Autor |
Wiadomość |
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-11-26, 12:40
|
|
|
Tetek ja na twoim miejscu skoro sam napisałeś już dłubałeś w autach i z rozrządem też dałeś radę to kupiłbym lub wypożyczył podnośnik zaopatrzył się w serwisówki poprosił o pomoc wymienionego wcześniej kolegę i sam się za to zabrał jak masz czym jeździć i jeszcze miejsce gdzie ese rozebrać to bym robił powoli i dokładnie ale sobie sam zrobisz wiesz co masz i jak zrobione w cenie samych części, a jeszcze jaka satysfakcja z tego no i gruby temat na forum dodatkowo do działu zrób to sam |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-26, 12:40
|
|
|
Tetek napisał/a: | and808 napisał/a: |
kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?
to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje. |
A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć. |
To właśnie and808, był (a może nadal jest) posiadaczem nowej s8 d3. Fajnie, że się pojawił ponownie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-11-27, 10:24
|
|
|
Tetek napisał/a: | and808 napisał/a: |
kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?
to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje. |
A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć. |
oczywiscie ze serwisuje w ASO.
przy okazji, serwisowanie nie ogranicza sie do wymiany oleju (nawiasem mowiac to najmniej kosztowna operacja). kazdorazowo trzeba sprawdzic przynajmniej kilkanascie innych elementow w zaleznosci od wieku i przebiegu - to ma na celu zapobiegniecie awarii w przyszlosci.
abstrahujac od kosztow serwisowania w ASO...moja teaz jest taka:
audi S8 jest na tyle malo, ze raczej niemozliwe jest znalezienie fachowca poza ASO. w ASO "wystarczy" ze jest dobrze zorganizowany mechanik, ktory w polaczeniu z ciagle uaktualniana olbrzymia baza wiedzy dot usterek/przypadlosci S8 oraz wlasciwych narzedzi jest w stanie dobrze naprawic samochod.
w kazdym razie ja na Twoim miejscu postawilbym dobre piwo inzynierom z Ingolstadt za to ze zrobili tak dobry samochod, ktory przez 4 lata z przebiegiem 190 tys nie ujrzal serwisu ASO.
krzychu22.p1i napisał/a: |
To właśnie and808, był (a może nadal jest) posiadaczem nowej s8 d3. Fajnie, że się pojawił ponownie |
:-)
aro51 napisał/a: | Tetek, and808, mial nowe s8 d3 więc pewnie w ASO serwisowal z uwagi chociażby na gwarancje.... |
z slusznie, z uwagi na gwarancje i minimalizacje ryzyka zwiazanego z inna, nowa usterka po wyjezdzie z serwisu ASO |
|
|
|
|
pawlos1971
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A6 C6 Kombi
Wiek: 53 Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 1 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-11-28, 19:33
|
|
|
Witam
Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-28, 21:21
|
|
|
pawlos1971, generalnie producent nie przewiduje zmiany, wszystko zależy od tego jak często był wymieniany olej i jaki wlewano. LongLife niestety zabija te silniki szybciej niż możesz to sobie wyobrazić. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-29, 09:11
|
|
|
tak jak nie przewiduje wymiany oleju w skrzyniach
przepraszam ale niektóre auta są specjalnie tak zrobione aby się psuły
i w tym przypadku tak jest |
|
|
|
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2016-11-29, 12:24
|
|
|
A ja myślę że robocizna musi kosztować, sam mam warsztat i wiem jak ludzie podchodzą do tematu. Wytarganie tak ogromnego silnika ze skrzynia biegów, wiele godzin pracy a tu nie chodzi o prace typu kopanie rowów czy też malowanie płotu sąsiada. Płaci się za wiedzę, którą ktoś zdobywał latami i zarazem za odpowiedzialność przy wykonaniu tak skomplikowanej usługi. O kosztach utrzymania warsztatu nie wspomnę |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-29, 13:00
|
|
|
szanowny kolego wytarganie motoru nie jest trudne -osoba z minimalną wiedzą techniczną to zrobi tak jak inne prace .
Problem następuje wtedy gdy ci auto w kawałkach i w dwóch workach ktoś da do naprawy .
Koszty utrzymania warsztatu pojechałeś jak na forum lpg normalnie mnie bawią takie teksty i jeszcze koszty pożyczek i wynajmu za warsztat ...
Czy jak budujesz dom i wynajmujesz firmę to cię obchodzi tylko cena i jakość a reszta ...
tak samo jest w tym wypadku .
Ma być dobrze i prawidłowo zrobione i nie koniecznie kasa jest wyznacznikiem fachowej roboty ale zazwyczaj tak jest .
Partaczy jest multum i można trafić tak że koszty zrobią się dwukrotne |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-11-29, 14:52
|
|
|
pepi napisał/a: | tak jak nie przewiduje wymiany oleju w skrzyniach
przepraszam ale niektóre auta są specjalnie tak zrobione aby się psuły
i w tym przypadku tak jest |
przepraszam z gory za offtopic. nie jest zwiazany z wymiana lancuchow rozrzadu...
Szanowny kolego Pepi...
prosze nie wypowiadaj sie w ten sposob, bowiem mozesz zrazic osoby, ktore dopiero co zawitaly na tym forum i szukaja wiedzy na temat samochodow S8 D3.
Twoj profil, gdzie wykazales sie pomoca w 25 przypadkach, moze mylnie sklonic nowych forumowiczow do stwierdzenia ze wiesz o czym mowisz.
jesli mozesz prosze zastosowac sie do mojej prosby to:
skoncentruj sie na tym na czym sie znasz, zas wypowiadanie sie w kwestiach S8D3 zostaw wieloletnim uzytkownikom tych samochodow, ewentulanie inzynierom Audi.
tak chyba bedzie fair ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-29, 18:06
|
|
|
szanowny kolego jak ludzie zrobili auto i poskładali to każdy może zrobić to samo i nie trzeba mieć tytułu magistra tylko troszkę oleju w głowie .
ale mniejsza z tym nie moje auto i nie mój temat i każdy może |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-11-29, 19:31
|
|
|
To ja dodam apropos kosztów...
w A6C6 z silnikiem 4.2V8, ten którego foto wrzucałem wcześniej...
kompletny rozrząd, ślizgi, prowadnice, łańcuchy, napinacze, nastawiacze, śrubki, oringi... cena detal w ASO to ca. 12-14.000 pln brutto |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-11-29, 21:06
|
|
|
pawlos1971 napisał/a: | Witam
Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?
Pozdrawiam |
Kolego pawlos1971. Chętnie sprzedam Ci moje S8 z dożywotnimi łańcuchami rozrządu oraz dożywotnią ceramiką hamulcową. Co mu dolega znajdziesz w tym temacie. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-30, 08:38
|
|
|
FOSS napisał/a: | cena detal w ASO to ca. 12-14.000 pln brutto | -złodzieje co nie
a tak na poważnie idea forum ma się opierać na wzajemnej pomocy a nie na wysyłaniu ludzi do aso .
Każdy chce taniej lepiej bo pojechać do serwisu zostawić auto i odebrać zrobione to każdy potrafi |
|
|
|
|
|