Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-09, 21:57
|
|
|
FOSS napisał/a: | Chcesz być zdrowszy... to weź tego nie licz |
hahah...wpakowałem w to auto tyle pieniędzy, że muszę policzyć ile z tego poszło de facto tylko na naprawy
FOSS napisał/a: | dowiem się ile to jest a potem przypadkiem po pijaku wygadam się żonie |
nooo, bałem się że ten temat wypłynie na zlocie a Twoja pierwsza wypowiedź powinna brzmieć : Cytat: | chcesz być zdrowszy....nie mów żonie |
FOSS napisał/a: | Jakieś słabe zniżki musisz mieć |
za ten rok płaciłem ok 620zł za OC w axa + 1200zł za Aassistance MAXI na PL i EU z holowaniem do 1000KM i autem zastępczym na 7 dni + mini AC od kradzieży, żywiołów i kolizji ze zwierzętami (jakaś nowość)
Teraz za samo OC jak liczyłem nie mogę znaleźć poniżej 1000zł ... tylko w axa 719 licząc jako nowy klient więc nie wiem ile faktycznie mi policzą |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-10, 05:30
|
|
|
FOSS napisał/a: |
2kpln?....
Jakieś słabe zniżki musisz mieć bo ja za D3 za całość w tamtym roku nie zbliżyłem się do 2kpln a przecież moja tablice ma mokotowskie czyli praktycznie z samego centrum stolycy |
Wiek auta niestety wpływa na sumę ubezpieczenia. Teraz tylko PZU ubezpieczy d2 w AC.
OC wiadomo tu jest większe pole do manewru. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-10, 17:22
|
|
|
co wam po tym ac jak pzu was wydyma bez mydla na kazdej szkodzie ? przerabialem to i tym zlodziejom mowie stanowcze nie wole nie dac im nic zarobic i sam sobie auto naprawic niz pozniej po sadach sie szlajac |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-11, 16:53
|
|
|
W koncu przyszedl czas na nowe wahacze. Zakupiony komplet RTS z 3-letnia gwarancja. Banany mialem swoje praktycznie bez zuzycia.
Ze starego zawieszenia w nie tknietym, mkzna powiedziec stanie, zostaly :
*koncowki
*gorne tylne
*łaczniki
Reszta smietnik |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-12, 18:26
|
|
|
Cenowo korzystniej od Lemforder wyszedł Cię zakup tego zestawu wahaczy od RTS?? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-12, 18:38
|
|
|
Jak wspomniałem nie kupowalem bananow bo moje sa w idealnym stanie.
Tak wiec za 4 gorne, 2 dolne proste, końcówki wzmacniane, łączniki + gumy stabilizatora dałem dokładnie 1020zl.
Komplet trw mialbym za ok 1900zl (caly razem z bananami) LMO pewnie ok. 2000/2100.
Z tym, ze tu mam 3 lata gwarancji.
Ciekaw jestem ile wytrzyma |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-12, 18:42
|
|
|
To mnie zgasiłeś za swoje zapłaciłem 420pln komplet |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-10-12, 19:28
|
|
|
Co to ten RTS jest? Ja ostatnio brałem Meyle HD i powiem że narazie ok |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-10-12, 19:42
|
|
|
RTS to takie ciekawe rozwiązanie między Master-Sport a Meyle HD/Lemforder - ciekawa alternatywa , też mam nadzieje że sporo wytrzyma , jedno jest pewne końcówki drązka tej firmy są średnie więc nie polecam |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-12, 19:50
|
|
|
RTS to Hiszpanska firma, kiedys slyszalem, ze pochodzienia TRW
Michał ja wzialem koncowki wzmacniane gdzie gwint nie jest zalany w gumie tylko koncowka jest cala metalowa. Meyle HD jesli chodzi o koncowki to tragedia. Po roku guma sworznia spada i koncowka trup. W szczegolnosci na 20" . i to nie tylko ja mam takie zle doswiadczenie z nimi
A co najlepsze to tego RTSa kupowalem pojedynczo bo calych zestawow nie ma |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-10-12, 19:56
|
|
|
Końcówki akurat mam lemfordera , |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-12, 20:31
|
|
|
U mnie jest jakieś SKV Germany - tam chyba kontenerowiec przypłynął i jestem ciekaw ile to potrzyma. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-12, 20:40
|
|
|
noo SKV Germany to ten sam chińczyk co Master Sport (made in germany)
ale....Master Sporta ludzie sobie chwalą.... SKV może trafiłeś dobrego bo to nowość więc "pierwsza partia" będzie jakościowo ok.... później się zacznie pogorszenie jakości |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-12, 22:57
|
|
|
skv i mastersport unikac jak ognia ! |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-13, 04:40
|
|
|
Jak narazie przejechały niecałe 10kkm. Końcówki napewno długo nie potrzymają mam jakieś stuki w zawieszeniu ale to chyba amortyzator albo mylnie poduszka silnika. |
|
|
|
|
|