Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 07 ] Wymniana łańcuchów rozrządu.  
Autor Wiadomość
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-26, 12:40   

Tetek ja na twoim miejscu skoro sam napisałeś już dłubałeś w autach i z rozrządem też dałeś radę to kupiłbym lub wypożyczył podnośnik zaopatrzył się w serwisówki poprosił o pomoc wymienionego wcześniej kolegę i sam się za to zabrał jak masz czym jeździć i jeszcze miejsce gdzie ese rozebrać to bym robił powoli i dokładnie ale sobie sam zrobisz wiesz co masz i jak zrobione w cenie samych części, a jeszcze jaka satysfakcja z tego no i gruby temat na forum dodatkowo do działu zrób to sam <brawo>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-11-26, 12:40   

Tetek napisał/a:
and808 napisał/a:

kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?

to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.

A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć.

To właśnie and808, był (a może nadal jest) posiadaczem nowej s8 d3. Fajnie, że się pojawił ponownie :)
_________________
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2016-11-26, 12:43   

Tetek, and808, mial nowe s8 d3 więc pewnie w ASO serwisowal z uwagi chociażby na gwarancje.... :>
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-26, 15:53   

Tetek mozna wszystko. Zalezy ile masz kasy i czasu :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2016-11-27, 10:24   

Tetek napisał/a:
and808 napisał/a:

kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?

to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.

A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć.


oczywiscie ze serwisuje w ASO.

przy okazji, serwisowanie nie ogranicza sie do wymiany oleju (nawiasem mowiac to najmniej kosztowna operacja). kazdorazowo trzeba sprawdzic przynajmniej kilkanascie innych elementow w zaleznosci od wieku i przebiegu - to ma na celu zapobiegniecie awarii w przyszlosci.
abstrahujac od kosztow serwisowania w ASO...moja teaz jest taka:

audi S8 jest na tyle malo, ze raczej niemozliwe jest znalezienie fachowca poza ASO. w ASO "wystarczy" ze jest dobrze zorganizowany mechanik, ktory w polaczeniu z ciagle uaktualniana olbrzymia baza wiedzy dot usterek/przypadlosci S8 oraz wlasciwych narzedzi jest w stanie dobrze naprawic samochod.

w kazdym razie ja na Twoim miejscu postawilbym dobre piwo inzynierom z Ingolstadt za to ze zrobili tak dobry samochod, ktory przez 4 lata z przebiegiem 190 tys nie ujrzal serwisu ASO.


krzychu22.p1i napisał/a:

To właśnie and808, był (a może nadal jest) posiadaczem nowej s8 d3. Fajnie, że się pojawił ponownie :)


:-)


aro51 napisał/a:
Tetek, and808, mial nowe s8 d3 więc pewnie w ASO serwisowal z uwagi chociażby na gwarancje.... :>


z slusznie, z uwagi na gwarancje i minimalizacje ryzyka zwiazanego z inna, nowa usterka po wyjezdzie z serwisu ASO
 
 
pawlos1971 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A6 C6 Kombi
Wiek: 53
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-11-28, 19:33   

Witam

Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?

Pozdrawiam
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-11-28, 21:21   

pawlos1971, generalnie producent nie przewiduje zmiany, wszystko zależy od tego jak często był wymieniany olej i jaki wlewano. LongLife niestety zabija te silniki szybciej niż możesz to sobie wyobrazić.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-29, 09:11   

tak jak nie przewiduje wymiany oleju w skrzyniach
przepraszam ale niektóre auta są specjalnie tak zrobione aby się psuły
i w tym przypadku tak jest
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2016-11-29, 12:24   

A ja myślę że robocizna musi kosztować, sam mam warsztat i wiem jak ludzie podchodzą do tematu. Wytarganie tak ogromnego silnika ze skrzynia biegów, wiele godzin pracy a tu nie chodzi o prace typu kopanie rowów czy też malowanie płotu sąsiada. Płaci się za wiedzę, którą ktoś zdobywał latami i zarazem za odpowiedzialność przy wykonaniu tak skomplikowanej usługi. O kosztach utrzymania warsztatu nie wspomnę :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-29, 13:00   

szanowny kolego wytarganie motoru nie jest trudne -osoba z minimalną wiedzą techniczną to zrobi tak jak inne prace .
Problem następuje wtedy gdy ci auto w kawałkach i w dwóch workach ktoś da do naprawy .
Koszty utrzymania warsztatu pojechałeś jak na forum lpg normalnie mnie bawią takie teksty i jeszcze koszty pożyczek i wynajmu za warsztat ...
Czy jak budujesz dom i wynajmujesz firmę to cię obchodzi tylko cena i jakość a reszta ...
tak samo jest w tym wypadku .
Ma być dobrze i prawidłowo zrobione i nie koniecznie kasa jest wyznacznikiem fachowej roboty ale zazwyczaj tak jest .
Partaczy jest multum i można trafić tak że koszty zrobią się dwukrotne
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2016-11-29, 14:52   

pepi napisał/a:
tak jak nie przewiduje wymiany oleju w skrzyniach
przepraszam ale niektóre auta są specjalnie tak zrobione aby się psuły
i w tym przypadku tak jest


przepraszam z gory za offtopic. nie jest zwiazany z wymiana lancuchow rozrzadu...

Szanowny kolego Pepi...

prosze nie wypowiadaj sie w ten sposob, bowiem mozesz zrazic osoby, ktore dopiero co zawitaly na tym forum i szukaja wiedzy na temat samochodow S8 D3.

Twoj profil, gdzie wykazales sie pomoca w 25 przypadkach, moze mylnie sklonic nowych forumowiczow do stwierdzenia ze wiesz o czym mowisz.

jesli mozesz prosze zastosowac sie do mojej prosby to:

skoncentruj sie na tym na czym sie znasz, zas wypowiadanie sie w kwestiach S8D3 zostaw wieloletnim uzytkownikom tych samochodow, ewentulanie inzynierom Audi.

tak chyba bedzie fair ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-29, 18:06   

szanowny kolego jak ludzie zrobili auto i poskładali to każdy może zrobić to samo i nie trzeba mieć tytułu magistra tylko troszkę oleju w głowie .
ale mniejsza z tym nie moje auto i nie mój temat i każdy może ;)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-11-29, 19:31   

To ja dodam apropos kosztów...
w A6C6 z silnikiem 4.2V8, ten którego foto wrzucałem wcześniej...
kompletny rozrząd, ślizgi, prowadnice, łańcuchy, napinacze, nastawiacze, śrubki, oringi... cena detal w ASO to ca. 12-14.000 pln brutto :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-11-29, 21:06   

pawlos1971 napisał/a:
Witam

Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?

Pozdrawiam

Kolego pawlos1971. Chętnie sprzedam Ci moje S8 z dożywotnimi łańcuchami rozrządu oraz dożywotnią ceramiką hamulcową. Co mu dolega znajdziesz w tym temacie. <amasz>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-30, 08:38   

FOSS napisał/a:
cena detal w ASO to ca. 12-14.000 pln brutto
-złodzieje co nie :]
a tak na poważnie idea forum ma się opierać na wzajemnej pomocy a nie na wysyłaniu ludzi do aso .
Każdy chce taniej lepiej bo pojechać do serwisu zostawić auto i odebrać zrobione to każdy potrafi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.