Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 07 ] Wymniana łańcuchów rozrządu.  
Autor Wiadomość
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-04, 13:51   

nie zgodze sie. Znam przypadek hurtowni w PL ktora dogadala sie z niemieckim producentem czesci zawieszenia. Cena zakupu była nizsza ale reklamacje miały byc odcinane juz na poziomie hurtowni. Sumarycznie kazde wybrakowane podzespoły mogły trafiac do Polski bez mozliwosci reklamacji.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-04, 18:13   

szeryfisch napisał/a:
kazde wybrakowane podzespoły mogły trafiac do Polski bez mozliwosci reklamacji
Na pewno hurtownia płaciła znacznie mniej za ów wybrakowany towar sprzedając go po normalnej cenie ...ciekawe czy informowali kupców o braku możliwości reklamacji ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-12-04, 19:36   

FOSS napisał/a:
Tetek napisał/a:
Z tego co mi wiadomo to ASO daje gwarancję na części u siebie zakupione pod warunkiem że sami je zamontują.

Hmmm... a wg. mnie to nie jest prawda :)

Tetek napisał/a:
A ty FOSS nie indycz się....

Oj kolego, ja się nie indyczę, ja po prostu dyskutuję :)

Tetek napisał/a:
Twierdziłeś że niema zamienników, ja tylko pokazałem Ci że są.

Szkoda tylko, że nie czytałeś dokładnie.

Lista części do kompletnej wymiany rozrządu to jakieś 50 pozycji... i to co wskazałeś to tylko ułamek tego o czym mówię :)

Zestaw z ebay'a zawiera 4 łańcuchy i 4 napinacze.
Cena zestawu 473,99€ + 31,50€ wysyłka

Ta wysyłka na terenie DE a do PL będzie pewnikiem droższa... ale nie idźmy po bandzie policzmy do PL po 35€ więc kwota końcowa to 509€

Patrząc po aktualnym kursie 4,48pln (wartość wziąłem pierwszą z brzegu z google) to cena zakupu w PL wynosi 2280pln

Cena detal brutto tych części w ASO które mam na sąsiedniej ulicy, dosłownie "za miedzą", wynosi 2590pln

Więc powiem tak... jeżeli kupujesz to prywatnie to może jest to dla ciebie atrakcyjne ale dla mnie jako firmy i jako warsztatu już niezbyt :)


Kontynuując temat zamienników... poproszę dobre zamienniki i w dobrych cenach do tych części:
079109204L
079109210L
079109087M
Jak już pisałem powyżej tylko te cztery części to cena detal jakieś 9700pln więc jakby nie było zjadają lwią część wszystkich kosztów.

Tetek napisał/a:
I nie było w tym żadnych ukrytych kontekstów, nie próbuję ci tego sprzedać.

Spoko :)

Tetek napisał/a:
I jeszcze jedno. SŁYSZAŁEM to SŁYSZAŁEM tamto o reklamacji w niemczech robi dużą różnicę.... Nie wypowiadaj się jak rozpatrywane są gwarancję reklamację w niemczech jeśli swoją wiedzę opierasz na SŁYSZAŁEM. Ja nie SŁYSZAŁEM tylko miałem przyjemność doświadczyć reklamacji czy wymiany towaru zakupionego w niemczech. Już samo to że kupiony sprzęt mogę użytkować przez tydzień lu dwa i po prostu oddać bo nie jestem zadowolony z jego działania. To chyba mówi samo za siebie. I nie piszę tu o usterce technicznej.

Co do kontaktów w Niemczech... zacytowałeś, że coś SŁYSZAŁEM ale pominąłeś fakt, że używam programów na które licencje kupuję właśnie w Niemczech już od kilku lat.
A tak się składa, że akurat w tym roku, kiedy wróciłem z DE do PL i zacząłem ponownie działać tutaj w swojej firmie to miałem kłopot z jedną z tych niemieckich firm. Zablokowano mi dostęp do jednego z tych programów i pomimo długiej korespondencji mailowej i przywróceniu tego dostępu fakturę VAT otrzymałem niewłaściwie wystawioną. Tłumaczyłem jak "krowie na miedzy" i odwoływałem się do określonych paragrafów i ustaw a i tak wystawiono to inaczej :/
Grubiaństwo, niekompetencja i olewactwo.
Gdyby mi na tym programie nie zależało to na tym poziomie konwersacji olałbym ich ciepłym moczem i kupiłbym sobie coś innego :/

Tetek napisał/a:
Już samo to że kupiony sprzęt mogę użytkować przez tydzień lu dwa i po prostu oddać bo nie jestem zadowolony z jego działania. To chyba mówi samo za siebie. I nie piszę tu o usterce technicznej.

Ale przecież nie rozmawiamy o oponach czy żarówkach czy laptopie tylko o częściach zamiennych do rozrządu.
Jeżeli taki napinacz okaże się wadliwy to myślisz, że gdzie będzie łatwiej reklamować wadliwą części i odzyskać koszty jej wymiany?
Do wymiany napinacza trzeba targać cały silnik - zrzucać wydech, przedni zawias, skrzynię biegów... jaka jest robocizna to już pisali koledzy powyżej.
Ja wolę to kupić w ASO "za miedzą" albo w hurtowni z którą handluję od lat - moim zdaniem, w razie problemów z jakością części, tu z reklamacją będzie mi łatwiej.

A tak apropos...
Jako klient zawsze masz prawo przyjechać do warsztatu ze swoimi częściami. Sam kupisz taniej i zapłacisz tylko za wymianę.
A gwarancję na części masz wtedy od gościa u którego kupiłeś a nie od warsztatu :)

Od przyszłego roku wysyłka do Polski za darmo. Tak ustawa wchodzi która gwarantuję ujednolicenie kosztów wysyłki. Jeśli wysyłka w niemcowni jest za darmo lub kosztuję np. 5€. to do Polski czy do Austrii ma kosztować tyle samo.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-04, 20:04   

Tetek napisał/a:
Jeśli wysyłka w niemcowni jest za darmo lub kosztuję np. 5€. to do Polski czy do Austrii ma kosztować tyle samo
To ciekawe co piszesz, jeszcze o tym nie czytałem a na pewno bym na tym zaoszczędził.

Pozostańmy jednak przy temacie rozrządu do V10 ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-04, 20:36   

danishow napisał/a:
szeryfisch napisał/a:
kazde wybrakowane podzespoły mogły trafiac do Polski bez mozliwosci reklamacji
Na pewno hurtownia płaciła znacznie mniej za ów wybrakowany towar sprzedając go po normalnej cenie ...ciekawe czy informowali kupców o braku możliwości reklamacji ?

Oczywiscie, cena byla promocyjna. Akurat wiem to, bo mam bardzo dobre układy z handlowcami tej hurtowni.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2016-12-05, 08:26   

no to podsumowujac ten temat mozna powiedziec:

1. wymiana lancuchow rozrzadu - to operacja, ktora nalezy przeprowadzic w ASO, korzystajac z czesci zakupionych w ASO. dzieki temu dostajemy gwarancje, nie tylko na poprawne wykonanie uslugi, ale rowniez na wszystkie czesci uzyte do wykonania tej czynnosci.




sa dwie inne mozliwosci obarczone ryzykiem:

2. samodzielna kompletacja czesci, zas wymane lancuchow zlecic ASO
ryzyko:
a) brak wszystkich zamiennikow do kompleksowej wymiany lanuchcow rozadzu
b) nieznana jakosc istniejacych zamiennikow
c) brak kompleksowej gwarancji


3. samodzielna kompletacja czesci i wymiana poza ASO
a) brak wszystkich zamiennikow do kompleksowej wymiany lanuchcow rozadzu
b) nieznana jakosc istniejacych zamiennikow
c) ryzyko zwiazane z niefachowa wymiana (brak instrukcji producenta/ brak doswiadczenia)
d) brak kompleksowej gwarancji


opcje 2 i 3 sa obarczone - z mojego punkktu widzenia - zbyt duzym ryzykiem.
ja rozumiem posiadanie samochodu S8 jako korzystanie z urokow tego samochodu i przyjemnosci jaka wiaze sie jazda tym samochodem. nie chcialbym po przeprowadzeniu opcji 2 i 3 bardzo niemlo sie rozczarowac, ze jakas czesc zle dziala, badz usluga zostala przeprowadzona niewlasciwe. efektem tego jest - w najlepszym przypadku - jakies stuki w silniku, zolte kontroli na wskaznikach, brak aksamitnej pracy silnia. w najgorszym przypadku znacznie wieksze koszty zwiazane z remontem silnika.

nie liczylem dokladnie wczesniej wymienionych kosztow w tym watku, jednak wydaje mi sie ze oszczednosc na poziomie 3-4 tys PLN nie jest warta. te 3-4 tysiace PLN to zarzadzenie ryzykiem dla tak zlozonej opracji jaka jest wymiana lanuchcow rozrzadu.
po prostu szkoda czasu na te wszystkie ceregiele zwiazane z zamiennikami. a jak pisalem wczesniej chyba najgorze jest uswiadomienie swojej pozornej oszczednosci, za ktora w niedalekim czasie mozna zaplacic wiecej. kto tego nie rozumie, niech trzyma sie z daleka od skomplikowanych technicznie samochodow.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-12-05, 08:59   

Jest opcja 3 i 4 gdzie części mogą być ori ale zakładane samemu poza ASO. W jednej opcji można kupić w ASO a w drugiej w innym sklepie motoryzacyjnym(np. u Michałą) taniej te same części :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-05, 19:49   

jak ktoś ma kasę to nie pyta się na forum tylko wstawia auto i wymienia
i płaci -czyli temat tutaj opisywany jest dla niego nie potrzebny .
Normalni ludzie raczej tą drogą nie pójdą bo wymiana w aso ile wyjdzie
20-30 tys :>
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-12-05, 20:00   

Niech wyjdzie 20 tyś. Podejrzewam że jest to blisko raty leasingowej za to auto (w salonie ile mogło kosztować? 400 tyś? 500?) jako nowe więc czy to naprawdę tak dużo? Niestety takiego auta nie robi się z myślą o klientach którzy je kupią za x lat za 1/10 wartości.
_________________
xyz
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-06, 06:28   

ale nadal nie rozumiesz sensu forum i tego tematu .
Czemu ty i temu podobni podchodzicie na zasadzie ma s8 to go stać ?
Gość miał dwa auta jedna omega drugie a8 wysłał żonę na przekładkę omegą opon
zapłaciła 50 pln koła 17 alu -na drugi dzień gość wybrał się do tego warsztatu audi
za 17 alu -coś koło 100-120 pln -na pytanie dlaczego tak drogo bo żona była i zapłaciła 50 pln w omedze padł tekst -masz pan a8 i pana nie stać ? <bezradny>
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-12-06, 09:44   

Hehe :] no ceny są absurdalne za jakieś tam łańcuchy czy plastikowe ślizgi. Ale kupując takie s8 trzeba przeanalizować wszystkie tego typu koszty. Chociaż jakby policzyć wymianę kompletnego rozrządu z napinaczami i łańcuchami w aso w naszych 4.2 to by też wyszło ok 10 tys :]
_________________
xyz
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-06, 18:40   

pavel44 napisał/a:
w aso w naszych 4.2 to by też wyszło ok 10 tys
Bez przesady <faktycznie> ...kompletny rozrząd w DE kosztuje niecałe 1400 Euro, w ASO oczywiście. U mnie w warsztacie ze 3-4 stówki taniej ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-12-06, 18:45   

Napisałem że wraz z napinaczami i łańcuchami ;)
_________________
xyz
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-06, 18:56   

pavel44 napisał/a:
Napisałem że wraz z napinaczami i łańcuchami
No tak, tu masz rację ...byłoby ze 2600 Euro albo i więcej.

Należy jedynie wspomnieć, że napinacze i łańcuchy nie wchodzą w skład planowanej wymiany rozrządu a naszych autach ;)
To tak samo jakbyś do kosztów wymiany oleju doliczał też pompę olejową :P
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-12-06, 19:20   

Nie no oczywiście tylko porownalem to do s8 d3. Ale nie o tym temat :]
_________________
xyz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.