Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-02-13, 23:01
|
|
|
CINEK napisał/a: | jeszcze mam plan dokupić osobno same ekrany od rnse, aby je wmontować w zagłówki | Szukaj podróbek na alliexpresie, widziałem już podobne za około 30 dolców ale teraz na szybko nie znalazłem linku. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-14, 00:35
|
|
|
Obudowa tego wypisz wymaluj mój Minix |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-18, 08:01
|
|
|
U mnie regeneracji doczekłay sie w koncu tylne zaciski. Teraz chodzą jak nowe, powrócił ręczny.
Obecnie czekam na adaptery od Daniela, pod tarcze 330mm z D4. W koncu przy mocniejszym hamowaniu nie bedzie nurkować przodem. No i wizualnie sie poprawi
Powoli zaczynam przygotowania do sezonu no i zlotu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-03-18, 16:27
|
|
|
dlaczego ma nie nurkowac skoro najwieksza masa jest z przodu - silnik, mysle ze nurka da tak samo ale skroci sie droga hamowania -jedynie to sie zmieni , ew nurkowanie mozna zmniejszyc poprzez utwardzenie przodu ew wymiane amorkow na nowe (sprezyny masz eskowe wiec zmianiac ich nie musisz) w kwesti nura moim zdaniem nic sie nie zmieni poniewaz ten efekt odczuwalny jest na samym poczatku hamowania , u mnie po wymianie amorow na nowe auto nie nurkuje tak bardzo jak na starych , no i i chyba najwiekszy % sily hamowania maja heble przednie - duzo wiecej niz tył no nie ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-18, 16:32
|
|
|
I to w dużym stopniu , zawsze przód mocniej chamuje |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-03-18, 16:53
|
|
|
pb41ns napisał/a: | I to w dużym stopniu , zawsze przód mocniej chamuje | dokładnie powiedziałbym ze rozlozenie sily hamowania to 75% przod, 25% na tył wiec średnio widze sens tego moda ale co tam bedzie ładniej wyglądac na 20" rewelacji zadnych bym się nie spodziewał |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-18, 17:40
|
|
|
Wiem jak auto hamowało na ori zestawie 323 / 269 i wiem jak hamuje na zestawie 360 / 269 ... Daje nura w doł o wiele mocniej... Poza tym jak wspomniales skroci sie droga hamowia a to juz wiele...wyglad jest tylko dodatkowym atutem...
Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-18, 18:29
|
|
|
No dobra, to gadaj co potrzeba żeby 330 założyć |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-03-18, 18:49
|
|
|
CINEK napisał/a: | Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl |
jak jest obecnie wiem bo mam taki setup - (sprawny) , wiem jak bylo przy wydymanych amorkach z przodu - a te wymienilem bo nie wierzylem w wykresy z stacji diagnostycznych ktore pokazywaly ponad 70% sprawnosci ..., uwazam tez ze super kolosalnej roznicy przy 323, a 360 tez nie ma wymienilem praktycznie nowe ate 323 na 360 zimmermann z powodu drgan przy hamowaniu co okazalo sie pozniej spowodowane bylo stanem zawieszenia a nie np zwajchowaną tarczą , niestety droga hamowania zalezy od zbyt wielu czynnikow i nie mozna porownywac hebli i wypowiedziec sie tak na 100% bo kluczowe sa np opony- stan -jakosc opony/marka, stan nawierzchni , temperatura nawierzchni oraz opon itd i domowymi sposobami no nie da sie tego przebadac i rzetelnie odpowiedzieć , myśle że bedziesz mial na to inne spojrzenie po przerobkach jakie chcesz wprowadzic ale trzeba brac pod uwage ze hamulce tylne sa jak by hamulcem "pomocniczym" a nie głównym i nie nalezy spodziewać się w tej kwestii Bóg wie jakich różnic i rezultatów, myślę że tylko ty będziesz w stanie już w nie długim czasie odpowiedzieć na to pytanie i podzielisz sie z nami swoimi odczuciami pozytywnymi jak i negatywnymi jesli takie wystąpią |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-18, 19:19
|
|
|
preston81 napisał/a: | ... niestety droga hamowania zalezy od zbyt wielu czynnikow i nie mozna porownywac hebli i wypowiedziec sie tak na 100% bo kluczowe sa np opony- stan -jakosc opony/marka, stan nawierzchni , temperatura nawierzchni oraz opon itd i domowymi sposobami no nie da sie tego przebadac i rzetelnie odpowiedzieć ... |
Oczywiście, że droga hamowania zależy od wielu czynników ale...
Jeżeli wszystkie czynniki zewnętrzne będą stałe, identyczne to, moim zdaniem, zestaw 360mm na przodzie z zaciskami A8D3 oraz 330mm na tyle z zaciskami np. od Phaetona będzie hamował lepiej niż fabryczne 323/269mm.
A przewaga tego większego zestawu, moim zdaniem, będzie wyraźniej widoczna, kiedy hamowanie z większej prędkości powtórzymy kilkukrotnie symulując np. warunki naszej polskiej autostrady.
Zgadzasz się czy nie?
I właśnie dlatego robimy swapy większych i mocniejszych zestawów hamulcowych |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-03-18, 19:38
|
|
|
FOSS napisał/a: | Zgadzasz się czy nie? |
zgadzam się, przeciez to powiedziałem jak i to ze standard nie był zły jeśli był sprawny
ja tu mówie że nurkowanie nadal bedzie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-18, 20:11
|
|
|
pb41ns napisał/a: | No dobra, to gadaj co potrzeba żeby 330 założyć |
Adaptery od Daniela - danishow +
Tarcze: 8K0615601C i 4H0615601D
Klocki: 13.0460-2893.2
Osłony: 3D0615611A i 612A
Maciek ja już teraz wiem, że bedzie czuć roznice i że bede zadowolony. Nie rozumiem po prostu skąd ta pewność u Ciebie nie mając doświadczenia w tej materii
Ale oczywiście pochwale sie jak bedzie po zmianie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-18, 20:21
|
|
|
Będzie tak:
https://www.a8team.pl/co-...ghlight=#314047
Jak nie chcesz paska to musisz robić customowe klocki. Na tych z PSA jest polowe cieńszy niż na OE. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-18, 20:40
|
|
|
Zamiast strugać customowe klocki to chyba lepiej zrobić to na zacisku od Phaetona.
Wrzucałem do D2 na tył tarcze 335mm od S8D3 na takim setupie i klocek ładnie kryje tarczę.
Bo to co dice111 pokazał to trochę dziwnie wygląda - tarcza duża a zacisk malutki i klocek na połowie tarczy tylko pracuje.
Jakby to chodziło po całej tarczy to chyba będzie lepiej hamować - większa powierzchnia klocka na większej powierzchni tarczy to może być lepiej |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-18, 21:31
|
|
|
Foto zapozyczylem od Daniela aby pokazac jaki bedzie efekt finalny na klockach z peugeota, ktore sa nieco wyzsze od ori D2
Niestety mam do wydania tylko ok. 1000zl wiec nie bede bawic sie w kupowa ie nowych jarzm i zaciskow od pytona...
Za duzo wydatkow niestety, a przymierzam sie powoli do remontu prawej głowicy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|