Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy  
Autor Wiadomość
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-11-11, 20:34   [D2 FL ALL ] TIP w kierownicy

szukam szukam i nie moge znalezc czy ktos z was montował i moze mi pomoc co po kolei trzeba do zmiany kiery na kiere z zmiana biegow

zamierzam kupic kierownice od kolegi z forum oraz tasme do niej a co dalej czy trzeba ciagnac kable do wybieraka ???
jak tak to czy ktos to robil i mogl pokierowac co i jak i czy duzo roboty
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-11-11, 21:02   

lukas28, Temat był kiedyś poruszany , ktoś przerabiał właśnie na kierownice z łopatkami , z tego co pamiętam to potrzebna była kierownica z łopatkami + taśma , nie pamiętam czy coś jeszcze .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-11-11, 21:35   

ja przerabialem. Do samego tipa wystarczy tylko tasma i kierownica z przyciskami.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-11-11, 21:55   

szeryfisch napisał/a:
ja przerabialem. Do samego tipa wystarczy tylko tasma i kierownica z przyciskami.


rozumiem że taśmę wymieniam ale jeszcze nie rozkręcałem i nie wiem jak to wyglada coś wiecej na ten temat??
tą taśmę wpinam zamiast starej i wsio??
czy ją sie wymienia i podłacza gdzieś przy wybieraku czy przy kierownicy starą zdejmuje i wpinam w kostki nową?
_________________

 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-11-11, 22:30   

Tu masz odpowiedzi na pytania: http://www.audipages.com/...ronicwheel.html
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-11-11, 22:41   

hmm jutro juz posiedzę z tłumaczem ale widze że jednak trzeba podłaczać do wybieraka :-/

[ Dodano: 2012-11-11, 23:29 ]
nie bardzo ta strona po tlumaczeniu i wychodzi na to ze przerobek jest troche
czy ktos jeszcze sie wypowie jak to zrobic
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-11-12, 12:09   

Js zakladalem do swojego przedlifta jak bede w domu to opisze dokladnie
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-11-12, 20:46   

lukas28 napisał/a:
wychodzi na to ze przerobek jest troche
czy ktos jeszcze sie wypowie jak to zrobic


Nie rozumię dlaczego to Cię przeraża. To tylko podłączenie 4 przewodów :mrgreen:
4 - podświetlenie przycisków
2- masa
1/3 -UP/Down w tipie
Masz fotki dokładnie gdzie się wpiąć, wymieniasz kierownicę z taśmą, dobrze jak przy okazji masz kawałek wiązki która idzie do sterowania Tipem (jak nie to ją dorabiasz) i wpięcie 4 przewodów (ja w swojej juz pewnie kilkadziesiąt metrów przewodów dołożyłem - montaż tempomatu, rolety tylnej szyby, Navigation Plus, TMC, TV analogowa + cyfrowa, Bose, ogrzewanie tylnej kanapy..... nie ma co się bać paru kabelków ;-)
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-11-12, 22:05   

spoko spoko zalozyc to założe tylko myślalem ze to szybka sprawa
ale czy ten opis to dokladnie do tego modelu wydawalomi sie ze po to tasma zeby nie dokladac kabelkow
bo z opisu wychodzi na przeobke chyba starej tasmy
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-11-13, 11:21   

Taśma jest po to aby przekazywać sygnał elektryczny z kierownicy która jest elementem ruchomym dalej do instalacji elektrycznej. W A8 nie ma żadnych nadmiarowych kabli, czyli jeśli czegoś nie było jak auto wyjeżdzało z fabryki to trzeba instalację dokładać. Nie miałeś sterowania Tipem zatem nie masz do tego instalacji. Taśmę wymieniasz aby mieć dodatkowo przekazywany sygnał od Tipa z kierownicy, ale z taśmy te dodatkowe przewody musisz wpiąć w odpowiednie miejsca w instalacji.
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-12-09, 21:07   

lada dzięń przymierzam się do wymiany kiery ale dowiedziałem się od kolegi z forum że można rozkodować przez to pompę ABS bo u niego tak się stało

czy komuś jeszcze coś takiego się zdarzyło??? czy mam się denerwować przy wymianie aby nie narobić se na diabła ? :diabel:
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2012-12-11, 00:14   

Będę obserwował temat... Łukasz zdaj relacje jak Ci poszło, mi też brakuje TIP'a w kierownicy.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-11, 20:48   

zrobi jak mu taśma od mnie dojdzie
a troszkę zawaliłem sprawę :roll:
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-12-11, 22:38   

czekam czekam :lol:

[ Dodano: 2012-12-12, 00:20 ]
czytam i czytam i w sumie w tej angielskiej instrukcji jest coś o ESP ale nie mogę zrozumieć o co kaman tak tłumaczy na polski

już sam nie wiem żebym zaraz czegoś nie rozp.... niby wychodzi na to że trzeba coś kombinować z ESP przez vag..../

czy ktoś pomoże ???

swojej kiery juz nie mam z taśmą poszła komu innemu
rozmontowałem wszystko bez aku i jak przyjdzie taśma chce od raz sie zabrać za montaż ALE tyle się naczytałem i zaraz wyjdzie że taśma nie bedzie pasować bo np. nie bedzie miała wejścia na ESP oby była OK
a z tej instrukcji cięzko coś sie dowiedzieć bo słabe jest tłumaczenie na polski ale może coś poradzę obrazkowo
gorzej bedzie pewnie z kalibracją czujnika skrętu pewnie bede szukał kogoś ogarnietego bo jak znam życie to pewnie błedów bedzie i coś sie rozkoduje

I DUŻY PROBLEM NIE MAM VAGA

a niby podpiąc 4 kabelki :-x

czy ktoś to robił w D2 po lifcie z ESP ???
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-12, 07:32   

raczej bez obaw jak ty masz polifta :-P
ale ja bym pospisywał tu i tam sam tego nie uczyniłem i nie wiem czy tylko zbieg okoliczności ale pompa utraciła kodowanie
coś tam pisało że podobno wystarczy się przejechać z 30 kilometrami na godzinę i samo się naprawi -mowa o czujniku skrętu
ale u mnie tonie działa ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.