Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-20, 13:59
|
|
|
123mielony napisał/a: | przy takim przyroście mocy,jak by ten silnik miał 115KM to można mówić o spokojnej eksploatacji. |
Prawdą jest że awaryjnośc rosnie wraz z przyrostem mocy. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-20, 17:37
|
|
|
mdamian napisał/a: | producent D2 nigdy nawet nie pomyślał o tym by wstawić tam silnik 4 cylindrowy .
Ale widać "Polak Potrafi" :mrgreen: |
Teraz już o tym myślą bo wiedzą że taki silniczek sie szybko sypnie i klijent przyjedzie po nowy samochód |
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-07-21, 11:14
|
|
|
Widziałem już taką mieszanke A8 w12 LONG 1.9Tdi,moim zdaniem to zły kierunek,jedyne rozwiązanie do tego auta to 4.2 lpg i jest oszczędnie,dynamicznie ale to moje zdanie,szacun za włożoną prace i chęci. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-07-21, 11:24
|
|
|
jeden lubi corke drugi tesciowa.szacun za prace |
_________________
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-07-23, 09:49
|
|
|
Marecki napisał/a: | To już nawet nie o to chodzi moim zdaniem.A8 to kwintesencja motoryzacji,to pasja i miłość do tych aut więc 1,9 TDI pod maska to jakaś porażka.
Kolega poleci na jakiś zlocik lub nawet komuś pochwalić się co ma pod maska a tam ZONK 1.9 TDI w A8. |
hehe chciał bym zobaczyć jak obok kolegi staje Lanos i chciał by się spróbować , i co kolega na to ??
Rozumiem , ma być autko do "bujania" się po mieście i mało palić , ale skoro to A8 to nie powinno być tam 1.9 TDI , a skoro już kolega się uparł na 1.9TDI , to mógł sobie wybrać A6 C5 z tym silnikiem .
Teraz mnie ciekawi jedna rzecz .:
Jeśli bym kupił takie autko , to jak z częściami ( jakie masz zawieszenie z przodu) , do jakiego auta szukać części , czy do A8 czy może do A4 , a może loteria ????
Pewnego pięknego dnia będzie post , "witam mam A8 1.9 TDI , panowie padło mi w tym aucie .... "
" Części nie pasują , od czego tutaj by dobrać części ??"
Trzeba chyba osobny dział założyć na forum , względem silnika 1.9 TDI pod tytułem "Inne"
Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Viking
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzes
Jeżdzę: A6 C4 2.8 q+a
Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 23 Skąd: SB
|
Wysłany: 2013-07-24, 08:27
|
|
|
Ja bym tam wsadzil jednak 2.0TDI. Wcale nie bedzie problemow z walkami i glowicami jak sie wsadzi sprawny silnik i go sprawdzi. Mozna dlubnac i 230KM jest od strzalu.
Co do masy auta, to wcale nie wazy duzo. Mi okolo ponad 1600kg wazyla Octavia 2 2.0TDI DSG, gdzie sama skrzynia wazy ponad 100kg. Wersje 4x4 waza ponad 1700kg. Tak wiec waga tu jest bardzo niska zakladajac duze auto i quattro.
mdamian napisał/a: | Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę |
Nie rozpedzalbym sie. Przeciez w ofercie jest jeszcze 1.2TSI. Jak daje rade w aucie o masie 1500kg, to do A8 oski tez da rade :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-07-24, 09:40
|
|
|
Viking napisał/a: | Ja bym tam wsadzil jednak 2.0TDI. Wcale nie bedzie problemow z walkami i glowicami jak sie wsadzi sprawny silnik i go sprawdzi. Mozna dlubnac i 230KM jest od strzalu.
Co do masy auta, to wcale nie wazy duzo. Mi okolo ponad 1600kg wazyla Octavia 2 2.0TDI DSG, gdzie sama skrzynia wazy ponad 100kg. Wersje 4x4 waza ponad 1700kg. Tak wiec waga tu jest bardzo niska zakladajac duze auto i quattro.
mdamian napisał/a: | Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę |
Nie rozpedzalbym sie. Przeciez w ofercie jest jeszcze 1.2TSI. Jak daje rade w aucie o masie 1500kg, to do A8 oski tez da rade :roll: |
Koledzy tylko bez takich pomysłów , jeszcze zaraz ktoś wyskoczy że zawieszenie z przodu będzie wytrzymywać dłużej bo 1.2TSI waży mniej niż 4.2
Na prawdę myślałem , że takie duże auta jak A8 , S-klasa , BMW 7 itp się nie tuninguje w taki sposób jak wyżej opisywany , myślałem że do takich aut można zmienić środek , koła , zawieszenie , silnik na mocniejszy , ale nigdy w życiu bym nie wpadł na pomysł wstawić mniejszej jednostki i wyżyłować jej do granic możliwości . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-24, 17:47
|
|
|
CO tam 4 cylindry... już robią przecie 1.0 z trzema garami co mają po 12 PS więc spokojnie się je dłubnie na 180 i będzie gyt :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
Viking
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzes
Jeżdzę: A6 C4 2.8 q+a
Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 23 Skąd: SB
|
Wysłany: 2013-07-25, 14:06
|
|
|
Co tam 3 gary. 2 gary + 2 turbiny 0.9l da sie
A robil ktos swapa na 3.0TDI :?: |
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2013-07-30, 19:34
|
|
|
U mnie w Kołobrzegu któs zrobił swapa na 3.0 tdi ale temat ponoć jeszcze nie ogarnięty do końca i auto nie jezdzi tak jak trzeba. A co do 1.9tdi to przestańcie przesadzac idealne auto dla taryfiarza . Mi się osobiscie projekt bardzo podoba :mrgreen: |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-22, 21:55
|
|
|
Szkoda że jak na taksówce jeżdziłem nie wpadłem na taki pomysł. Ale wolał bym wsadzić 1,8 ADR 125KM 20V :-D :-D :-D :-D :-D :-D
A tak po za tym to pochwalam polską myśl. Mimo iż ma swoich przeciwników i zwolenników. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|