Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-02-13, 23:01   

CINEK napisał/a:
jeszcze mam plan dokupić osobno same ekrany od rnse, aby je wmontować w zagłówki
Szukaj podróbek na alliexpresie, widziałem już podobne za około 30 dolców ale teraz na szybko nie znalazłem linku.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-02-14, 00:35   

Obudowa tego wypisz wymaluj mój Minix
_________________
Black Cars Matters
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-18, 08:01   

U mnie regeneracji doczekłay sie w koncu tylne zaciski. Teraz chodzą jak nowe, powrócił ręczny. :)

Obecnie czekam na adaptery od Daniela, pod tarcze 330mm z D4. W koncu przy mocniejszym hamowaniu nie bedzie nurkować przodem. No i wizualnie sie poprawi ;)

Powoli zaczynam przygotowania do sezonu no i zlotu <amasz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-18, 16:27   

dlaczego ma nie nurkowac skoro najwieksza masa jest z przodu - silnik, mysle ze nurka da tak samo ale skroci sie droga hamowania -jedynie to sie zmieni , ew nurkowanie mozna zmniejszyc poprzez utwardzenie przodu ew wymiane amorkow na nowe (sprezyny masz eskowe wiec zmianiac ich nie musisz) w kwesti nura moim zdaniem nic sie nie zmieni poniewaz ten efekt odczuwalny jest na samym poczatku hamowania , u mnie po wymianie amorow na nowe auto nie nurkuje tak bardzo jak na starych , no i i chyba najwiekszy % sily hamowania maja heble przednie - duzo wiecej niz tył no nie ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-03-18, 16:32   

I to w dużym stopniu , zawsze przód mocniej chamuje
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-18, 16:53   

pb41ns napisał/a:
I to w dużym stopniu , zawsze przód mocniej chamuje
dokładnie powiedziałbym ze rozlozenie sily hamowania to 75% przod, 25% na tył wiec średnio widze sens tego moda ale co tam bedzie ładniej wyglądac na 20" :) rewelacji zadnych bym się nie spodziewał
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-18, 17:40   

Wiem jak auto hamowało na ori zestawie 323 / 269 i wiem jak hamuje na zestawie 360 / 269 ... Daje nura w doł o wiele mocniej... Poza tym jak wspomniales skroci sie droga hamowia a to juz wiele...wyglad jest tylko dodatkowym atutem...


Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl ;) :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-03-18, 18:29   

No dobra, to gadaj co potrzeba żeby 330 założyć
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-18, 18:49   

CINEK napisał/a:
Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl

jak jest obecnie wiem bo mam taki setup - (sprawny) , wiem jak bylo przy wydymanych amorkach z przodu - a te wymienilem bo nie wierzylem w wykresy z stacji diagnostycznych ktore pokazywaly ponad 70% sprawnosci ..., uwazam tez ze super kolosalnej roznicy przy 323, a 360 tez nie ma wymienilem praktycznie nowe ate 323 na 360 zimmermann z powodu drgan przy hamowaniu co okazalo sie pozniej spowodowane bylo stanem zawieszenia a nie np zwajchowaną tarczą , niestety droga hamowania zalezy od zbyt wielu czynnikow i nie mozna porownywac hebli i wypowiedziec sie tak na 100% bo kluczowe sa np opony- stan -jakosc opony/marka, stan nawierzchni , temperatura nawierzchni oraz opon itd i domowymi sposobami no nie da sie tego przebadac i rzetelnie odpowiedzieć , myśle że bedziesz mial na to inne spojrzenie po przerobkach jakie chcesz wprowadzic ale trzeba brac pod uwage ze hamulce tylne sa jak by hamulcem "pomocniczym" a nie głównym i nie nalezy spodziewać się w tej kwestii Bóg wie jakich różnic i rezultatów, myślę że tylko ty będziesz w stanie już w nie długim czasie odpowiedzieć na to pytanie i podzielisz sie z nami swoimi odczuciami :) pozytywnymi jak i negatywnymi jesli takie wystąpią
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-18, 19:19   

preston81 napisał/a:
... niestety droga hamowania zalezy od zbyt wielu czynnikow i nie mozna porownywac hebli i wypowiedziec sie tak na 100% bo kluczowe sa np opony- stan -jakosc opony/marka, stan nawierzchni , temperatura nawierzchni oraz opon itd i domowymi sposobami no nie da sie tego przebadac i rzetelnie odpowiedzieć ...

Oczywiście, że droga hamowania zależy od wielu czynników ale...
Jeżeli wszystkie czynniki zewnętrzne będą stałe, identyczne to, moim zdaniem, zestaw 360mm na przodzie z zaciskami A8D3 oraz 330mm na tyle z zaciskami np. od Phaetona będzie hamował lepiej niż fabryczne 323/269mm.
A przewaga tego większego zestawu, moim zdaniem, będzie wyraźniej widoczna, kiedy hamowanie z większej prędkości powtórzymy kilkukrotnie symulując np. warunki naszej polskiej autostrady.
Zgadzasz się czy nie?

I właśnie dlatego robimy swapy większych i mocniejszych zestawów hamulcowych ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-18, 19:38   

FOSS napisał/a:
Zgadzasz się czy nie?

zgadzam się, przeciez to powiedziałem :) jak i to ze standard nie był zły jeśli był sprawny
ja tu mówie że nurkowanie nadal bedzie :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-18, 20:11   

pb41ns napisał/a:
No dobra, to gadaj co potrzeba żeby 330 założyć


Adaptery od Daniela - danishow +

Tarcze: 8K0615601C i 4H0615601D
Klocki: 13.0460-2893.2
Osłony: 3D0615611A i 612A

Maciek ja już teraz wiem, że bedzie czuć roznice i że bede zadowolony. Nie rozumiem po prostu skąd ta pewność u Ciebie nie mając doświadczenia w tej materii <bezradny>

Ale oczywiście pochwale sie jak bedzie po zmianie.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-18, 20:21   

Będzie tak:

https://www.a8team.pl/co-...ghlight=#314047

Jak nie chcesz paska to musisz robić customowe klocki. Na tych z PSA jest polowe cieńszy niż na OE.
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-18, 20:40   

dice111 napisał/a:
Będzie tak:

https://www.a8team.pl/co-...ghlight=#314047

Jak nie chcesz paska to musisz robić customowe klocki. Na tych z PSA jest polowe cieńszy niż na OE.

Zamiast strugać customowe klocki to chyba lepiej zrobić to na zacisku od Phaetona.
Wrzucałem do D2 na tył tarcze 335mm od S8D3 na takim setupie i klocek ładnie kryje tarczę.



Bo to co dice111 pokazał to trochę dziwnie wygląda - tarcza duża a zacisk malutki i klocek na połowie tarczy tylko pracuje.
Jakby to chodziło po całej tarczy to chyba będzie lepiej hamować - większa powierzchnia klocka na większej powierzchni tarczy to może być lepiej ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-18, 21:31   

Foto zapozyczylem od Daniela aby pokazac jaki bedzie efekt finalny na klockach z peugeota, ktore sa nieco wyzsze od ori D2



Niestety mam do wydania tylko ok. 1000zl wiec nie bede bawic sie w kupowa ie nowych jarzm i zaciskow od pytona...

Za duzo wydatkow niestety, a przymierzam sie powoli do remontu prawej głowicy <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.