Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-28, 20:09
|
|
|
no też można
tylko nie bardzo wiem po co bo jakbyś tarcze nową dawał to ok trzeba wyzerować
w innym przypadku nie trzeba to coś w stylu tych popychaczy |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-01-28, 20:53
|
|
|
Nie wiedziałem dlatego to zrobiłem. Na następny raz będę wiedział. Popychaczy nie dotykalem |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-02-10, 12:49
|
|
|
Panowie wypowie się jeszcze ktoś na temat tej regeneracji nastawników czy warto ? Za 2 wychidzi 1600 a noe 5000zł . U mnie jeden cyka po dluzszym postoju jakoes 3 sek a drogi cisza . Ślizg z lewej glowicy wytarty na ok 0.5mm a na prawej ladny . Slyszalem ze na prawej moze byc od dolu bardziej wytarty a na lewej czyli strona kierowcy ten gorny ślizg jest mocniej obciazony |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-10, 13:27
|
|
|
zmień sobie profilaktycznie ślizgi i jeśli masz tylko na zimnym to olej temat bo jak jest na ciepłym to już bym robił |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-11-04, 07:41
|
|
|
No i temat powrócił zrobiłem płukankę i wymieniłem olej zrobiłem jakieś 600km i dzisiaj jak jechałem do pracy wywaliło mi błąd od strony pasażera czyli ten co był regenerowany :
17927 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu
P1519 - 35-10 - usterka
Jak będę wracał to sprawdzę jak to wygląda w VCDS ale samochód odpala jedzie normalnie. |
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2020-11-04, 08:59
|
|
|
Podmień cewke.I zobacz czy ten tłoczek pod cewka w napinaczu lekko chodzi.Bo może jakiś syf go zablokował. |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-11-04, 15:17
|
|
|
Sprawdziłem cewki tłoczki chodzą luźno i obie mają po 15,7 ohma ale i tak podmieniłem i tak samo podmieniłem czujniki położenia wałka, nic to nie dało dalej pokazuje błąd w drodze powrotnej zrobiłem jako taki log i ewidentnie strona pasażera nie domaga.
http://vaglogi.pl/log-090_091_092_6uzOd.html
Sprawdziłem też ciśnienie oleju w programie i pokazuje OK |
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2020-11-04, 19:33
|
|
|
To pewnie z tego napinacza olej idzie bokiem.Nie klepie na wolnych obrotach??? |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-11-04, 19:55
|
|
|
Nie było i nie ma żadnych objawów w postaci klepania nawet po kilku dniowym postoju.
Wychodzi na to że trzeba będzie zajrzeć pod pokrywę |
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2020-11-04, 20:48
|
|
|
Wiązka do tej cewki jest ok???A do sterownika zaglądałeś
czy styki nie zaśniedziały? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-11-05, 07:41
|
|
|
Wnioskuję że jak by wiązka była uwalona to cewka by w ogóle nie pracowała, a po logach widać że napinacz pracuje ale w nie pełnym zakresie. dzisiaj samochód odstawiam do garażu i w najbliższym czasie tam zaglądne zobaczę co i jak.
Mogło być tak że po płukance coś zostało wypłukane i przytkało kanalik że idzie za mała ilość oleju na napinacz? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-11-05, 08:02
|
|
|
tia albo przepłukało
albo syfy się oderwały i sitko poszło dalej z nimi |
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2020-11-05, 08:30
|
|
|
Sitka już nie ma od poprzedniej roboty bo było rozerwane i wywaliłem. |
|
|
|
|
|
|
|
|