Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-14, 14:52   

Lechu napisał/a:
Kupuje 2 takie zestawy
czyli 2 x 5+1 ? 2x 190 :D 380 za sam olej ? bez obrazy tez bylenm taki naiwny na początku :D pewnie troche z tej naiwnosci jeszcze we mnie siedzi do dzis :D polecam 5w50 od valvo ale jak ty nie jezdzisz szybko to mozesz lac to co lejesz
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-11-14, 15:01   

preston81 napisał/a:
czyli 2 x 5+1 ? 2x 190 :D 380 za sam olej ? bez obrazy tez bylenm taki naiwny na początku :D


A w czym problem masz 12 L oleju , pamiętaj że father też ma V8 ;)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-11-14, 15:15   

Jak wczesniej pisalem, olej mannol 5w40. Dokladnie to za 5l wychodzilo mi 66.89 co daje sumarum 133.78 za 10l. Nie licze kosztow przesylki bo byl rabat, ktory pokrywal koszta wysylkowe i wyszlo na 0.

Tez bylem naiwny i jechalem na paru olejach 0w40 i 5w40. Motul, mobil, total, shell, lm, lotos i teraz mannol. Konsumpcji nie bylo, maja te same dopuszczenia producenta to wybieram najtanszy i z bani.

NIE, nie robie zadnej reklamy ale nie widze sensu przeplacac i nabijac sobie leb super mixturami z nano pierdolami i esterami pierwiastka cholera wie czego skoro 15-20 lat temu latali na selektorze czy "superolu" i byl wypas a teraz na forach malo sie nie pobijemy nad wyzszoscia 1 wzgledem 2.

Juz koniec OT :)
_________________
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-14, 17:35   

dobra pany nie zaśmiecajmy tematu Cienkiemu bo to temat poświecony temu powodzianinowi :D w kolorze ciezko sprecyzowanym :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-11-14, 18:51   

preston81 napisał/a:
dobra pany nie zaśmiecajmy tematu Cienkiemu bo to temat poświecony temu powodzianinowi :D w kolorze ciezko sprecyzowanym :D


Pchasz sie w gips Maciuś <hihi>

Dzieki Krzychu <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-02-04, 00:18   

...jakoś dawno w nic się w temacie nie ruszyło, a w rzeczywistości trochę się pozmieniało :)

oprócz normalnej eksploatacji jak wymiany płynów i ostatnio klocków hamulcowych z tyłu, wymieniłem sobie mechanizm wycieraczek, który powodował stuki przy opuszczaniu się ramion....powodem są wyrobione sworznie...

ja na szczęście miałem drugi mechanizm, w dbd stanie, więc tylko wyczyściłem, przesmarowałem i jest malina...




dodatkowo kupiłem wycieraczki BOSCH z wygiętą wycieraczką pasażera i teraz wszystko pięknie śmiga.

Po ponad 3 latach spalił mi się jeden LED w pociętej jednoczęściowej kratce <bezradny> .... no cóż... pomysł padł na zrobienie świateł dziennych w "długich". Do tego kupiłem polski moduł 30% świateł mijania + żarówki H7 OSRAM Cool Blue Intence.



Jako światła mijania świecą idealnie <hihi> w nocy piękne mocne białe światło, natomiast jako dzienne.... co cóż...30% daje światło naturalne - żółte <bezradny>



no ale z biegiem lat jakoś zachciało mi się powrotu do oryginalnego wyglądu...W tym celu udało mi się zakupić niemalże nowe niedzielone kratki halogenów za bardzo dobre pieniądze, do tego nowe halogeny i aktualnie auto wygląda tak :



teraz moduł świateł dziennych wykorzystam do halogenów, dając tam żarówki ledowe i będzie miód malina :D :]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2018-02-04, 00:28   

o kurde- zmiana kratek dodała strasznie na +,
aż sam się sobie dziwię, że tak banalna sprawa rzuca się w oczy tak mocno.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-02-04, 12:53   

<brawo> w końcu te paskudne paski wyrzuciłeś. Co do tradycyjnych żarówek, jak chcesz bardziej białe to Cool Blue Hyper+ mają koło 5000k, tyle, że na 30% mocy i tak poświata będzie trochę żółtawa, ale i tak jakaś różnica miedzy CBI a CBH+ jest. Mało ich jest bo zaczęto wycofywać na rzecz Cool Blue Boost, które mają więcej W (no i nie mają homologacji drogowej).
Z nowości polecam za to LED Flip Chip, tylko nie wiem jakby chodziły z tym modułem.
_________________
Black Cars Matters
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-02-04, 14:28   

U mnie dzialaja z tym samym modulem z tym ze modul przeprogramowany jest na 10%, przy 30 bylo za jasno.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-02-04, 16:01   

Noo Kajetan ja mialem te ledy H7 bez homologacji o ktorych Daniel pisze i faktycznie za mocne były. Swiatło dawały fajne ale mogły oślepiac.



A jako, ze juz sie nastawilem na powrót "do normalności" po zamontowaniu halogenów kupiłem na proble zwykłe ledy H7 cree i na razie bez podłączenia modułu wygląda to tak




Jak dla mnie malina <amasz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-02-04, 17:25   

CREE dają mniej lumenów. Te co pokazałeś wyżej to prawdopodobnie poprzednia generacja luxeonów.
Flip Chipy w porównaniu z nimi dają jeszcze więcej światła (na chłopski rozum, dwukrotnie mniejsza ilość diod, przez co mniej biorą i niższa temp a przy okazji więcej lumenów).
Ale skoro działa to z modułami DRL to bym olał tradycyjne żarówki (w czasach, gdy miałem D3 nie było jeszcze to komercyjnie dostępne na rynku)
_________________
Black Cars Matters
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-02-05, 16:39   

dice111 napisał/a:
w końcu te paskudne paski wyrzuciłeś


A mi się podobało.
Teraz wygląda tak.... pospolicie :P


CINEK napisał/a:
Swiatło dawały fajne ale mogły oślepiac.

Przejmujesz się ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2018-02-05, 17:51   

ernesto napisał/a:
CINEK napisał/a:
Swiatło dawały fajne ale mogły oślepiac.

Przejmujesz się ?



Dobry kierowca sie przejmuje <okok>
_________________

 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2018-02-05, 18:37   

Cytat:

no ale z biegiem lat jakoś zachciało mi się powrotu do oryginalnego wyglądu.

Nooo... Nareszcie!! <okok>
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-02-13, 22:47   

..no i w końcu doposażyłem RNS-E o interfejs multimedialny, do którego dokupiłem kamerkę cofania oraz adroid boxa (z fi-fi i bt, itp, itp, etc... :D ) będzie można puszczać żonie czy dziecku bajki...

W każdym bądź razie jak tylko się zrobi cieplej to montuje sprzęta <amasz>



jeszcze mam plan dokupić osobno same ekrany od rnse, aby je wmontować w zagłówki <hmm> ale to jeszcze chwila... <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.