Autor |
Wiadomość |
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-11-13, 09:38 [D3 ALL
] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato
|
|
|
Zaczęło mi "zjadać" prąd, znalazłem wilgoć pod akumulatorem, wiązka od komputera elektrycznego hamulca postojowego była cała mokra, osuszyłem suszarką i aku już nie zjada. Pytanie skąd ta woda - z pewnością nie jedna osoba to musiała przerabiać - podpowiedzcie gdzie szukać przyczyny |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-11-13, 21:06
|
|
|
masz szyberdach ? |
|
|
|
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-11-14, 00:15
|
|
|
Miałem taką sytuację po tym jak za słabo dokręciłem śruby od zawiasów klapy i silniczka elektrycznego klapy. Po 2-3 tygodniach pogody do kitu i częstych deszczach, otwierając zasłonę akumulatora zauważyłem dużą ilość wilgoci i krople na akumulatorze, po jego lewej stronie i przed nim. Po dokręceniu śrub, sytuacja się nie powtórzyła od ponad roku.
Nie wiem czy od strony lampy stopu, jak nie masz dobrze włożonej tej uszczelki wiązki to nie będzie coś tamtędy lecieć, a może wlew paliwa też ma jakąś uszczelkę która padła i przepuszcza wode, nie wiem tam nigdy nie zaglądałem od tyłu |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-11-14, 09:50
|
|
|
Szyberdach mam
Na akumulatorze od góry jest sucho
[ Dodano: 2017-11-28, 11:05 ]
Chyba znalazłem przyczynę, jak był kiedyś zakładany hak to pod lampa jest śruba trzymająca i okazało się że była źle dokręcona była szczelina miedzy podkładką a karoserią i w czasie deszczu / mycia czy jazdy mogło tam spływać. Poprawiłem to ale też przy okazji przeniosłem komputerek z pod aku do góry i schowałem za boczkiem |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-12-08, 09:32
|
|
|
Deszcz i temat powrócił. Czyli okazuje się że to nie kwestia wody pod akumulatorem była. Gdzie teraz szukać przyczyny? Gdzieś z przodu przy podszybiu? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-08, 10:11
|
|
|
kessy masz? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-12-08, 20:21
|
|
|
Mam - czyżby to powód do zmartwienia jak wilgoć? No jeśli tak to proszę o jakieś wskazówki |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-08, 21:17
|
|
|
to albo wykodowujesz kessy i z niego nie korzystasz albo kupujesz nowe klamki albo... tracisz prąd...
można brać używki ale to loteria.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-12-09, 12:54
|
|
|
maciu napisał/a: | można brać używki ale to loteria....
| wytrzymją rok albo do 1 poważnej wilgoci sprawdziłem na sobie, nowa ok 500sztka plus lakierka |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-09, 18:06
|
|
|
mkbewe napisał/a: | maciu napisał/a: | można brać używki ale to loteria....
| wytrzymją rok albo do 1 poważnej wilgoci sprawdziłem na sobie, nowa ok 500sztka plus lakierka |
dokładnie dlatego wziałem wszystkie 4y plus podświetlenia
lakierować mało kto to chciał bo chrom podlany żywicą zatrzaski malusieńkie więc
praktycznie bez rozbieranie trzeba..... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-12-09, 19:29
|
|
|
maciu napisał/a: | lakierować mało kto to chciał bo chrom podlany żywicą zatrzaski malusieńkie więc
praktycznie bez rozbieranie trzeba..... | no rzeba dokładnie okleić, wiem przerabiałem, też myślę o podświetlanych ale do tego muszę kasety wymienić bo mam takie bez możliwości zamontowania podświetlania, to akurat jest tanie bo 30zł z używki kupi, do wymiany klamek się przymierzam ale ciągle coś, jakoś będę musiał je na raty kupować |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-09, 22:05
|
|
|
juz chyba lepiej raz wszystko rozbebeszyć przy okazji mikrostyki w zamkach poprawić |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-12-11, 10:13
|
|
|
maciu napisał/a: | to albo wykodowujesz kessy i z niego nie korzystasz
|
= jak to wykodować ? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-11, 17:43
|
|
|
W kodowaniu modułu 05 (Kessy)
With and without Advanced Key - coding
Drive authorisation system -> (entry and start authorisation)
The code is composed as follows:
(Bit 23 ..................->................. Bit 0)
XXXXX1XX XXXXXXXX XXXXXXXX = 262144 dec
- default
Power reduction at the aerials for advanced key only Japan market
(coding only possible for 4E0 909 131D)
XXXXXXXX XXXXXXxX XXXXXXXX = 512 dec
0 North America (USA)
1 Japan/South Korea
Convenience close
XXXXXXXX XXXXX1XX XXXXXXXX = 1024 dec
- default
Right/left-hand drive
XXXXXXXX XXXXxXXX XXXXXXXX = 2048 dec
0 Left-hand drive
1 Right-hand drive (LOR)
Tailgate opening delay as from model year 2006
XXXXXXXX XXXxXXXX XXXXXXXX = 4096 dec
0 ~0.6 sec
1 ~ 2 sec
ESL lock on RRC Close (only possible with Audi advanced key activated)
XXXXXXXX XxXXXXXX XXXXXXXX = 16384 dec
0 Not activated
1 Activated (4F2 / 4K5 / 4K6 / 4K7)
Audi advanced key - function (only possible with corresponding specification)
XXXXXXxX XXXXXXXX XXXXXXXX = 131072 dec
0 Not activated
1 Activated (4F2 / 4K5 / 4K6 / 4K7)
Audi advanced key: - Aerial activation
- Advanced Key identification
- Start/Stop button evaluation
Abbreviations: - RRC - Radio Remote Control
- ESL - Electromechanical steering lock
The value for the codes is produced by adding together the individual values.
This means the following codes are possible:
263168
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
265216
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
265728
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
394240
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
396288
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
396800
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
410624
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated
412672
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated
413184
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|