Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-06, 11:36   

Co racja to racja i 2.8 V6 jest ok jesli chodzi o ekonomike w A8.
gelix napisał/a:
2.8 nie chcę na oczy widzieć, moim zdaniem na gazie nie jedzie....


Żaden silnik z LPG nie jedzie jeśli skacowany kazio w stodole go gazuje.

Kolega niedawno sprzedawał 2.8 Q z przebiegiem ponad 600tyś na LPG tez sporo zrobione i jeździła całkiem żwawo.
 
 
pawel27 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 35
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-06, 12:05   

gelix napisał/a:
2.8 nie chcę na oczy widzieć, moim zdaniem na gazie nie jedzie....

tu byś mógł się zaskoczyć i to mocno. Dobra instalka i różnicy pomiędzy benzyną nie ma...na siłę szukasz uzasadnienia.

...............
Poprawiłem cytat bo nie miał dotyczyć mnie
:)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-06-06, 21:28   

Kolego zbik zapraszam...

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
genmaxiu 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 45
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Luton
Wysłany: 2014-07-04, 13:05   

Ja tam uwazam, ze jak komus pasuje 1.9 to niech wstawia - podziwiam za wklad pracy wlozony w projekt.
Osobiscie nie wyobrazam sobie mojego samochodu z silnikiem 1.9 tdi z prozaicznej przyczyny - nie uznaje zadnych swapow czy przekladek. Ma byc jak z fabryki i tyle;P
 
 
lapicki 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Auto
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-06-21, 21:46   

Witam, wszystkich chciałbym lekko odświeżyć temat bo nie znalazłem nigdzie tak szalonego pomysłu.

Moim głównym motto jest "chcieć to móc"

Chciałbym się poradzić na temat swapu Audi a8 D3 4.0 TDI na ...... 2.5 tdi rzędówka z starej C4 (a6)
Wcześniej Panowie pisali o wstawianiu 1.9 do D2. Ja chciałbym wstawić do D3 nie zawodnego 5 cylindrowego klekota z lat 90'.

Proszę nie opowiadać tylko, że do tego samochodu to tylko 4 albo 6 litrów, albo inne wcześniejsze wypowiedzi, tu chodzi konkretnie o tą przeróbkę, a nie o moralne wykłady i zaśmiecanie forum.

Mam miejsce i warunki do tego aby się podjąć temu projektowi !

Liczę na konkretne wnioski. <hmm>
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-06-21, 22:25   

Nie możesz liczyć na to ze ktoś tu przetarl szlaki, nikt Ci też nie powie jak to wykonać. Ja od siebie dodam, że nie zrobisz tego w sposób taki by miało to ręce i nogi. Za duży przeskok technologiczny wybrales. Nie widzę ekonomicznego sensu takiej przeróbki a to chyba jedyny sens bo wkładać 140 starych koni w budę d3 to strzał w kolano. Nie połączysz sieci can z tym starym sterownikiem z 2.5 r5 nie połączysz z automatem silnika. Dla mnie temat niewykonalne elektronicznie bo mechanicznie to się wszystko da ale fakt byłoby ciezko. Nieopłacalne to wokół pomijam fakt tego ze co zaoszczędzisz tym swapem ? Ze silnik będzie chodził milion kilometrów? Całe d3 w ten czas posypie się 100 razy. Albo kogoś stać na dane auto albo nie. Samochód jak d3 to nie tylko silnik. Zawieszenie przednie to około 3000zl elektronika i duperele sypia się na potęgę i inne takie.

Jak się chce jeździć świeżym ładnym autem to niestety trzeba płacić. Jak się chce jeździć bezawaryjny to jeździ się starym sztruclem
 
 
lapicki 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Auto
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-06-22, 00:41   

Zagłębiłem mocniej i im więcej poczytałem o tych problemach z elektryką i resztą samochodu to montowanie silnika i zabawa w pozostałe elementy rzeczywiście nie ma sensu.
Wszystko się zaczęło od trupa w którym właśnie padła jednostka 4.0 tdi. Pomyślałem, czemu się nie pobawić ... raczej same średni opinie jeżeli chodzi o bez awaryjność całego auta, tak jak kolega opisał raczej odpuszczę ten temat ...
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-06-22, 19:30   

Normalka, auta klasy premium w wieku 10 lat na dzień dzisiejszy jeszcze jeżdżą, ale obecne nowe to już takiego wieku nie doczekają. Za bogata elektronika. W a8 d3 daje się we znaki,.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-06-22, 20:20   

Wrzuć tam po prostu V8 z LPG
_________________
Black Cars Matters
 
 
hunter999 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 1
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-08-06, 10:27   

Ile kosztuje taki swap z 3.3 albo 2.5 na 1.9 ?
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2016-08-06, 11:12   

hunter999 napisał/a:
Ile kosztuje taki swap z 3.3 albo 2.5 na 1.9 ?


 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-25, 21:38   

pytlar napisał/a:


Obrazek





hahahahaha padłem z tego obrazka :D chyba z 10 min się śmiałem ehhhh ...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Piotr_Bocian
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-24, 22:53   Re: A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO

gelix napisał/a:
Witam, chciałbym zaprezenować coś wyjatkowego, własna konstrukcja :) Obrazek


Kolego powiedz ile w sumie około wyniosła Ciebie ta modyfikacja?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-24, 22:57   Re: A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO

Piotr_Bocian napisał/a:
Kolego powiedz ile w sumie około wyniosła Ciebie ta modyfikacja?

Nie wiem czego oczekujesz po tym pytaniu bo odkopałeś post z 2013 roku kolegi który ostatni raz pisał na tym forum w roku 2014 :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Piotr_Bocian
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-25, 14:12   

Oczekuję odpowiedzi. Myślenie nie boli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.