Autor |
Wiadomość |
cyc
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 39 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 5 Skąd: Wyrzysk
|
Wysłany: 2011-01-03, 13:30 [S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?
|
|
|
Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc |
_________________ robert |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2011-01-03, 15:35 Re: jaki zalozyc gaz do s8 360km
|
|
|
cyc napisał/a: | Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc | najlepszy był by STAG 300 i dobre wtryski i do tego 1 reduktor MAGIC PAWER on jest podobno do 450 KM. A jeżeli chodzi o wtryski to proponuje MATRIX 544
Jeśli pomogłem to kliknij POMÓGŁ. |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-01-03, 16:21
|
|
|
Zakładaj Landi Renzo a zapomnisz o psujących się reduktorach, siadających wtryskach, będziesz się cieszył z LPG przez długi czas.Niestety ale Medy są bezkonkurencyjne a reduktory Landi trwałe i bezproblemowe. Odstraszyć może Cie jedynie cena ale za jakośc się płaci.
Jeśli musi być tanio to Stag + lub Premium, wtyski Hana i 2 Zavolaki Zeta S. |
|
|
|
|
cyc
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 39 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 5 Skąd: Wyrzysk
|
Wysłany: 2011-01-04, 13:56
|
|
|
zdecydowalem sie jednak na BRC zobacze jak bedzie autko chodzic
[ Dodano: 2011-01-04, 13:57 ]
dzieki wszystkim za pomoc |
_________________ robert |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-05, 01:10
|
|
|
jeśli masz auto z OBD to nie ma większego znaczenia jakiej maści byle sterownik LPG był zarządzany właśnie z magistrali OBD czyli non-stop się dopasowywał |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2011-01-05, 11:46
|
|
|
Nie polecam BRC!!! Przy dużym obciążeniu ta instalka pobiera paliwo, lepiej zainstalować staga.
A reduktory to 2 x magic III niestety.
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2011-01-05, 19:42
|
|
|
jeden reduktor MAGIC POWER spokojnie to ogarnia i listwy MATRIX HD 544 no i dobry montaż i potem dobre mapy i cieszyć si AUDICZKĄ. A elektronika STAG 300. |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
Wrocek66
Użytkownik
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-05, 21:09
|
|
|
BRC ??? najgorszy wybór z możliwych . Bierz Staga , dwa Zavoli S , wtryskiwacze HANA i będzie mega zadowolony . LR dobre ale bardzo głośne wtryskiwacze . |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-01-06, 08:53
|
|
|
Wrocek66 napisał/a: | BRC ??? najgorszy wybór z możliwych... |
Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:
Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2011-01-06, 12:36
|
|
|
FOSS napisał/a: | Wrocek66 napisał/a: | BRC ??? najgorszy wybór z możliwych... |
Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:
Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów. |
Hej
ja mam instalacje BRC na 2 parownikach i wszystko jest ok tak jak pisze FOSS w pewbym zakresie obrotów, do tej pory wymieniłem jeden wtryskiwacz od gazu
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2011-01-06, 14:22
|
|
|
ja mam STAGA 300 reduktor MAGIC PAWER i wtryskiwacze MATRIX HD 544 i jest poprostu bajka w pełnym zakresie obrotów i do tego 2 filtry POLIWĘGLANOWE TEŻ MATRIXA poprostu bajka i bajka mapy do tego wystrojone |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2011-01-06, 18:18
|
|
|
A napewno na tym jednym reduktorze auto jeździ tylko na gazie?
Sprawdzaliście to?? |
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-01-06, 18:59
|
|
|
U mnie jest zainstalowana instalacja następująca: sterownik STAG 300, reduktor KME GOLD 360 KM (sztuk 1), listwy wtryskowe MAGIC JET. Wszystko chodzi ok w pełnym zakresie prędkości obrotowej silnika.
Skąd obawy że auto przy jednym reduktorze jeżdzi na gazie i benzynie? Przez okres użytkowania prawie roku nie stwierdziłem tego ani nie odczułem. Jedynie jak kończy mi się gaz to czujnik ciśnienia sygnalizuje mi to sygnałem dzwiękowym i wówczas instalacja automatycznie przechodzi na benzynę ze względu na niskie ciśnienie gazu w układzie.
POZDRAWIAM |
|
|
|
|
|