowe i przykrywasz je listwą benzynową.
Nasz kolega z forum ma tak zrobione i ostatnio oglądałem jego instalke, u siebie zrobię tak samo.
Odległość wtryskiwacza od kolektora może jest 3 cm.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

Ostatnio zmieniony przez ernesto 2014-09-26, 12:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.