Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-26, 19:30
|
|
|
Cytat: | A felgi na foto nie są od RS6C5 chociaż wyglądają podobnie - to oryginalne felgi od A8D3, całego numeru nie pamiętam ale zaczyna się od 4E0 |
To sporo tłumaczy bo się tu klucilem z kolegą z forum o ET tych felg tylko jego były właśnie z RS6 C5 a moje są z A8 i właśnie różnica leży w ET bo poza tym są identyczne |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2016-01-26, 22:22
|
|
|
oryginał a8 d3 z numerem 4E0 9x19 et 44 producent RONAL (POLSKIE !!)
Oryginał RS6 C5 z numerem 4B3 9x19 et 35 produkcja SSM niemcy
te od rs6 są lekko bardziej wklęsłe (bez problemów idzie je odróżnić) za to RONALE nieco mocniejsze. et 35 troche lepiej wypełnia nadkole. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-26, 23:02
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | Super chodzi 😉 Zreszta juz nie raz słyszałem na zywo 😉 |
Unseen napisał/a: | Bardzo fajne brzmienie :-) |
A dziękuję, dziękuję, starałem się.... noi firma co dla mnie to robiła też się starała
Brakuje mi jeszcze trochę więcej tego strzelania w wydechu przy szybkim puszczeniu gazu i schodzeniu z obrotów ale może jeszcze przyjdzie czas i na takie kosmetyczne poprawki
Lukas134 napisał/a: | FOSS, No u Nas w zime na 18 jest wygodnie ja dumam czy nie zmienic na lato na 19 z 20tek |
hola hola, czy ja dobrze zrozumiałem?... w zestawie letnim z 20-tek chcesz przeskoczyć na 19-tki?
świat się przewraca do góry nogami
drago_o napisał/a: | Cytat: | A felgi na foto nie są od RS6C5 chociaż wyglądają podobnie - to oryginalne felgi od A8D3, całego numeru nie pamiętam ale zaczyna się od 4E0 |
To sporo tłumaczy bo się tu klucilem z kolegą z forum o ET tych felg tylko jego były właśnie z RS6 C5 a moje są z A8 i właśnie różnica leży w ET bo poza tym są identyczne |
No całkiem możliwe że mają różne ET bo robione do innych modeli aut.
Te z RS-a pewnie 3x coś mają a te co mam na samochodzie to jakieś 43 chyba czy coś w tym stylu.
Pszendza napisał/a: | oryginał a8 d3 z numerem 4E0 9x19 et 44 producent RONAL (POLSKIE !!)
Oryginał RS6 C5 z numerem 4B3 9x19 et 35 produkcja SSM niemcy |
No to dokładnie tak jak myślałem... RS6 ET35 i A8D3 ET44.
Właśnie jak je zakładałem to bałem się, że za bardzo wyjdą z nadkola bo ja 20-tki mam ET46 ale z dystansami tak spasowane, że praktycznie na styk z nadkolami.
Ale z drugiej strony na letnich mam oponę 265 a na zimówkach 255 więc już z na oponie trochę się schowało a do tego na zimę podniosłem ją wyraźnie do góry więc zupełnie nie widać tej delikatnej różnicy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-27, 12:18
|
|
|
Wsłuchałem sie w ten filmik na czyms lepszym i podoba mi sie ten niski ton twego wydechu. WIekszość traci go szybko a u ciebie ten bass się utrzymuje w wiekszej skali obrotomierza?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-27, 19:57
|
|
|
Apophis napisał/a: | Wsłuchałem sie w ten filmik na czyms lepszym i podoba mi sie ten niski ton twego wydechu. WIekszość traci go szybko a u ciebie ten bass się utrzymuje w wiekszej skali obrotomierza?? |
Utrzymuje się również wyżej.
Ja wiem, że każda sroka swój ogon chwali więc tak... w mojej ocenie jest super
A rozwijając nieco myśl to jest tak, że na postoju gulgocze, bez natarczywości, po prostu wyraźnie gulgocze.
Ruszanie i przyspieszanie z dołu to bajka... zero buczenia i jest mój ulubiony gulgot.
Na górze wciąż gulgocze tylko robi się taki bardziej dobitny.... ale nie drze japy jak D2 bez końcowego co czasami mnie martwi.
Noi przy odpuszczeniu gazu i schodzeniu z obrotów strzela trochę w wydech co bardzo lubię ale... chętnie bym tu usłyszał trochę więcej takiego suchego strzelania
Ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałem i mam projekt dalszych modyfikacji ale nie wiem kiedy to ogarnę |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:11
|
|
|
Czy ja wiem,z opisu wynika że jest idealnie ale no coż trza obadac na żywo. U mnie gulgot i bass terazz jest bo nie mam juz konwertera więc się dzieje |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-28, 13:15
|
|
|
Juz kiedyś pisałem ale jak bylismy z pszendzą w 1klasie technikum to un miał starego passata chyba Mk2 w dieslu i tam załozony wydech jakis rasowy-jak by nie klekot spod maski to byśta nie powiedzieli że diesel może takie brzmienie mieć |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2016-01-28, 21:58
|
|
|
Co do felg 19" wzór RS6 to w A8 miały one numer: 4E601025 AD 9J, ET44.
A co do brzmienia diesla to ten mi się podoba:
https://www.youtube.com/watch?v=WN0Zc2CaYYU |
_________________ jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91 |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:39
|
|
|
Pixel, dokładnie taki głos jest mega, V8 z takim setupem jeszcze lepiej by brzmiało 😉 Wiadomo nie benzyna jak u Fossa ale od tego mam Amerykańca, a w TDI troche pazura by sie przydało 😉 |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:44
|
|
|
Lekkiego pazura bym chętnie dodał, oczywiście bez przesady, to A8. |
_________________ jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91 |
|
|
|
|
|