Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] LPG po raz setny. Porada  
Autor Wiadomość
antymones 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-09-20, 10:45   [D2 00 4.2PB ] LPG po raz setny. Porada

Witam wiem że temat juz był omawiany aczkolwiem chciał bym o pomoc w rozpatrzeniu konkretnego przypadku oferty która mi zaproponowały dwa zakłady w pobliżu mojego miejsca zamieszkania ( są to warsztaty na które natknołem się w necie bez żadnego polecenia. Jeśli ktoś mam kontakt do dobrego Gazownika ze Śląska to chętnie się zapoznam )

I teraz moja prośba mógł byk ktoś na to rzucic okiem bo kompletnie się na tym nie znam a rozrzut cenowy jest znaczny i czy drożej znaczy lepiej czy może płaci się tylko za firmę
i wystarczy wcelować się w jakiś środkowy przedział

Opcja pierwsza:

"Witam .
Do pańskiego samochodu proponujemy nast. instalacje :
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=8#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=3#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=43#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=43#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=12#product
Do w/w instalacji należy doliczyć koszt montażu dodatkowego reduktora gazowego w cenie 500 zł .
Termin najwcześniejszy 2013 10 10 . Montaż trwa trzy dni na czas montażu udzielamy samochodu zastępczego.
Pozdrawiam ."

Opcja druga

"Witam serdecznie Do tego samochodu polecam 2 typy instalacji , jedna to składak czyli STAG 300 8 cyl .Reduktor KME GOLD 350HP i wtryskiwacze AC koszt takiej instalcji z zbiornikiem w miejscu koła zapasowego i tankowaniem w wlewie PB to 4400 zł wtryskiwacze HANA dopłata 500 zł . Druga to kompletna instalacja VSI-PRINS koszt takiej instalacji to 6200 zł .
Pozdrawiam serdecznie"


A i jeszcze jedno pytanko na tą chwile przydało by mi się jeszcze wymienić świece
i czy opłaca m się to robić teraz ? Czy przy robieniu instalacji każą mi wymienić na inne bo stwierdza że te się nie nadają do lgp itp.

Dziękuje za Wyrozumiałość :mrgreen:
_________________
Chcemy mieć: niemieckie fury, japońskie motocykle,
Amerykańskie buty i zaliczyć tajską cipkę.
Mamy: morza i góry, Bałtyk i murzasichle,
I robimy awantury pijąc wódkę i miód pitny.
Ze słowiańskiej kultury w sobie mam słowiańską krew,
Wcale jej nie czuje, ale budzi czasem dziwny zew.
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-09-20, 10:58   

Bierz PRINSa i świece wymień przy zakładaniu instalacji.
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-20, 11:25   

antymones napisał/a:
Opcja druga

"Witam serdecznie Do tego samochodu polecam 2 typy instalacji , jedna to składak czyli STAG 300 8 cyl .Reduktor KME GOLD 350HP i wtryskiwacze AC koszt takiej instlacji z zbiornikiem w miejscu koła zapasowego i tankowaniem w wlewie PB to 4400 zł wtryskiwacze HANA dopłata 500 zł . Druga to kompletna instalacja VSI-PRINS koszt takiej instalacji to 6200 zł .
Pozdrawiam serdecznie"

OO widze że ceny staga idą ostro w górę :lol:
Brał bym Prinsa i jak przedmówca pisze świece przy instalacji.
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-09-20, 15:41   

antymones napisał/a:
Montaż trwa trzy dni
jak dla mnie to ten zakład który potrzebuje 3 dni na montaż instalacji 3 dni jest co najmniej zastanawiający. Żeby nie było tak że nie mieli doświadczenia z takimi autami i porywają się z przysłowiową motyka na księżyc, a 2 dni założyli sobie zapasu jakby sie jakies problemy pojawiły
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-09-20, 17:07   

Zależy czy dużo latasz, też bym brał Prinsa ale jak dużo nie jeździsz to ci się tak szybko nie zwróci a zwykły stag obleci ci spokojnie ten silnik. a zawsze kilka tyś w kieszeni.
_________________

 
 
kaseba 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-01, 22:49   

Kilka dni temu w Warszawie pytałem się o STAG - koszt 4800, czas instalacji minimum 2 dni - znam gościa jakieś 8 lat i jest wiarygodny - powiedział że w A8 D3 4.2 jest mało miejsca i żeby wszystko zgrabnie poupychać trzeba na to poświęcić odpowiednią ilość czasu. Ja raczej pójdę w STAG ale tylko dlatego że mam zaufanie do człowieka który to robi. Zastanawiam się tylko co zrobić ze zbiornikiem. Może się mylę ale wydaje mi się że w QUATRO dojazdówka nie wchodzi w grę i zbiornik w kole troszkę nie ma sensu.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-10-02, 11:52   

kaseba napisał/a:
Może się mylę ale wydaje mi się że w QUATRO dojazdówka nie wchodzi w grę i zbiornik w kole troszkę nie ma sensu.

Tu się z tobą zgodzę , że koło dojazdowe nie wchodzi w grę przy quattro , ja mam butle w kole zapasowym , a zapas w piwnicy leży .
Staram się kontrolować opony co dzienne ( zboczenie zawodowe ) jak jeżdżę .
Jak wyjazd gdzieś dalej , to wtedy biorę piankę do kół ze sobą .
Myślałem o zbiorniku "walec" za tylne siedzenia , ale doszedłem do wniosku , że pompa PB może paść i wtedy jest więcej zabawy z wymianą pompy .
Po za tym , mam całą przestrzeń bagażową do dyspozycji .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-02, 11:57   

a czemu nie BRC :mrgreen:
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-10-02, 13:55   

mdamian napisał/a:
Myślałem o zbiorniku "walec" za tylne siedzenia , ale doszedłem do wniosku , że pompa PB może paść i wtedy jest więcej zabawy z wymianą pompy

Mam tak wstawione LPG i pompę PB też wymieniałem.10-15 min i butli w bagażniku nie ma ;-)
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-02, 14:04   

Moje koło zapasowe se lezy w bagażniku i pelni role koszyka na rózne graty :mrgreen: A gdy trza wiecej miejsca to je moge wyciągnąć czego z walcem sie raczej nie uczyni.
pepi napisał/a:
a czemu nie BRC :mrgreen:

no wlasnie zwłaszcza że cena superSTAGa już dogania BRC :lol:
 
 
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2013-10-02, 16:54   

Witam jak widze kolega mam tez silnik 4.2V8 D2 ja mam załozna instalcje Stag 300 i bardzo z niej zadowolny jestem, Butle mam w kole zapasowym 94l i wchodzi w niej 85l gazu starcza na 500km. Butla jest troche wysoka jakies pare centymetrów i wlew jest zrobiony kolo wlewu PB z i do tego mam przejsciówke. POLECAM moge ci wysłać foto. Wtryski mam Valteki ale tez będe chcial zamonotowac Hanna. Reduktor też Golda i bardzo dobrze sie sprawuje. Tylko mam ustawione zeby przełączył sie po 40 Stopniach wolałbym po 70 Stopniach więc sam to kontroluje

wlew.jpg
Plik ściągnięto 51 raz(y) 101,58 KB

_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
Ostatnio zmieniony przez pudloc86 2013-10-02, 17:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-02, 17:10   

Butla w koło zapasowe, opony run flat i po sprawie. Tak na marginesie,dlaczego nie dojazdówka ?
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2013-10-02, 17:12   

Dojazdowkę podobno mozna załozyc na wlewie pisze u mnie 135/90/17 i pytałm pare osob i nie widac problemow ze zjazdem
_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-02, 19:07   

Apophis napisał/a:
no wlasnie zwłaszcza że cena superSTAGa już dogania BRC :lol:
-nie sądziłem że się zgodzę ale powoli stag sobie strzela w nogę
bo jeśli cena jest podobna to ja bym zamontował brc
pod warunkiem pewnego nieładu pod maską
to to lepsze niż stag i jak na dwóch reduktorach to już ok

[ Dodano: 2013-10-02, 20:07 ]
pudloc86, -daj foty tego cuda jeśli można
 
 
kaseba 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-02, 23:18   

Z tego co wiem to nie tylko w quatro ale we wszystkich cztero napędowcach bardzo ważne jest żeby wszystkie koła były takie same. Dlatego dojazdówka nie wchodzi w grę. Po za tym cena run flat jest kosmiczna a komfort raczej słaby, ostatnio kolega zmienił na zwykłe w swoim BMW i jest w szoku. Chyba lepiej zainwestować w PZU i asistance. Czy problem pompy dotycz też D3?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.