|
Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
pawel27
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014 Posty: 35 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-04, 16:54
|
|
|
Tak masz rację, zapomniałem. Nie odbieraj tego personalnie, bo popieram twój podpis tylko na troszkę innych zasadach.
Co do 1.9 tdi to są dwie sprawy
a) sztuka konwersji...bo niewątpliwie jest to sztuka i świadczy o ogarnięciu osoby swapującej
b) plus lub minus dla prestiżu modelu. Tej kwestii nikt nie rozstrzygnie tutaj, a głosowanie też nikogo nie przekona...więc szkoda bić pianę.
Ps. Z tego co wiem to było już a8 z silnikiem 1.2 tdi? z Vwilczka? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-06-04, 17:16
|
|
|
mdamian napisał/a: | Ludzie to jak sobie przerabiacie tak auta to trzymajcie je do końca , (aż się rozsypią )
Bez urazy , ale jak bym chciał 1.9 TDI to bym kupił a6 , choć jak bym kiedyś kupił a6 to z silnikiem 2,8 , 3,0 4,2 .
Nie wyobrażam sobie , żeby moja niunia klekotała jak a4 .
Po co kupić auto za 20K zł z 4.2 PB lub 6.0 i potem przerabiać go na klekota ??
Nie wiedzę sensu .
Nie wyobrażam sobie kupić od kogoś A8 z 1.9 TDI i potem szukać części do tego samochodu <lipa> |
nie obraz sie ale takie komantarze są zbedne.. Przecież TY tego auta nie kupisz więc w czym masz problem? Jak ktoś bedzie chciał kupić to kupi i tyle i nie ma co tu pieprzyć wiecej.
Kolega nie chciał a6 np. bo mu sie nie podoba itp. wiec po co kupować coś co sie nie podoba ? a Przecież o to tu chodzi tez. Kolega co przerobił już napisał po co kupił to auto i przerobił wiec odpowiedz już też masz Pamiętaj, że To nie Twoje auto i Ty tego nie kupisz wiec nie Twoj problem a nikt tego auta też nie chce sprzedać na siłe wiec.. <niewiem>
Są też osoby(przeciwniicy gazotu) co uważają , że to wbijanie noża w serce noi jak to kupujesz a8 i niestac Cie na benzyne ?? Trzeba szanować kazdego i to co robi dla siebie a nie pieprzyć co ja bym zrobił itp. ( a sie nie zrobi) |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-06-04, 19:05
|
|
|
danielos8 napisał/a: | Są też osoby(przeciwniicy gazotu) co uważają , że to wbijanie noża w serce noi jak to kupujesz a8 i niestac Cie na benzyne |
Jeśli skład mieszanki LPG jest odpowiedni to nic się z silnikiem nie dzieje , jeśli ktoś zakłada LPG u pana Kazia w stodole to potem cyrki wychodzą z tego .
Kupiłem autko jak miało na blacie 187Kkm i założyłem LPG , żeby jeździć o 1/3 taniej ,
15Kkm temu miałem zwalone oby dwie głowice i powiem szczerze , że po ponad 100Kkm na LPG nic się nie działo z silnikiem złego , głowice stan idealny , (oprócz pęknięcia)
Gniazda zaworów nie wypalone , to w czym widzisz problem w oryginalnym silniku z dobrze zamontowanym LPG ??
Na dzień dzisiejszy mam na blacie 317Kkm i dalej śmigam na LPG .
danielos8, Ja nie mam 12 lat , żeby się obrażać .
Poczytaj trochę o instalacji LPG i nie porównuj tego do swapa na mniejszy silnik , szczególnie taki który producent nie przewidział w tym aucie .
Są magicy co z 1.1 seicento potrafią wyciągnąć po 150km .
Szanuję to , że są tacy magicy , tylko dla czego to robią z takim autem ??
To tak samo jak bym kupił R8 i jak padł by mi silnik to wsadził bym tam 1,9 TDI .
Temat "rzeka" ...
Jest tu dużo osób na forum , co się ze mną zgodzą , to nie tylko moje zdanie . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-06-04, 19:14
|
|
|
ajaj troszke nie zrozumiałeś hehe ja nie mam nic do gazu i nie mowie, że jest to złe to był tylko taki przykład (pisałem o ludziach) porownanie do czepiania sie o ten swap Dajcie spokój już z tym swapem bo widze, że najchetniej powiesilibyscie kolege za to kazdy napisał co myśli i tyle wszystko jest jasne własciciel opisał co i jak wy swoje opinie i gitara gra auto jezdzi i jezdzic bedzie w rekach tego kogoś i nie nasz problem <hehe> |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
gelix
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual 6 gang
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 , BMW E38 4.4 LONG
Wiek: 44 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-05, 09:20
|
|
|
Hehehe, no i znowu jadka.....
A ja sobie zrobie W12 w TDI i tyle
Moje A8 to było 3.3 TDI i chyba nie powiecie, że jest to tanie w utrzymaniu:)
Jeden wtryskiwacz kosztuje 2500PLN, a jest ich 8szt..... każdy właściciel 3.3 wie o co chodzi z wtyskami.
2.5 też wypada blado.
Więc jak ktoś nie chce 4.2 to robi 1.9
A8 z silnikiem 3.3 ma 480Nm
A8 z silnikiem 2.5 quattro ma 370Nm
A8 z silnikiem 1.9 TDI quattro ma 350-400Nm zależy ile ktoś zainwestuje
Ile macie w 4.2 ??
400-410Nm , przy jakich obrotach?
Moc? hmm, macie większą, lecz moc to jest potrzebna na autostradzie na duże prędkości, a nie w miescie....
w mieście wolę wcześniejszy moment obrotowy....
Mam podwójne szyby i klimę więc silnika tak bardzo nie słyszę.... niech sobie ludzie na przejściu dla pieszych gadają: "ty ale ta A8 kijowo chodzi, jak stary passat TDI...."
cyt" Noooo, kijowo chodzi , ale sylwetke ma fajną nie?"
cyt" Noooo, ciekawe ile to pali, pewnie nigdy mnie nie będzie stać na to żeby taką jeździć..."
Hehe, ot co chciałem na koniec powiedzieć.
I tyle |
_________________ Amelinium - Tego nie pomalujesz.... |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-05, 10:23
|
|
|
gelix napisał/a: | A ja sobie zrobie W12 w TDI i tyle |
Nie rób ory xD Rozumiem, że downsizing w modzie jest ale to jest bez sensu..
gelix napisał/a: | 400-410Nm , przy jakich obrotach? |
Od 1tys obr startuje z 300Nm do 3tys obr i 410Nm, następnie trzyma 410Nm w zakresie 3-4,5tys obr. Czyli auto zapiernicza już momentem od 1 do 4,5tys. Znacznie lepiej sobie radzi jak 3.3tdi mimo, że ma 80Nm mniej, brakuje mu 2 MAFów, 2 turbin, durnych wtrysków i wałków..
gelix napisał/a: | cyt" Noooo, ciekawe ile to pali, pewnie nigdy mnie nie będzie stać na to żeby taką jeździć..." |
Zarabiam 2-2,7tys i jakoś wyrabiam na auto, no ale ulepa nie kupiłem na domiar złego nie hulam na lpg.. Wszystko da się zrobić, ale drogą pewnych wyrzeczeń..
Gelix, podziwiam Twój trud włożony w przekładkę. Dlatego robiłeś to z 3.3tdi bo mniej było roboty do przeróbki. Masz prawo robić ze swoim autem co chcesz ale nie gadaj, że tdi to jest to... Zminimalizujesz koszty do silnika i skrzyni ale reszta zostanie.. Naprawa nadwozia, zawieszenie P/T, heble, opony i tak będą więcej kosztować jak sam silnik
Jestem zwolennikiem oryginału i mam swoje zdanie w tej materii.
Dużo grzebałeś przy klimie aby ją odpalić? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gelix
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual 6 gang
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 , BMW E38 4.4 LONG
Wiek: 44 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-05, 11:12
|
|
|
Sprężarka klimy została od 3.3TDI, węże, rurki klimy i chłodnica także, wisi na lekko przerobionej łapie od 2.0 tdi z napinaczem sprężynowym, dobrałem na długość pasek PK6xxxx i wszystko śmiga.
Jeżeli chodzi o elektrykę to w kwestii klimatronika zostało tak jak ori, do sterownika silnika EDC15 coś przepinałem w kwestii klimy, musiałbym zerknąć na schematy.
Oczywiście oringi w miejscu łączeń rurek nowe oryginalne, układ napełniony, śmiga prawie rok, klima wydajna, chłodzi dobrze. |
_________________ Amelinium - Tego nie pomalujesz.... |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-05, 11:30
|
|
|
Spoko, to masz ekonomiczną jednostkę w fajnej budzie z klimą. Planujesz chipa? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gelix
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual 6 gang
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 , BMW E38 4.4 LONG
Wiek: 44 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-05, 12:26
|
|
|
Chip proszę pana juz jest zrobiony, mam kilka programów od 150-200KM, wgrywam sobie co chcę.
Nie ma opcji żeby z 1.9 tdi oryginalnego 130KM wycisnąć więcej niż 140KM bez chipa...
Powyżej 165KM potrzebne są zmiany turbiny, dolotu....
Powyżej 185KM potrzebne są zmiany pompowtryskiwaczy...
Powyżej 200KM ja wolę nie wchodzić ponieważ to już nie jest zdrowe dla tej jednostki, potrzebny porting głowicy, specjane sprzęgło, dodatkowe chłodzenie oleju....
Ogólnie powyżej 200KM nie widzę sensu. |
_________________ Amelinium - Tego nie pomalujesz.... |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-05, 12:36
|
|
|
To ja wiem, że na seryjnym 90Km silniku nie jeździsz tylko chciałem wiedzieć ile masz teraz Ktoś tu robił z silnika avf prawie 200KM.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gelix
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual 6 gang
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 , BMW E38 4.4 LONG
Wiek: 44 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-05, 13:07
|
|
|
190-200KM, nie mam w pobliżu hamownii, setke robie w lekko ponad 7s |
_________________ Amelinium - Tego nie pomalujesz.... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|