Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-02, 21:29   

a no nieee, jak zwalać głowkę to już całość do roboty idzie. U mnie uszczelki są ok, nic nie cieknie itp...jednak jak juz dwie by były to silnika prawie jak nówka :]

ostatnio mi mechanik wyliczył to kompletny rozrząd + remont głowicy ok. 2400zł....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-05, 21:38   

juz chyba wiem co moze byc przyczyna telepawki silnika na wolnych obrotach.... obstawiam ssaka, bo przy zasysaniu i odpuszczaniu fakt, faktem ciegna, dzwigienki ciagna do konca ale widac jak sie przycinaja (zacieraja).

Tak wiec czeka mnie demontaz ssaka na czesci pierwsze i wyczyszczenie i uszczelnienie wszystkiego, nowe uszczelki na blok, bo moze dzies lewizne lapie <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-06, 10:11   

Trzymam kciuki-rozwiązanie sprawy daje niemałą radość :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-06-26, 15:28   

FKS zaktualizowana o nwe graty, tym razem wpadły nowe amorki SACHSa na przód i używki jak nówki na tył...auto płynie :D

a modów ciąg dalszy....jutro :

* zrywam modre i wymieniam kompletny rorząd,
* pompe ABS,
* wspomagania,
* wszystkie oringi - uszczekli chłodniczki oleju,
* poduszke silnika + skrzyni,
* sprawdzam kompresje na prawej główce i jak będzie słabo to również rwiemy i regeneracji,
* kolektor j.w. do rozbiórki i czyszenia + nowe nawierty pod lpg.
* półoski przednie
* na pewno wahacz górny przedni (prosty) a reszta do wyjęcia i sprawdzenia
* no i co najlepsze :D wymiana helbi na D3 :D <brawo>

i tu podziękowania dla Maćka Apophis za namiary na zaciski które załatwił mi Damian FOSS więkie dzieki <hihi>
Zaciski w bardzo przyzwoitym stanie, postanowiłem sobie odnowić i dylemat był na odpowiednim kolorem <hmm>
Czerwony już przechodzny KM nie dodaje <faktycznie> , szary (lub srebrny połysk) ok ale mam obecnie, inne kolory - za dużo ich do wyboru <bezradny>
I tu podziękowania dla Erniego za doradzenie odpowidniego koloru....oczywiscie próby przekonania mnie o kolorze żółtym nie udały się, więc pomysł padł na kolor zacisków od S8 D3 Audi Ceramic - grafitowy <brawo> <okok>

no to zabrałem sie do roboty korzystając z ku temu sprzyjających warunków pogodwych.

na początek mydełko, szczoteczka, potem benzynka ekstracyjna na odtłuszczenie i lecimy...malujemy oczywiscie HAMMERITEm (przetestowane każdych warunkach, trzyma sie idealnie). Na podkład polakierowałem sobie srebrnym połyskiem aby zobaczyc jak będzie wygdlącać :




wglada ładnie, ale pomysł koloru z S8 D3 bardziej mnie przekonał więc kolejne dwie warstwy poszły w grafitowym półmacie. Dla kontrastu zdrecydowałem że blaszki na klocki zostawiam w kolorze srebrnym :] (nie komentwać chwastów - nie miałem czasu bo zaciski malowełem :D :D , a później piaskownice synkowi :> )



wyszło midzio, więc dzis wpdały jeszcze 4-5 warstw klaru aby uzyskać połysk i taki oto efekt :




teraz jeszcze musi wpasc na blasze jakas naklejka, ale tu w PL słabo o jakąs jakosciowo dobrą więc szukam u kolegów w DE > pomóżcie wybrać <prosze>



no zobaczymy...jutro montujemy, ale cos mi sie zdaje ze 1 caky dzien nam (mi i mojemu mechanikowi) na wszystko nie starczy <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-26, 15:52   



Ja jestem za tym.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-26, 17:54   

Ja nakleiłem coś takiego, 4 sztuki (dwie mniejsze i dwie większe za 8 euro z wysyłką).

R.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 116,4 KB

 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2016-06-26, 18:22   

moja propozycja:

_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-26, 18:47   

AMSTAFF, +1
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-06-26, 19:20   

No wlasnie ja tez na razie sklaniam sie ku tej naklejce z logo CCCO, choc teraz wpadl mi pomysl zeby nakleic np. sam embemat S <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-06-26, 20:54   

ooo. o czysm takim myslalem tylko ze bez 8. Sam ten jybniety kwadrat :D

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-06-27, 07:03   

Moim zdaniem skromne "S" wyglądałby ładnie.
_________________
I`m the LPG master
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-27, 17:15   

http://www.ebay.de/itm/4-...3UAAOSwSHZWdSBz
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-06-29, 15:16   

no i po robocie :]

bez problemów się oczywiście nie obyło, no bo jak <faktycznie>

przy wymianie rozrządu zamówiona nowa pompa DOLZa okazała się jakiś chińskim czyś, co nawet odlewem nie pasowało na miejsce <onie> , ale przy okazji czekania na nową TERMOTECa (poprzednia wytrzymała 80kkm i przejechała by jeszcze lekko ze 20kkm) zdążyłem wymienić:

* pompe ABSu i jeden przewod miedziany bo się urypać chąc, nie chąc <bezradny>
*pompe wspomagania, bo miałem po małym przebiegu, obecna też jest dobra więc pójdzie na handel :)
* półośki sprawdziłem, tj. przeguby, luzy itp.i wsio jest ok
* znalazłem miejsce gdzie woda mi spitalała i to nie była chłodniczka oleju jak myślałem. To było miejsce łączenia obudowy termostatu z wężem...spuchło dziadostwo i ciekło, więć mam nadzieje że już nie będę nic dolewał <amasz>
* no i oczywiście heble na D3 wymienione <chura> ..na razie mi się dostraja wsio. jutro jade na kompletne odpowietrzenie układu.

Po wszystkim sprawdziłem jeszcze kompresję na prawej główce na zimnym wyszło po 12,5 a na ostatnim, tj 4tym nieco ponad 11 <bezradny>







_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-06-30, 22:08   

a dziś w A8 serwis klimy, co by po drodze kiedyś w te upały nie zabrakło....

A heble nawet fajnie się prezentują, tylko jeszcze jakaś wlepa na blaszke od klocków i będzie malina :D



w sumie to po wymianie rozrządu przestała chodzić, co było m.in. powodem tego serwisu...po wszystkim okazało się że wtyczka była winna i trzeba było styki przeczyścić <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-15, 21:46   

Na kolejka wybrana i zamówina w DE. Będzie skromne ale za to elegancko wyglądające //S



No i powoli się przymierzam jednak do zrobienia drugiej główki. Jakoś cos mi się nie podoba jak chodzi ten silnik <bezradny>

Szczególności ze jak puszczam lekko hamulec i auto zaczyna ruszać to poszarpuje delikatnie do przodu. Na wstecznym to samo. Ta kompresja mi się nie podoba bo po ponownym przemierzeniu na 3 cyl. bylo ok 13bar a 4ty nie pchał więcej niż 10 bar <bezradny> .. chyba nowy temat załoze <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.