Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Centralny nie zamyka na pilota  
Autor Wiadomość
darek11 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2011-05-07, 17:32   [D2 preFL ALL ] Centralny nie zamyka na pilota

witam mam taki oroblem ze przestal mi dzialac centralny na pilota mam podczerwien na kluczyk zamyka szyby domyka a pilot nie dziala sygnal daje czerwona diodka tak slabo ja widac ale w ciemnosci w dzien nic nie widac co to moze byc???????pomocy :-(
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-05-07, 18:00   

Weź drugi kluczyk jeśli taki posiadasz odpal nim auto zamknij drzwi i pilotem spróbuj zamknąć auto jeśli syrena pierdnie to komunikacja z centralnym jest dobra. Auto wtedy powinno zgasnąć i kluczyk zaadoptować do modułu. Jeśli wykonasz takie czynności wszystko powinno wrócić do normy. Mi też kiedy kluczyk przestał komunikować się z centralką i taka właśnie adaptacja pomogła.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
darek11 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2011-05-07, 18:39   

tylko ze nie mam 2 :-(
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-05-07, 19:04   

To postaraj się dorobić drugi kluczyk. Koszt około 150 pln. Bez drugiego kluczyka to raczej lipa. Tylko w taki sposób połączysz się z modułem centralnego który znajduje się w pompce od centralnego.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
darek11 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2011-05-07, 19:07   

spoko dzieki mam troche takich nie dociagniec jezdze z nimi ale musze je usowac po malu
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-07, 21:23   

ten drugi dorobiony wystarczy zwykły, nie trzeba odpalać wystarczy przekręcić w stacyjce
więc może być płaski - dużo tańszy
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
darek11 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2011-05-09, 20:18   

ok dorobie tylko nie teraz bo mam duzo roboty a jka sie uda to dam znac ;-)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-05-09, 22:51   

Trochę nie ten dział :-/
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-05-15, 08:28   

tomi26 napisał/a:
Trochę nie ten dział :-/

Już jest odpowieni ;-)



Kolego darek11 zwracaj uwagę co i gdzie piszesz... nieodpowiedni dział, źle nazwany temat, słabo opisany problem to mniejsze prawdopodobieństwo na znalezienie właściwej pomocy.
Pozdrawiam, FOSS
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-10-10, 17:45   

maciu napisał/a:
ten drugi dorobiony wystarczy zwykły, nie trzeba odpalać wystarczy przekręcić w stacyjce
więc może być płaski - dużo tańszy


Witam.

Trochę temat odświerzę. :-?

Dziś padła mi bateria w kluczyku. I pilot nie otwiera/zamyka centralnego.

- Wymieniłem baterie ale oczywiście się rozkodował. :-(

Więc jest problem
a) nie mam 2 kluczyka
b) nie mam wkładek w dzwiach

Pytanie - jak ponownie doprowadzić o działania kluczyka ??

Kolega piszę , że mogę dorobić sam drugi kluczyk i przekręcić stacyjkę =no OK
Ale jak się ma do tego ponowne zakodowanie starego kluczyka.
- Skoro nowy nie da się zklonować i pilot centralnego też nie bedzie działał
- Trochę tego mechanizmu nie rozumiem. :oops:

Czy ktoś by mi pomógł ?

Pozdrawiam
_________________
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-10-10, 19:14   

Mikigd napisał/a:
maciu napisał/a:
ten drugi dorobiony wystarczy zwykły, nie trzeba odpalać wystarczy przekręcić w stacyjce
więc może być płaski - dużo tańszy


Witam.

Trochę temat odświerzę. :-?

Dziś padła mi bateria w kluczyku. I pilot nie otwiera/zamyka centralnego.

- Wymieniłem baterie ale oczywiście się rozkodował. :-(

Więc jest problem
a) nie mam 2 kluczyka
b) nie mam wkładek w dzwiach

Pytanie - jak ponownie doprowadzić o działania kluczyka ??

Kolega piszę , że mogę dorobić sam drugi kluczyk i przekręcić stacyjkę =no OK
Ale jak się ma do tego ponowne zakodowanie starego kluczyka.
- Skoro nowy nie da się zklonować i pilot centralnego też nie bedzie działał
- Trochę tego mechanizmu nie rozumiem. :oops:

Czy ktoś by mi pomógł ?

Pozdrawiam


Wystarczy sam płaski kluczyk. Wkładasz w stacyjkę dorobiony kluczyk w stacyjkę i przekręcasz na Ok bez odpalania a pilot kierujesz na czujnik podczerwieni na słupku i próbujesz otworzyć. Podczas tej czynności beknie syrena alarmu. Powinno się zakodować. U mnie pomogło. Ja robiłem to na odpalonym silniku to podczas łączenia silnik zgasł ale drzwi się otwierają i zamykają
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-10-10, 19:42   

Darek - Mikigd niema już kluczyka na podczerwień . Mikigd spróbuj napisać do olo_gsm może coś podpowie .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-10-13, 16:55   

Ok temat juz załatwiony. Dwóch kolegów , Kamil i Joolek z PKA (mistrz w rozbieraniu tapicerski w A8 w 5 minut) i po krzyku, ale nieodbyło się bez strachu.
- Zakodowanie kluczyka to był jeden problem, na drugi dzień po napisaniu posta , auto przestało odpalać = imobilazer nie chciał zadziałać - i tu zaczeły się niezłe schody. Na szczecie jeden z specjalistów w swoim fachu odpalił mi auto , W groblewskiem za wymianę zegarów gdzie jest umieszczone imo. krzykneli 3000zł :-D

Dzięki za pomoc.
_________________
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-10-17, 17:24   

Napisz coś więcej co musiałeś zrobic wymienić. Również mam jeden kluczyk i coś czasami niedziała.
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-10-17, 18:18   

hipcio napisał/a:
Napisz coś więcej co musiałeś zrobic wymienić. Również mam jeden kluczyk i coś czasami niedziała.


A o co pytasz?
Kluczyk czy imobilajzer ?

Kodowanie kluczyka to prosta sprawa i nie ma z tym problemu.

Jeśli chodzi o imobilajzer. To wiem jedno - ktoś mi kiedyś powiedział, że baterie w kluczyku nie maja nic do imob.
Drugi fachowiec powiedział mi abym szybko wymieniał słabe baterie bo za chwilę auta nie odpalę - i sie nie pomyliśł :-| nie mineły 2 dni i auto nie odpalało.

Dziś wiem jedno - nie ma to jak nowe baterie - na pewno mają wpływ na działanie imob - choć nie wiem jakie z punktu technicznego.

Jeśli imob. coraz gorzej tobie działa ,bądź nie zawsze uzbraja się za pierwszym razem :
a) wymień baterie w pilocie 30zł
b) mozliwe , że cewka która jest ,,w stacyjce ,,nadaje się do wymiany koszt około 80zł
c) sprawdż czy wszstkie dodatkowe zabezpieczenia działają poprawnie - zwłaszcza tzw microstyki jeśli takowe posiadasz, antynapady itd..
d) potrzeby bedzie fachowiec który podłączy się do twojego komputera w samochodzie ( nie mylić połaczenia z VAG 2.5, 4,9 itd..) I sprawdzi co i jak . Oczywiście co on zrobi tego ci dokładnie nie powie ,,wiedza tajemna ,, wiem , że wykasował tylko jakiś błąd - jak sam stwierdził - komputer w moim aucie przestraszył się chyba jego kompa. Koszt od 50 zł do xx ?

ps; Apropo jednego kluczyka - zrobienie drugiego takiego samego kluczyka z wszystkimi funkcjami central+imob. koszt 400zł

Pozdrawiam
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.