Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-11-14, 14:52
|
|
|
Lechu napisał/a: | Kupuje 2 takie zestawy | czyli 2 x 5+1 ? 2x 190 380 za sam olej ? bez obrazy tez bylenm taki naiwny na początku pewnie troche z tej naiwnosci jeszcze we mnie siedzi do dzis polecam 5w50 od valvo ale jak ty nie jezdzisz szybko to mozesz lac to co lejesz |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-11-14, 15:01
|
|
|
preston81 napisał/a: | czyli 2 x 5+1 ? 2x 190 380 za sam olej ? bez obrazy tez bylenm taki naiwny na początku |
A w czym problem masz 12 L oleju , pamiętaj że father też ma V8 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-11-14, 15:15
|
|
|
Jak wczesniej pisalem, olej mannol 5w40. Dokladnie to za 5l wychodzilo mi 66.89 co daje sumarum 133.78 za 10l. Nie licze kosztow przesylki bo byl rabat, ktory pokrywal koszta wysylkowe i wyszlo na 0.
Tez bylem naiwny i jechalem na paru olejach 0w40 i 5w40. Motul, mobil, total, shell, lm, lotos i teraz mannol. Konsumpcji nie bylo, maja te same dopuszczenia producenta to wybieram najtanszy i z bani.
NIE, nie robie zadnej reklamy ale nie widze sensu przeplacac i nabijac sobie leb super mixturami z nano pierdolami i esterami pierwiastka cholera wie czego skoro 15-20 lat temu latali na selektorze czy "superolu" i byl wypas a teraz na forach malo sie nie pobijemy nad wyzszoscia 1 wzgledem 2.
Juz koniec OT |
_________________
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-11-14, 17:35
|
|
|
dobra pany nie zaśmiecajmy tematu Cienkiemu bo to temat poświecony temu powodzianinowi w kolorze ciezko sprecyzowanym |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-11-14, 18:51
|
|
|
preston81 napisał/a: | dobra pany nie zaśmiecajmy tematu Cienkiemu bo to temat poświecony temu powodzianinowi w kolorze ciezko sprecyzowanym |
Pchasz sie w gips Maciuś
Dzieki Krzychu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-02-04, 00:18
|
|
|
...jakoś dawno w nic się w temacie nie ruszyło, a w rzeczywistości trochę się pozmieniało
oprócz normalnej eksploatacji jak wymiany płynów i ostatnio klocków hamulcowych z tyłu, wymieniłem sobie mechanizm wycieraczek, który powodował stuki przy opuszczaniu się ramion....powodem są wyrobione sworznie...
ja na szczęście miałem drugi mechanizm, w dbd stanie, więc tylko wyczyściłem, przesmarowałem i jest malina...
dodatkowo kupiłem wycieraczki BOSCH z wygiętą wycieraczką pasażera i teraz wszystko pięknie śmiga.
Po ponad 3 latach spalił mi się jeden LED w pociętej jednoczęściowej kratce .... no cóż... pomysł padł na zrobienie świateł dziennych w "długich". Do tego kupiłem polski moduł 30% świateł mijania + żarówki H7 OSRAM Cool Blue Intence.
Jako światła mijania świecą idealnie w nocy piękne mocne białe światło, natomiast jako dzienne.... co cóż...30% daje światło naturalne - żółte
no ale z biegiem lat jakoś zachciało mi się powrotu do oryginalnego wyglądu...W tym celu udało mi się zakupić niemalże nowe niedzielone kratki halogenów za bardzo dobre pieniądze, do tego nowe halogeny i aktualnie auto wygląda tak :
teraz moduł świateł dziennych wykorzystam do halogenów, dając tam żarówki ledowe i będzie miód malina |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2018-02-04, 00:28
|
|
|
o kurde- zmiana kratek dodała strasznie na +,
aż sam się sobie dziwię, że tak banalna sprawa rzuca się w oczy tak mocno. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-04, 12:53
|
|
|
w końcu te paskudne paski wyrzuciłeś. Co do tradycyjnych żarówek, jak chcesz bardziej białe to Cool Blue Hyper+ mają koło 5000k, tyle, że na 30% mocy i tak poświata będzie trochę żółtawa, ale i tak jakaś różnica miedzy CBI a CBH+ jest. Mało ich jest bo zaczęto wycofywać na rzecz Cool Blue Boost, które mają więcej W (no i nie mają homologacji drogowej).
Z nowości polecam za to LED Flip Chip, tylko nie wiem jakby chodziły z tym modułem. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-02-04, 14:28
|
|
|
U mnie dzialaja z tym samym modulem z tym ze modul przeprogramowany jest na 10%, przy 30 bylo za jasno. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-02-04, 16:01
|
|
|
Noo Kajetan ja mialem te ledy H7 bez homologacji o ktorych Daniel pisze i faktycznie za mocne były. Swiatło dawały fajne ale mogły oślepiac.
A jako, ze juz sie nastawilem na powrót "do normalności" po zamontowaniu halogenów kupiłem na proble zwykłe ledy H7 cree i na razie bez podłączenia modułu wygląda to tak
Jak dla mnie malina |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-04, 17:25
|
|
|
CREE dają mniej lumenów. Te co pokazałeś wyżej to prawdopodobnie poprzednia generacja luxeonów.
Flip Chipy w porównaniu z nimi dają jeszcze więcej światła (na chłopski rozum, dwukrotnie mniejsza ilość diod, przez co mniej biorą i niższa temp a przy okazji więcej lumenów).
Ale skoro działa to z modułami DRL to bym olał tradycyjne żarówki (w czasach, gdy miałem D3 nie było jeszcze to komercyjnie dostępne na rynku) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-02-05, 16:39
|
|
|
dice111 napisał/a: | w końcu te paskudne paski wyrzuciłeś |
A mi się podobało.
Teraz wygląda tak.... pospolicie
CINEK napisał/a: | Swiatło dawały fajne ale mogły oślepiac. |
Przejmujesz się ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2018-02-05, 17:51
|
|
|
ernesto napisał/a: | CINEK napisał/a: | Swiatło dawały fajne ale mogły oślepiac. |
Przejmujesz się ? |
Dobry kierowca sie przejmuje |
_________________
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2018-02-05, 18:37
|
|
|
Cytat: |
no ale z biegiem lat jakoś zachciało mi się powrotu do oryginalnego wyglądu. |
Nooo... Nareszcie!! |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-02-13, 22:47
|
|
|
..no i w końcu doposażyłem RNS-E o interfejs multimedialny, do którego dokupiłem kamerkę cofania oraz adroid boxa (z fi-fi i bt, itp, itp, etc... ) będzie można puszczać żonie czy dziecku bajki...
W każdym bądź razie jak tylko się zrobi cieplej to montuje sprzęta
jeszcze mam plan dokupić osobno same ekrany od rnse, aby je wmontować w zagłówki ale to jeszcze chwila... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|