Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-06, 10:36
|
|
|
Co racja to racja i 2.8 V6 jest ok jesli chodzi o ekonomike w A8.
gelix napisał/a: | 2.8 nie chcę na oczy widzieć, moim zdaniem na gazie nie jedzie.... |
Żaden silnik z LPG nie jedzie jeśli skacowany kazio w stodole go gazuje.
Kolega niedawno sprzedawał 2.8 Q z przebiegiem ponad 600tyś na LPG tez sporo zrobione i jeździła całkiem żwawo. |
|
|
|
|
|
|
|
pawel27
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014 Posty: 35 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-06, 11:05
|
|
|
gelix napisał/a: | 2.8 nie chcę na oczy widzieć, moim zdaniem na gazie nie jedzie.... |
tu byś mógł się zaskoczyć i to mocno. Dobra instalka i różnicy pomiędzy benzyną nie ma...na siłę szukasz uzasadnienia.
...............
Poprawiłem cytat bo nie miał dotyczyć mnie |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2014-07-04, 12:05
|
|
|
Ja tam uwazam, ze jak komus pasuje 1.9 to niech wstawia - podziwiam za wklad pracy wlozony w projekt.
Osobiscie nie wyobrazam sobie mojego samochodu z silnikiem 1.9 tdi z prozaicznej przyczyny - nie uznaje zadnych swapow czy przekladek. Ma byc jak z fabryki i tyle;P |
|
|
|
|
|
|
|
lapicki
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Auto
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Cze 2015 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-06-21, 20:46
|
|
|
Witam, wszystkich chciałbym lekko odświeżyć temat bo nie znalazłem nigdzie tak szalonego pomysłu.
Moim głównym motto jest "chcieć to móc"
Chciałbym się poradzić na temat swapu Audi a8 D3 4.0 TDI na ...... 2.5 tdi rzędówka z starej C4 (a6)
Wcześniej Panowie pisali o wstawianiu 1.9 do D2. Ja chciałbym wstawić do D3 nie zawodnego 5 cylindrowego klekota z lat 90'.
Proszę nie opowiadać tylko, że do tego samochodu to tylko 4 albo 6 litrów, albo inne wcześniejsze wypowiedzi, tu chodzi konkretnie o tą przeróbkę, a nie o moralne wykłady i zaśmiecanie forum.
Mam miejsce i warunki do tego aby się podjąć temu projektowi !
Liczę na konkretne wnioski. |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-06-21, 21:25
|
|
|
Nie możesz liczyć na to ze ktoś tu przetarl szlaki, nikt Ci też nie powie jak to wykonać. Ja od siebie dodam, że nie zrobisz tego w sposób taki by miało to ręce i nogi. Za duży przeskok technologiczny wybrales. Nie widzę ekonomicznego sensu takiej przeróbki a to chyba jedyny sens bo wkładać 140 starych koni w budę d3 to strzał w kolano. Nie połączysz sieci can z tym starym sterownikiem z 2.5 r5 nie połączysz z automatem silnika. Dla mnie temat niewykonalne elektronicznie bo mechanicznie to się wszystko da ale fakt byłoby ciezko. Nieopłacalne to wokół pomijam fakt tego ze co zaoszczędzisz tym swapem ? Ze silnik będzie chodził milion kilometrów? Całe d3 w ten czas posypie się 100 razy. Albo kogoś stać na dane auto albo nie. Samochód jak d3 to nie tylko silnik. Zawieszenie przednie to około 3000zl elektronika i duperele sypia się na potęgę i inne takie.
Jak się chce jeździć świeżym ładnym autem to niestety trzeba płacić. Jak się chce jeździć bezawaryjny to jeździ się starym sztruclem |
|
|
|
|
|
|
|
lapicki
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Auto
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Cze 2015 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-06-21, 23:41
|
|
|
Zagłębiłem mocniej i im więcej poczytałem o tych problemach z elektryką i resztą samochodu to montowanie silnika i zabawa w pozostałe elementy rzeczywiście nie ma sensu.
Wszystko się zaczęło od trupa w którym właśnie padła jednostka 4.0 tdi. Pomyślałem, czemu się nie pobawić ... raczej same średni opinie jeżeli chodzi o bez awaryjność całego auta, tak jak kolega opisał raczej odpuszczę ten temat ... |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-06-22, 19:20
|
|
|
Wrzuć tam po prostu V8 z LPG |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
hunter999
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Wiek: 30 Dołączył: 06 Sie 2016 Posty: 1 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-08-06, 09:27
|
|
|
Ile kosztuje taki swap z 3.3 albo 2.5 na 1.9 ? |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2016-08-06, 10:12
|
|
|
hunter999 napisał/a: | Ile kosztuje taki swap z 3.3 albo 2.5 na 1.9 ? |
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-25, 21:38
|
|
|
hahahahaha padłem z tego obrazka chyba z 10 min się śmiałem ehhhh ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr_Bocian [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-03-24, 22:53 Re: A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO
|
|
|
gelix napisał/a: | Witam, chciałbym zaprezenować coś wyjatkowego, własna konstrukcja Obrazek |
Kolego powiedz ile w sumie około wyniosła Ciebie ta modyfikacja? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-24, 22:57 Re: A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO
|
|
|
Piotr_Bocian napisał/a: | Kolego powiedz ile w sumie około wyniosła Ciebie ta modyfikacja? |
Nie wiem czego oczekujesz po tym pytaniu bo odkopałeś post z 2013 roku kolegi który ostatni raz pisał na tym forum w roku 2014 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr_Bocian [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-03-25, 14:12
|
|
|
Oczekuję odpowiedzi. Myślenie nie boli. |
|
|
|
|
|