Autor |
Wiadomość |
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-12-07, 00:22
|
|
|
danishow napisał/a: | pavel44 napisał/a: | w aso w naszych 4.2 to by też wyszło ok 10 tys | Bez przesady ...kompletny rozrząd w DE kosztuje niecałe 1400 Euro, w ASO oczywiście. U mnie w warsztacie ze 3-4 stówki taniej |
Możesz mi proszę podać co tak dokładnie wchodzi w kompletny rozrząd do 5.2 BSM. Pytam bo w niemczech procedura wymiany rozrządu w ASO to łańcuchy, napinacze, ślizgi. W momencie zapytania czy oprócz tego jeszcze coś np. Zębatki to otwierają oczy i pytają po chu..j ? Do tego cena którą podałeś 1400€ też jakaś za duża mi się wydaje. Dodam że łańcuchy napinacze ślizgi to koszt 846€. I to nie w moim serwisie bo u siebie to z jeszcze 5% mogę zbić cenę. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-07, 10:19
|
|
|
Tetek, Tetek napisał/a: | Do tego cena którą podałeś 1400€ | pavel44 porównywał do naszych silników 4,2
Tetek napisał/a: | czy oprócz tego jeszcze coś np. Zębatki to otwierają oczy i pytają po chu..j |
Bo mają klapki na oczach i poza instrukcjami zazwyczaj goowno wiedzą, jak założysz nowe łańcuchy na wytarte już zębatki to znacznie szybciej się zużyją.
Tetek napisał/a: | Możesz mi proszę podać co tak dokładnie wchodzi w kompletny rozrząd do 5.2 BSM | Już Damian wcześniej pisał, że to łącznie kilkadziesiąt pozycji. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2016-12-07, 15:09
|
|
|
pepi napisał/a: | szanowny kolego wytarganie motoru nie jest trudne -osoba z minimalną wiedzą techniczną to zrobi tak jak inne prace .
Problem następuje wtedy gdy ci auto w kawałkach i w dwóch workach ktoś da do naprawy .
Koszty utrzymania warsztatu pojechałeś jak na forum lpg normalnie mnie bawią takie teksty i jeszcze koszty pożyczek i wynajmu za warsztat ...
Czy jak budujesz dom i wynajmujesz firmę to cię obchodzi tylko cena i jakość a reszta ...
tak samo jest w tym wypadku .
Ma być dobrze i prawidłowo zrobione i nie koniecznie kasa jest wyznacznikiem fachowej roboty ale zazwyczaj tak jest .
Partaczy jest multum i można trafić tak że koszty zrobią się dwukrotne |
Tak jak piszesz kasa nie jest wyznacznikiem dobrze wykonanej usługi. Bo może ktoś skasować za daną robotę majątek i spie....ć sprawę. Tylko ja tu nie pisze o takich skrajnościach, tylko bardzo często robota robiona w mega promocyjnej cenie, jest robota robiona po łebkach. Albo bez zaplecza pod postacią odpowiednich narzędzi o wiedzy nie wspomnę. Jak ktoś robi dobrze, starannie co za tym idzie poświęca więcej czasu na wykonanie danej roboty to i więcej skasuje. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-12-07, 20:04
|
|
|
nie koniecznie
ale zazwyczaj tak jest że jak gość ma wiedzę i spore zaplecze to |
|
|
|
|
|
|
|
Dzikus
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 44 Dołączył: 09 Kwi 2020 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-04-11, 14:02
|
|
|
) sie naczytałem.... pytanie teraz...czy ceny po 4 latach od tej jakże interesującej dyskusji się zmieniły?? czy myślicie dalej tak samo. Co myślicie o tzw nieautoryzowanych serwisach które specjalizują się min w Audi? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-04-11, 15:51
|
|
|
D3 trafiła już do Audi Tradition, także to co zostało wycofane z ASO zakupisz tam taniej niż było oferowane wcześniej - tu jeśli chodzi o oryginały.
Co do serwisów poza ASO, jak najbardziej, pewnie i w samej Warszawie znajdziesz, ja Ci mogę polecić jedynie w mojej okolicy - jak co PW. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Dzikus
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 44 Dołączył: 09 Kwi 2020 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-04-12, 03:37
|
|
|
a powiedz mi jeszcze proszę bo cały wątek skupił się na kosztach... co ile taki rozrząd powinien być wymieniany w tym modelu? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-04-14, 20:34
|
|
|
to nie jest tak tam były zmiany konstrukcyjne po których niby miało być ok z naciskiem niby
jeśli zaczyna hałasować przy paleniu to już ...
Więc u jednych jest to 150 tys a u drugich 300-400 |
|
|
|
|
|
|
|
Dzikus
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 44 Dołączył: 09 Kwi 2020 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-04-15, 02:47
|
|
|
to tak się objawia czas wymiany rozrządu?? że hałasuje przy odpaleniu?? a nie ma obawy że w każdej chwili może sie zerwać i zrobić spustoszenie?? mimo że nie będzie hałasował przy np 150 czy 200tys? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-04-15, 11:33
|
|
|
jak hałasuje to znaczy że już jest za długi i napinacz nie jest go w stanie napiąć
wymiana oleju i nie dawanie na zimnym też ma swoje .
Ja nie robiłem nigdy auta po zerwaniu łańcucha zazwyczaj to była pani panewka na pierwszej korbie
Taki urok tego silnika |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-04-15, 19:30
|
|
|
pepi napisał/a: | jak hałasuje to znaczy że już jest za długi i napinacz nie jest go w stanie napiąć
wymiana oleju i nie dawanie na zimnym też ma swoje .
Ja nie robiłem nigdy auta po zerwaniu łańcucha zazwyczaj to była pani panewka na pierwszej korbie
Taki urok tego silnika |
Dokładnie statystycznie BSM najpierw pokazuje korbę zanim strzeli rozrząd.Może jest jakaś usterka w obiegu olejowym. |
|
|
|
|
|