|
Autor |
Wiadomość |
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-11-24, 21:21
|
|
|
To już wolę za silnikiem się rozejrzeć... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-24, 21:35
|
|
|
ale jego też trzeba zmienić |
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-11-24, 21:40
|
|
|
danishow napisał/a: | Tetek napisał/a: | Skandal żeby tyle kosztowała wymiana paru łańcuchów. | Skandal?! Tetek, właśnie kończę robić rozrząd w Audi A3, silnik 3,2L VR6 z DSG w quattro. Same części ponad 1500 euro a z robotą wyjdzie ponad 2500. A Ty myślałeś że S8 V10 5,2 FSI za 1000 zł naprawisz, czy jak? |
Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
[ Dodano: 2016-11-24, 21:48 ]
pepi napisał/a: | ale jego też trzeba zmienić |
Zgadza się trzeba zmienić. Mam dwie firmy które zajmują się wymianami silników jestem w fazie sprawdzania jak bardzo kłamią lub nie odnośnie przebiegów. Cena miedzy 14 a 16 tysięcy pln. Przebieg gwarantowany między 75 a 120 tysięcy. Jak mam wymieniać łańcuchy przy 309 tysiącach i się modlić żeby coś innego się nie zesrało to wolę zmienić motor na PEWNY albo klamota na części oddać... Zwłaszcza że mam czym jeździć. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-24, 21:57
|
|
|
przy tym motorze to i tak sporo modlitw cie czeka...
albo robisz sobie tu jaja albo faktycznie powinienes kupic A4 w dizlu
i nie truć jakie to S8 jest drogie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-11-24, 22:12
|
|
|
maciu napisał/a: | przy tym motorze to i tak sporo modlitw cie czeka...
albo robisz sobie tu jaja albo faktycznie powinienes kupic A4 w dizlu
i nie truć jakie to S8 jest drogie |
To już lepiej w benzynie tańsze od diesla. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-24, 22:55
|
|
|
Tetek napisał/a: | Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500. | Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-11-25, 00:34
|
|
|
danishow napisał/a: | Tetek napisał/a: | Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500. | Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 |
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec.... |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-11-25, 01:00
|
|
|
Jedno pytanie, jak można nie wiedzieć jakie koszta są zwiazane z S8 jak wystarczy zadzwonić do ASO i zapytać o cenę wymiany rozrządu lub ile kosztuje wymiana klocków i tarcz... Wystarczy aby oszacować ile to może kosztować. Każdy dobrze wie, że 100tys dla tego motoru to mordęga i po tym przebiegu trzeba sporo poremontować, posprawdzać i powymieniać. Jeśli tego nie wiedziałeś to słabo szukałeś. O tym piszą wszędzie, na każdym forum, gdziekolwiek nie spytasz o V10 5.2l.
I oczywiście to nie koniec bo jeszcze trzeba zbadać co z kolektorem tak dla przykładu, czy go szlak nie trafia przy takim przebiegu. Chociaż patrząc na km to stawiam, że raz juz na pewno był robiony |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-25, 07:40
|
|
|
Tetek napisał/a: | danishow napisał/a: | Tetek napisał/a: | Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500. | Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 |
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec.... |
możesz krzyczeć skandal ale nie będziesz pierwszy... np. szwajcar od którego kupowałem
S8 pól roku wcześniej wsadził 3.5k CHF na zawieszenie itp pierdoły
po czym jak mu się zesrał nastawnik z jednej strony sprzedał całe auto za mniej...
jak sobie podliczył ile ma zapłacić za naprawę motoru a tam w stodole nie naprawisz
to podjał trudną decyzję... czasami musi zaboleć |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-25, 08:04
|
|
|
bo to ta przewaga dzięki technice
niestety prawdą jest to że kupujesz markę i opierasz się na przekonaniu -mylnym
i jest jak jest .
Ja rozumiem kolegę złapał się tak jak sporo ludzi na tym świecie bo marka wyrobiła sobie dobrą renomę -ale tak nie jest tylko w przypadku audi bo inne marki z górnej półki zrobili tak samo.
A teraz by chciał normalnie a nie w połowie wartości auta -normalne ludzkie podejście .
Ale akurat w tym wypadku tak się nie da wymiana motoru na taki z mniejszym przebiegiem -świstak siedział bo wewióra była nieletnia .
to że u ciebie padło przy 300 nie znaczy że paść nie może wcześniej -pomijam motor który kupisz i jego mały przebieg z auta powypadkowego z ubezpieczalni .
Kup i obacz jaki papier dostaniesz jak by co to mogę wkleić co dostaniesz . |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-25, 16:25
|
|
|
Tetek napisał/a: | Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec.... |
Wybacz ale mało kto posiada tu S8 D3, nawet w chwili obecnej a co tu mówić o 4-5lat wstecz.. Pamiętam była tu jedna osoba która kupiła ten samochód nowy, mało tego na ceramice.. Nowy z salonu a nie używanego z nalotem 200setnym. Jakieś tam porady wypisywał, ale nikt nie jest w stanie wybiec naprzód i powiedzieć co w tym aucie będzie do zrobienia za 5 lat czy 300tys..
Cenowo wyjdzie taniej jak sam zrobisz. Wtedy jedynie koszta zakupu części, tydzień na spokojnie starczy. I nie robię sobie żartów, jeśli masz taką możliwość i nie posiadasz 2 L rąk to jest zadanie do wykonania. |
_________________
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-11-25, 21:54
|
|
|
Tetek napisał/a: | danishow napisał/a: | Tetek napisał/a: | Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500. | Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 |
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec.... |
kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?
to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje. |
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-11-26, 11:48
|
|
|
and808 napisał/a: | Tetek napisał/a: | danishow napisał/a: | Tetek napisał/a: | Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500. | Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 |
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec.... |
kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?
to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje. |
A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-26, 11:48
|
|
|
albo mu się nie psuł i serwisować nie trzeba było |
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-11-26, 11:56
|
|
|
pepi napisał/a: | albo mu się nie psuł i serwisować nie trzeba było |
Zgadza się nic się nie działo tylko lałem benzynę.
[ Dodano: 2016-11-26, 12:00 ]
krzychu22.p1i napisał/a: | Tetek napisał/a: | Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec.... |
Wybacz ale mało kto posiada tu S8 D3, nawet w chwili obecnej a co tu mówić o 4-5lat wstecz.. Pamiętam była tu jedna osoba która kupiła ten samochód nowy, mało tego na ceramice.. Nowy z salonu a nie używanego z nalotem 200setnym. Jakieś tam porady wypisywał, ale nikt nie jest w stanie wybiec naprzód i powiedzieć co w tym aucie będzie do zrobienia za 5 lat czy 300tys..
Cenowo wyjdzie taniej jak sam zrobisz. Wtedy jedynie koszta zakupu części, tydzień na spokojnie starczy. I nie robię sobie żartów, jeśli masz taką możliwość i nie posiadasz 2 L rąk to jest zadanie do wykonania. |
Zabiłeś mi teraz klina. Muszę nad tym pomyśleć w końcu w mojej poprzedniej S8 z 2002 roku, rozrząd sam ogarnąłem przy małej pomocy znajomego. Dodam że to auto najlepiej wspominam. Praktycznie bezproblemowe...
[ Dodano: 2016-11-26, 12:24 ]
FOSS napisał/a: | Tetek napisał/a: | Skandal żeby tyle kosztowała wymiana paru łańcuchów. |
Zerknij 5 postów wyżej
Pierwsze zdjęcie to 5.2V10 BSM czyli dokładnie to co masz u siebie. Tam akurat były "tylko" wycinane katalizatory ale....
Drugie zdjęcie to 4.2V8 BAT z A6C6
To co tam widzisz to "tylko" przygotowanie do wymiany rozrządu.
To pomyśl ile pracy trzeba wykonać przed aby mieć w ogóle możliwość wymiany tych "paru łańcuchów" i ile pracy trzeba również wykonać po tej jakże błahej wymianie
Godzina pracy w ASO przy samochodzie klasy A8/S8 to w Warszawie jakieś 350-380pln
Jeżeli ASO na wykonanie wymiany rozrządu ma 23 roboczogodziny (nie sprawdzałem ale to realne) to u nich powinno to chyba kosztować lekko ponad 8000pln.... to jest dopiero "promocja" |
FOSS na jednym ze zdjęć jest silnik 5.2. Napisałeś że był wyciągany w celu wycięcia katalizatorów. Jest możliwość w tym silniku tak je usunąć żeby nic nie świeciło na desce i nie wywalało błędów? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|