Autor |
Wiadomość |
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-03-03, 11:24
|
|
|
Tym razem coś innego niż belkodolot 2 rdzenie 280x300x76 żeby radar od ACC się zmieścił wygląda jak skrojone na wymiar
V__1297.JPG
|
|
Plik ściągnięto 117 raz(y) 133,74 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-03, 23:12
|
|
|
Opowiadał mi Guzior o tym audi jedzie do niego ,Co jak co ale Bartek ma pojecie o V8 to jego pasja
A kiedy twoja zabawka leci na strojenie |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-03-04, 10:58
|
|
|
Wiesz jak to jest z Bartkiem konkretnego terminu nie dostaniesz pojedzie jak będzie zrobiony mam nadzieję, że już niedługo u mnie strojenie na ori ecu - trochę prostsza sprawa niż u Ciebie, ale za to dochodzi strojenie LPG |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2016-03-16, 21:43
|
|
|
No to lecimy z tematem:
dolot do turbiny i do przepustnicy:
Przeniesiony swirll pot w ustronne miejsce zeby bylo ciszej w budzie:
znalazlo sie tez miejsce na wtryski gazowe (zrobie im jakis ladny stelazyk - bedzie jak fabryka:
przyszly katalizatory zeby mozna bylo legalnie walic do Niemiec:
Oraz UKP-PRO ( http://www.reveltronics.c...r-pokladowy-ukp )
i wyswietlacz miesci sie w popielniczce, a klapka sie zamyka:
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-17, 12:21
|
|
|
widzę, że tematem się już nikt nie interesuje
jakby kogoś interesował dźwięk przed strojeniem to przesyłam link. Kręcony tylko do 3000rpm.
wygląda na to, że jest lepiej niż było
https://www.youtube.com/watch?v=jKTQ4gAZ85o
+ kilka fotek
V__9DB7.JPG parowniki - czasami jest zaletą mieć chłodnicę z jednym wentylatorem ;) nigdzie indziej nie ma miejsca |
|
Plik ściągnięto 113 raz(y) 126,48 KB |
V__18B6.JPG listwy wtryskowe lpg |
|
Plik ściągnięto 114 raz(y) 228,45 KB |
V__9E0D.JPG dodatkowe chłodzenie asb i silnika |
|
Plik ściągnięto 94 raz(y) 122,26 KB |
V__9C4E.JPG taka wersja kolorystyczna |
|
Plik ściągnięto 142 raz(y) 227,96 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-06, 08:01
|
|
|
450KM / 660Nm na 0,8 bara.
Trzyma boost do końca (nie tak jak przy biturbo było).
Na razie nie dmuchamy więcej bo jest problem z sondami.
Przy single turbo są wstawione obok siebie. I faluje. Trzeba jedną wyłączyć.
A że to ori sterownik to nie jest takie proste. Aktualnie sterownik jest przeprogramowywany. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-08, 13:28
|
|
|
SENTENZA
SENTENZA, masz jaja... taka maszyna! Piekna!
Widzialem na zdjeciach ze zamawiales katalizatory, poszla wiadomosc na PW z zapytaniem, czy to zamiennik a jesli tak to skad zamawiany i w jakiej cenie (poszukuje do swojego 4.2). |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-07-08, 18:28
|
|
|
A ja powiem tak ,niech kolega SENTENZA zrobi listę potrzebnych gratów,jakaś konkretna rozpiska co jest potrzebne,gdzie kupić itp
Będzie wiadomo jak to wszystko wygląda na podzespołach i cenowo.
Pozdr. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-07-10, 11:38
|
|
|
Projekt mega, szkoda tylko że brniesz w BRC ;/ |
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-11, 08:58
|
|
|
j3drek napisał/a: | Projekt mega, szkoda tylko że brniesz w BRC ;/ |
To właśnie dla LPG kupiłem A8 właśnie z tym silnikiem tj. BFM.
S8 wcale nie było wiele droższe.
To właśnie dla LPG władowałem kasę w ten projekt.
Na tym etapie taniej by wyszło kupić RS6 C6.
Dlatego bez LPG to to nie ma większego sensu...
Mój cel to było zrobić szybką limuzynę na miarę S8 D4 ale bardziej ekonomiczną jeśli chodzi o cenę na 100km... no i tańszą w zakupie... S8 D4 na chwile obecną kosztuje jeszcze raz tyle co wydałem.
Chyba, że źle Cię zrozumiałem i chodzi o BRC jako firmę... że np. lepiej by było PRINSa albo STAG... |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-07-11, 09:28
|
|
|
drago_o napisał/a: | A kiedy zobaczymy jakieś video ze zwijania asfaltu?? |
W ubiegłym tygodniu przed Częstochową zwijali... korki jak skurczysyn... i w Katowicach na wlocie od Częstochowy od tygodnia albo dwóch zwijają... korek mega.... mało ci jeszcze |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|