Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 ] Auto bierze olej- około 1l na 600-700km  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-29, 14:12   

oleju nie powinno się lać na max :)
 
 
lukaszm 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 4
Skąd: Dobra/małopolskie
Wysłany: 2014-11-29, 18:56   

Mi też bierze 1l/1000 km i już sam nie wiem czy to norma. Niby podobno ABZ jest luźno spasowany, przebieg 319000. Ale mam inny problem, dopiero co kupiłem 2 miesiące temu, poprzedni właściciel jeździł na Liqui Molly MoS2 Leichtlauf Super 15W-40, trochę poczytałem i chyba mineralny nie jest najlepszym wyborem dla naszych silników? Niby ten ma jakieś "cudowne" dodatki, przez co kosztuje więcej niż nie jeden full syntetyk. Zmieniał ktoś z powrotem na syntetyk lub półsyntetyk? Mechanik mi powiedział, że nie ma opcji...
Jeszcze jeden pomysł, stosował ktoś jakieś markowe ceramizery? czy w ogóle warto się tym zainteresować? Mam znajomego, który twierdzi że świetnie zadziałało w jego BMW i teraz od wymiany do wymiany nic nie dolewa. Próbował ktoś w 4.2 v8?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-29, 19:03   

generalnie nie powinno sie zmieniac z gestego oleju na rzadki, ale to zalezy kto jak dlugo jedzil na tym 15W40. Mi jak stukal popychacz to jedna z opcji byla zamiana na gestszy olej wlasnie 15W, ale odpuscilem i zalalem drozszy Liqui Moly Leichtlauf Super 10W-40 i jest super.

co do ceramizera to bylo juz opisywane:

http://www.a8team.pl/a8-a...light=ceramizer
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-29, 20:46   

Ceramizer stosowałem i cudów nie robi bo to nie jest boska technologia ale troche poprawia prace silnika czy innego elementu gdzie sie go zastosuje więc warto.
Miałem olej 10W40 potem raz 15W40 następnie 5w30 i od jakiegoś czasu LM 5W50 :)
 
 
lukaszm 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 4
Skąd: Dobra/małopolskie
Wysłany: 2014-11-29, 21:02   

Chyba też zaryzykuję i zmienię, pewnie stopniowo. teraz 10w40 i zobaczę jak się będzie zachowywał i ile go będzie brał
 
 
miusk82 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-12-15, 14:28   

Miałem taki problem i u mnie puszczał czujnik ciśnienia oleju.Nic nie było widać bo kapało na osłone silnika.Naprawa w aso ok 100pln.
_________________
Daniel
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-12-15, 16:16   

mi mechanik mowil ze zmiana nic nie pomoze 5w40 ci lynie 1l na 1000 a 10w40 lub inny lyknie 2l nie dawal bym zadnych ceramizerow itp poprostu trzeba naprawic silnik

btw poziom prawidlowy to jaki polowa siatkowanego pola na bagnecie?? czy ile bo co niektorzy pisza nie lac na maxa
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-15, 17:50   

Auto jak kupiłem jeździlo na mobil 5w50 łykało ok 600ml/1000km.
Zalałem ceramizery 2szt i przejeździłem ok 2tys km po czym zalałem valvoline max life 5w40 i teraz znika mi oleju ok 300-400ml/1000km.
Po ceramizerze kompresja się wyrównał an kazdym garnuszku a była rozbiezność
_________________

Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-12-15, 19:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-15, 18:21   

karol208, Ceramizer cos daje ale z tego co piszesz masz takie same zużycie...
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-15, 19:17   

Apophis napisał/a:
karol208, Ceramizer cos daje ale z tego co piszesz masz takie same zużycie...

Już poprawiłem pomyliło mi się troszkę, myśle z wyprzedzeniem :d
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-15, 19:34   

preston81 napisał/a:
btw poziom prawidlowy to jaki polowa siatkowanego pola na bagnecie?? czy ile bo co niektorzy pisza nie lac na maxa


Ja jak sobie wymienia to leje tak aby nie wychodzil poza znaczenie, natomiast zawsze staram się utrzymać stan miedzy połową a górnym znaczeniem
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-15, 20:32   

U mnie autko również miało "apetyt". Po wymianie uszczelniaczy i pierścieni, jestem zadowolony.
Uważam że wszelkiego rodzaju półśrodki (ceramizery) są jak najbardziej ok, ale przede wszystkim silnik trzeba naprawić a następnie można go czymś wzbogacać. W przeciwnym przypadku oszukujemy samych siebie i uzależniamy się od tegoż półśrodku, ponieważ musimy go regularnie używać a i tak "czar kiedyś pryśnie".
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-15, 20:43   

Ceramizer to wspomagacz a nie reanimator trupa. Pierścienie i uszczelniacze to główne przyczyny uciekania oleju wydechem :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-12-15, 23:03   

czyli martin lejesz za pole siatkowane czy stan masz przy jego początku ?? moja od wymiany oleju a bylo to 7-8k km temu wziela 1 l dzis dolalem ok 300ml bo olej był na bagnecie za 1 koralikiem ciut pod polem siatkowanym, ale nie szczedze i lubie czesto poleciec szybko :) wynik bdb jak mniemam
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-16, 07:32   

Apophis napisał/a:
Ceramizer to wspomagacz a nie reanimator trupa.

Dobrze powiedziane, co ważne wyrównuję kompresję i odchyłki w moim przypadku nie przekraczają 0,1bar. co do redukcji zużycia oleju to nie wiem czy nie winny był temu olej który miałem wcześniej zalany. Od wymiany do wymiany 4l na spokojnie mi wystarcza na dolewki. Dodam że po zalaniu max life silnik przestał się pocić przy uszczelkach głowic.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.