Ogłoszenie 
blacharstwo lakiernictwo WRC części samochodowe forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Sztuka
lakierowania
werden.pl
moto market
Pompy paliwa
Przepustnice
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL] Stan napinaczy według VAGa  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 10.0
Skrzynia: tiptronic ECZ / FBG
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8D2 AQF, A38P BGU, S8D2 AQH
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1998
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-01-20, 19:53   

krisker napisał/a:
Ślizgi są wymienione oddzielnie, więc raczej chodzi o odbudowę "cylindra" i/lub "tłoka".

moze chodzi o "płozy/łapy" na ktorych montowany jest slizg?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 112
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-01-21, 17:02   

bloku napisał/a:
krisker napisał/a:
Ja do tej pory nawet nie wiedziałem, że ktoś się w to bawi, ale jednak tak. Pogooglaj. 700zł/szt.

Regeneracja ma obejmować:
- wymianę uszczelnień
- mycie ultradźwiękowe
- naprawę powierzchni ślizgowych (!)
- sprawdzenie elektrozaworu
- montaż wzmocnionych ślizgów

To z wykrzyknikiem to chyba najważniejsze, żeby nastawnik wrócił do życia (oprócz ślizgów oczywiście).


Te powierzchnie ślizgowe to zapewne pady. Problem przy regeneracji jest jeden - nie są w stanie zreanimować bieżni po której pracuje tłok a im bardziej wyciągnięty łańcuch tym on wyżej wychodzi powodując lekki przekos tłoczka w bieżni.

Na FB w grupie był ten temat poruszany. Firma wstrzymała na chwilę regenerację bo było bardzo dużo reklamacji. Ponoć podnieśli cenę i znów wznowili pracę. Osobiście nie zdecydowałbym się na taki zabieg, który po prawdzie można samemu zrobić mając minimum wiedzy mechanicznej.


Przeprowadzając taki zabieg w domu nie jesteś za bardzo wstanie doprowadzić napinacza do stanu używalności, bo nie zregenerujesz właśnie tłoka i cylindra.

Jeśli chodzi o regenerację tłoka i cylindra to moim zdaniem żaden problem wystarczy dobrze wszystko pomierzyć i nałożyć odpowiednią warstwę elektrochemiczne np. niklu i ewentualnie obrobić do żądanego wymiaru ale to już trzeba mieć odpowiednią wiedzę i precyzyjne maszyny.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4055
Skąd: krzczonów

Wysłany: 2019-01-22, 20:58   

Zapytam się was czy wy widzieliście napinacze i je rozbieraliście ???
Bo ja odnoszę wrażenie że rozmawiamy tylko teoretycznie <bezradny>
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 112
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-01-23, 19:03   

Widziałem jak wymieniałem uszczelnienie napinaczy u siebie ale nie rozbierałem bo nie miałem takiej potrzeby.
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 51
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-01-23, 19:17   

Mi akurat było dane rozbierać oba w ANK gdzie jeden rozleciał się po wymianie łańcuchów i rozrządu. Drugi był cały,sprawny. Także znam jego budowę dość dobrze bo kosztowało mnie to 12k :/
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4055
Skąd: krzczonów

Wysłany: 2019-01-23, 22:23   

tam w 90 % kostnieją uszczelniacze i jest jak jest potem następuje mechaniczne terkotanie które niszczy ślizgi i urywa tu i tam .
Więc jedne się nadają do naprawy a inne już nie .
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime


Testy opon
hamulce
OC/AC


| Serwis mechaniczny | Blacharstwo lakiernictwo | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |