Autor |
Wiadomość |
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-01-06, 10:58
|
|
|
Napinacz działa dalej bez problemów auto może stać i dwa tygodnie i jest cisza przy odpalaniu, przebieg znikomy bo będzie pewnie trochę ponad 2 tyś. km od regeneracji. |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-01-11, 09:03
|
|
|
Ile razy trzeba zakręcić wałem po wymianie nastawników ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-11, 12:27
|
|
|
jak jesteś pewny co robiłeś to nic a jak nie to minimum 1-2 obroty |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-01-11, 20:58
|
|
|
pepi napisał/a: | jak jesteś pewny co robiłeś to nic a jak nie to minimum 1-2 obroty |
pytam z ciekawości , nigdy nie robiłem tego w v8 a czytałem że typek w rs6 c5 wymieniał i strzeliło zaworki |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-11, 21:04
|
|
|
no kowali jest pełno |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2020-01-12, 10:32
|
|
|
Chodziło chyba bardziej o czas (30 minut) po zamontowaniu wałków, żeby się regulatory ułożyły. Obrócić wałem ze 2 razy na pewno nie zaszkodzi. |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-01-12, 17:06
|
|
|
i wycisnąć olej z popychaczy ? |
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-01-16, 18:47
|
|
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-16, 21:37
|
|
|
nie olej tylko powietrze panowie |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-01-17, 20:57
|
|
|
Pany jak wyjmujecie popychacze? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-17, 21:19
|
|
|
magnesikiem |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-01-17, 21:23
|
|
|
Wychodzą tak lekko? Ja dziś tak na głowicy starej robiłem
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-17, 21:52
|
|
|
zazwyczaj taki |
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-01-18, 10:47
|
|
|
A co się stanie jak się tego nie wyciśnie? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-01-18, 12:08
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Wychodzą tak lekko? Ja dziś tak na głowicy starej robiłem |
pepi napisał/a: | zazwyczaj taki |
Niestety mam inne doświadczenia.
Czasem wychodzą gładko ale czasami potrafią siedzieć na beton.
Zdarzało mi się wyciągać je metodami siłowymi. Zdarzało się też, że konieczny był demontaż całych dźwigienek i wyjmowanie popychaczy już poza silnikiem.
I miałem też takie przypadki gdzie popychacza nie udało się zdemontować i wymienialiśmy dźwigienki. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|