Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-24, 10:40
|
|
|
no dziś się udało dokonać przeszczepu reduktora z Genius MAX na KME TWIN...silniczek smiga, wszystko szczelne teraz jeszcze tylko wyregulować trzeba....
a tu parę fotek how it looks like
* było tak, geniusz wyjęty
* graty już przygotowane
* tutaj zmontowałem sobie czujnik z cegły na zwykły aluminiowy, wcześniej nagwintowany trójnik wody. Zeby nie było łatwo upierdzielił mi sie kabelek i musiałem rozbierać czujnik...ale już wszystko gra.
* przy okazji wymieniłem wszystkie filtry (tu tylko elektrozawór, ale również filtr FL nowy + 2 nowe za listwami)
* a tu już przymiarki i efekt finalny
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-24, 11:02
|
|
|
Baja bongo |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-01, 15:15
|
|
|
z aktualnosci, to oponeo zaakceptowalo mi reklamacje opony, teraz czekam na nowa sztuke...
przy okazji długiego weekendu wyminiłem rówież oringi wtrysków PB na nowe i silnik jednak równiej chodzi niz wczesniej
zrobiłem również poprawkę zasilania LPG jak radził Daniel danishow, każda listwa dostała swój własny wąż wychądzący z TWINa oraz zrobiłem kompensacje, dzięki czemu mam stałe cisnienie...różnica jednak odczówałna niż przedtem, a w porownaniu do cegły to przpasc
następne co mnie czeka to wymiana okablowana WSZYSTKIEGO bo jakies problemy z wtryskami zacząłem miec i jak poodwijałem te zwoje izolacji i zobczyłem co pod spodem się kryje katasrofa...szybkozłączki i takie tam.... (dlatego ta niebieska izolacja bo czarnej nie miałem ) ale czerwona była
kable już twarde, pękają w rekach, dlatego oddaje do speca niech sie męczy...
ktos wie ile kosztuje ori wiązka z wtyczkami w ASO? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-01, 15:18
|
|
|
p.s. i nieeee, nie miałem czarnej trytytki |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-01, 19:08
|
|
|
No teraz to mi to się nawet podoba, z filtrami trochę przesadziłeś bo dwa spokojnie by wystarczyły ...ale jak to mówią "Od przybytku głowa nie boli"
martin_rs4 napisał/a: | ktos wie ile kosztuje ori wiązka z wtyczkami w ASO? |
Nowa w ASO (4D1971713DG) kosztuje jedyne 1905 Euro netto bez rabatu
martin_rs4 napisał/a: | nie miałem czarnej trytytki | Wysłać Ci pocztą ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-01, 19:29
|
|
|
danishow napisał/a: | Nowa w ASO (4D1971713DG) kosztuje jedyne 1905 Euro netto bez rabatu |
whaaatttt ??? pogięło ludzi nooo to jednak kaze mu przelutować nowe kabelki
danishow napisał/a: | Wysłać Ci pocztą ? |
ej no generalnie zabrakło mi już czarnych, ale sie jakies skombinuje |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-01, 22:52
|
|
|
Wiązke szukaj na gratach z jakis angoli sa całekiem sprawne. Może ma dziadek albo Adrian coś jeszcze. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-02, 04:54
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | ej no generalnie zabrakło mi już czarnych, ale sie jakies skombinuje |
Marcin na zlocie Ci dam, mam tego mnóstwo w garażu każdego rodzaju.
Dobrze że wymieniłeś te gumki. Tak coś czułem, że może tam żreć lewiznę. U mnie było tak samo |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 09:44
|
|
|
byłem się teraz przejechać, potestować i skrzynia znów wróciła do nienagannego trybu pracy płynnie zmienia biegi, nie ma szarpnieć czy uderzeń przy zrzucaniu biegów....
ale i tak mi na wolnych delikatnie drży można z tym żyć no ale jak porównam jak bezszelestnie i niewyczuwalnie chodzi silnik w Grande Punto mojej Agi to mam doła że moje V8 tak nie chodzi |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 14:22
|
|
|
drobna aktualizacja FKS na I stronie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:07
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | można z tym żyć no ale jak porównam jak bezszelestnie i niewyczuwalnie chodzi silnik w Grande Punto mojej Agi to mam doła że moje V8 tak nie chodzi |
Walcz dalej bo moje juz tak pracuje-niewyczuwalnie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:14
|
|
|
ło Panie za dużo powodów mi się nasuwa.... ale wszystko myślę ze sie przy rozrządzie wyjaśni, bo cały czas sie głowie z tym czy drugą głowice robić |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:19
|
|
|
Głowice w fałkach robi sie parami ale to moja religia |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:23
|
|
|
pffff daj spokój, nie miałem wtedy wywalić na raz 4000zł + nastawniki itp... jedna zrobiona, a druga... no cóż chyba sprawdze komprsję i jak cos nie tak bedzie to bede zwalał |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:25
|
|
|
Ja cię rozumie-ale robiac stronami takie sa wlasnie efekty.
Dlatego mój ABZ poleciał z auta bo nie miałem ochoty robic dwóch głowic i remontu całego z powodu cieknacej UPG. Ale wymiana samej UPG skończyła by się jakimis wibracjami poszarpywaniem i innymi cudami-tak to jest. |
|
|
|
|
|