Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-15, 18:33   [D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Witam. Panowie, co myślicie o wymianie przednich zacisków z d3 do d2? Jak wiadomo hamulce w naszych d2 są dość kiepskie, zbliża mi się wymiana tarcz i klocków, a więc przy okazji może 'coś' by zrobił, aby to trochę poprawić. Wiadomo najlepszym pomysłem byłoby wrzucenie 4tłoczków od s8, ale dostępność gratów do tego jest żadna.Pomyślałem o hamulcach przednik z d3, teoretycznie na tarczach 360 hamowanie powinno się poprawić, pomimo tego, że też 2 tłoczki. Jak się na to zapatrujecie, czy wogule wykonalna jest taka operacja, co trzeba będzie wymienić, wystarczą same zaciski, czy zwrotnicę też trzeba będzie wymienić? Jak myślicie...pozdrawiam
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-15, 18:48   

mam komplet zaciski zwrotnice tarcze klocki brembo 4 tłoczkowe
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-15, 18:55   

Aha, jaka cena i stan. Tam jest pod tarczę 360?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-15, 18:59   

Brembo 4 tłoczki ma tarczę 345mm i 2 klocki hamulcowe :) Lepiej hamuje od 2 tłoczkowego pływającego lucasa :P
_________________
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-02-15, 20:04   

jezdziłem zwykła a8 z napedem na przod i teraz s8 preFl i nie czuje zadnej roznicy chyba i w sumie to nawet niewiem jakie mam hamulce dokladnie ale zaciski napewno oryginały :] myślalem o tych brembo ale tak szczerze mowiac to sa mi do niczego nie potrzebne a te wystarczaja chyba bo moze jezdze jak dziadek <tjaa>
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-15, 20:56   

Skoro masz S, to chyba masz brembo.Ale nie w tym rzecz, napiszcie jak jest z tą zamianą zacisków, na te z d3?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-02-15, 20:59   

beyer28 napisał/a:
Skoro masz S, to chyba masz brembo.


W preFlu siedzi Lucas. ;)

Dopiero od połowy 2000 roku występowało Brembo.
Nawet pierwsze roczniki poliftowej S8 miały te same zaciski co cywilna wersja FL-a.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-15, 21:23   

Simone331 napisał/a:
W preFlu siedzi Lucas. ;)


Dobrze wiedzieć ;) Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-15, 21:32   

Piszecie bzdury. Mam ori heble w swojej A8 i do tego prawie nowe bo niedawno zmieniane były i hamuja jak trzeba. Jeżdze normalnie i nie miałem jeszcze problemu a w sytuacjach patowych nie raz pas uratował pasażera przed rozbiciem nosa o deske :)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-02-15, 22:04   

beyer28 napisał/a:
Simone331 napisał/a:
W preFlu siedzi Lucas. ;)


Dobrze wiedzieć ;) Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule?


FOSS ostatnio pisał, że ma zestaw ze swojej D3 i śmiało można to założyć do D2. Nie pamiętam tylko czy tyczyło się to preFLa czy FLa, bo są małe różnice.

Niestety nie mogę odszukać jego konkretnej wypowiedzi, a znalazłem tylko coś takiego:

http://www.a8team.pl/s8-d...-vt10799,15.htm
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
Ostatnio zmieniony przez Simone331 2014-02-15, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-15, 22:08   

Apophis napisał/a:
i hamuja jak trzeba. Jeżdze normalnie i nie miałem jeszcze problemu

Przy jeździe normalnej to każdemu hamuje jak trzeba, chodzi przede wszystkim o zmniejszenie drogi hamowania z dużych prędkości i przede wszystkim, aby tarcze się tak nie gieły przy tak dużym hamowaniu. W ponad 300 konnym, 2 tonowym samochodzie dobre hamowanie przy spokojnej jeździe, to trochę za mało
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-15, 22:17   

Ale ja na codzien jeżdze po autobanach gdzie duża predkośc to standard i czesto trzeba przed jakims matołem hamować. Załozyłem nowe heble i jest cacy już od kilku tys km.
Na pewno w S8 są lepsze i założenie mocniejszych da jakis efekt(najlepsze to z RS6 C5)
ale nie mowmy tu że heble sa w D2 do niczego tak jak i słyszałem że światła są do niczego...(to juz inny temat)
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-02-15, 22:26   

ja tez uwazam, ze heble w a8 czy s8 umnie sa wystarczajace bynajmniej dla mnie a jezdze dosc dynamicznie :P ale zauwazylem, ze wiele osob narzeka tutaj na heble :D ale kazdy robi co chce w swoim aucie tak wiec trza trzymac sie tematu :p
_________________
dare to be great
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-15, 22:31   

Apophis napisał/a:
Ale ja na codzien jeżdze po autobanach gdzie duża predkośc to standard i czesto trzeba przed jakims matołem hamować. Załozyłem nowe heble i jest cacy już od kilku tys km.

A co się u Ciebie złożyło na te nowe heble?tarcze i klocki, czy coś więcej? Raczej tu nikt nie mówi, że są do niczego, poprostu mogłyby być trochę lepiej dopracowane. Co jak co, ale te 4tłoczki to powinny być w standardzie, a nie w eskach, gdzie jest raptem 50koni więcej
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-15, 22:39   

beyer28 napisał/a:
A co się u Ciebie złożyło na te nowe heble?tarcze i klocki, czy coś więcej?

Tarcze,klocki i przewody oraz płyn. Czyli standard.
beyer28 napisał/a:
Raczej tu nikt nie mówi, że są do niczego,

No ja nie pierwszy raz czytam i rozumiem własnie że sa do niczego :)

Inną sprawą jest tez odpowiednie hamowanie bo i ze słabszych hebli można lepiej jesli sie ma troche techniki hamowania a nie pedał w podłoge i niech sie dzieje co chce :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.