Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-02-03, 21:53
|
|
|
pepi napisał/a: | czy wam się wydaje że te markowe takie fajne ?
te składaki mniej palą i nie masz pół metra przewodu od wtrysku do wkrętki a to odbija się na parametrach tego akurat nie da się zniwe |
No tym razem się zgodzę. Składaki można dopasować w każde auto aby było pięknie i funkcjonalnie. No i w dodatku często taniej. A to ważne aby cieszyło oko i portfel.
Nie wiem co to za wynalazek ma szwagier w vectrze, ale zrypało mu się to na wakacjach. Objezdził kupę kilometrów aby ktoś mu to obejrzał i jeszcze wrócił do domu na benzynie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-02-04, 07:55
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Nie wiem co to za wynalazek ma szwagier w vectrze, ale zrypało mu się to na wakacjach. Objezdził kupę kilometrów aby ktoś mu to obejrzał i jeszcze wrócił do domu na benzynie. |
hehe...miałem identyczna sytuacjie na wakacjach w Chrowacji (nie życzę nikomu) <lipa> Moj ten super STAG sie wziął i przestał dziłać...sprawdziłem na miescu to co mogłem (cewki, połaczenia, bezpieczniki itp z moim mechanikem na telefonie) i nic to nie dało...prawie 1000km na PB |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-05, 08:37
|
|
|
ja jak jadę gdzieś to mam laptop w bagażniku i potrzebne kabelki
jakby coś |
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-05, 14:58
|
|
|
witam.montowałem u siebie gaz i własnie dostałem papiery chciałbym żebyście panowie wypowiedzieli sie na temat instalacji którą mi zamontowano ponieważ jestem zielony w tym temacie,to moje pierwsze doświadczenia z gazem
zbiornik-bormech
wielozawór-tomasetto
filtr gazu-stag
reduktory-ac 01
zawór odcinający-valtek
przewody-fagumiwtrysk gazu-ac w01
czujni ciśnienia-ps 02
elektronika-stag 300
w sumie zrobiłem na tym dopiero 1500km,na razie spoko,choć wydaje mi się,że łyka za dużo pb,ale gazownik powiedział że komputer zczytuje parametry i sie ustawia do stylu jazdy,a jeżdzę delikatnie,bez świrowania. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-02-05, 15:34
|
|
|
pepi napisał/a: | ja jak jadę gdzieś to mam laptop w bagażniku i potrzebne kabelki
jakby coś |
no właśnie, a ja laptopa tez mam, ale brak mi programu i wiedzy
gacuś napisał/a: | w sumie zrobiłem na tym dopiero 1500km,na razie spoko,choć wydaje mi się,że łyka za dużo pb,ale gazownik powiedział że komputer zczytuje parametry i sie ustawia do stylu jazdy,a jeżdzę delikatnie,bez świrowania. |
jeżeli ustawił Ci, żeby sie lpg włączało po osiągnięciu dopier np. 40-45°C to zanim sie autko nagrzeje to PB ubywa u mnie sie załacza od bodajże 30°C, ale nie ruszam, zamin sie nie przełączy ...i tu sie też oszczędza |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-05, 17:49
|
|
|
ja mam 10 |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-05, 17:56
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | jeżeli ustawił Ci, żeby sie lpg włączało po osiągnięciu dopier np. 40-45°C to zanim sie autko nagrzeje to PB ubywa u mnie sie załacza od bodajże 30°C, ale nie ruszam, zamin sie nie przełączy ...i tu sie też oszczędza |
mam ustawione na 38 stopni. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-02-05, 21:05
|
|
|
pepi napisał/a: | ja mam 10 |
heheh pepi, Twoje wtryski PB pamietaja jeszcze co to jest benzyna :p |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-05, 21:15
|
|
|
niestety tak <niewiem>
bo procedura przejścia tego sterownika co miałem była zawalista
ale już to poprawione |
|
|
|
|
|