Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-01-28, 21:10
|
|
|
pepi napisał/a: |
wiesz to jak z kobietami jednemu taka się podoba innemu inna
nie da się każdemu dogodzić |
Ale każda zrobi to samo, jak się prawidłowo podejdzie na początku. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-28, 21:35
|
|
|
kazda prawie instala jest dobra jak jest nowa i zalozona przez kogos kto sie na tym zna! Pytanie tylko na jak dlugo wytrzyma, czy po 50kkm trzeba bedzie juz dlubac czy moze po 100kkm wystarczy sprawdzic co i jak i tyle
Ostatnio koledze proponowali jakas instalke 6stej , czy tam kolejnej generacji, dzie sie zaklada jedne wtryski, ktore chodza na PB i LPG...Jakas kosmiczna technologia i cena tez bagatela tylko ok. 9000pln. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-28, 21:36
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Ostatnio koledze proponowali jakas instalke 6stej , czy tam kolejnej generacji, dzie sie zaklada jedne wtryski, ktore chodza na PB i LPG...Jakas kosmiczna technologia i cena tez bagatela tylko ok. 9000pln. |
Sam chyba taka założe w nastepnym mym aucie ale to nie jest instalka na polski gaz. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-28, 21:41
|
|
|
karol208 napisał/a: | Ale każda zrobi to samo, jak się prawidłowo podejdzie na początku. | -e gdzie tam każda baba jest inna
w całym znaczeniu słowa |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-28, 21:43
|
|
|
Apophis napisał/a: | ale to nie jest instalka na polski gaz. |
no wlasnie polski gaz...Czy ktos mi powie dzie najlepiej jaki gaz taknowac? W Niemczech nawet na stacji STAR jest lepszy niz ten polski.... (wiem z autopsji )
Ja tu tankuje na ORLENie ale podobno LUKOIL ma tez w ok.... <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-28, 21:58
|
|
|
a skąd u nas jest lpg ?
wiesz
to tak jak z paliwem |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-28, 22:14
|
|
|
z Rosji pewnie jak w większości Europy, tylko Polaki potrafia negatywnie wzbogacac paliwo aby miec wiecej za mniej |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-29, 08:49
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-01-29, 14:54
|
|
|
To co w końcu założyć ?
Kto co ma pisać mi tu plisss <niewiem> |
_________________ Stare ale jare z Audi 80 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-29, 15:12
|
|
|
wiesz już ci napisaliśmy \
to gazownik zakłada według jego uznania
ty tylko możesz podać wytyczne |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-29, 15:39
|
|
|
może zróbmy ankiete na temat : JAKIEJ FIRMY LPG DO S8
no i wtedy może większością głosów sie zdecydujesz |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-29, 15:44
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | LPG DO S8 |
- układ sterujący - AC STAG 300-8 Plus
- reduktor - 2 x AC-R01
- wtryskiwacze - Hana H2000 AA pojedyńcze
- elektrozawór - 2 x Valtek 03
- filtr fazy lotnej - 2 x Czaja FL03
- wielozawór - Tomasetto AT02 extra
- rury - wysokoprężne PCV Faro
- węże - PARKER.
- przewód - fi8
Zestawienie kolegi Ara$.
http://www.a8team.pl/4229.htm
http://www.a8team.pl/d2-0...-vt10681,60.htm
Wszystko było, więc po co powtarzać? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-01-29, 15:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-29, 15:44
|
|
|
komp
agis
wtryski hana niebieskie
dwa reduktory Romano
zasilanie faro 8mm zawór do butli super
wlew pod klapką pełny
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-01-29, 17:16
|
|
|
U mnie AGIS bardzo ładnie pracuje <okioki> |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-29, 22:14
|
|
|
NO BRC,Prins albo lepsze |
|
|
|
|
|