Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-11-05, 14:26
|
|
|
dziq111 napisał/a: | o cóż blisko masz przejedz sie przejechać i sie przekonasz jak to chodzi. |
Juz mam 300 km niestety |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-05, 16:09
|
|
|
Jeśli to TZ to powiem brzydko "zabierz ją sobie do grobu", z czegoś trzeba wyżyć co nie.. Zamiast osobom chętnym kupić W12 przybliżyć temat co i jak dzieje się w silniku, jak temu zaradzić to łatwiej powiedzieć że jest BEE i nie kupuj. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-05, 18:49
|
|
|
Robienie tajemnicy typu "nie bo nie" to sugeruje tylko takim wnioskiem że nie ma żadnego problemu. Wiele czytałem i z użytkownikami rozmawiałem i jakos specjalnych wad nikt mi nie wymieniał. jedyne co mi mówili to że bedzie drożej w utrzymaniu bo więcej troskliwości wymaga ale to tak jak i 4,2 w stosunku do 2.8 |
|
|
|
|
czarny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a6 c4
Dołączył: 07 Cze 2012 Posty: 33 Skąd: łuków
|
Wysłany: 2014-01-18, 13:03
|
|
|
Wracając do tematu i projektu 1.9 jest napewno w jakis sposob kompromisem pomiedzy oszczędnościa i spalaniem moze nie pali to 5l na 100 bo jednak troche waży i ma duże fele ale jeśli mechanika i elektronika zrobiona jest tak jak trzeba i auto poprostu ma sie przemieszczac z punktu a do punktu b nie mam nic przeciwko takim swapom |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-01-18, 15:25
|
|
|
czarny, Poczytaj wszystkie posty dokładnie co o tym myślą forumowicze .
Jek bym chciał się przemieszczać z punktu A do B ekonomicznie , to proponuję ( tak jak zresztą większość forumowiczów ) kupił bym 2.8 PB + LPG w manualu .
Spalanie średnio 13L/100km x 2.68 zł = 34,84 zł
To jest dużo ??
Po co krzywdzić auto i robić z niego jakiegoś mutanta ??
Moje 4.2 spala średnio około 16L lpg /100km x 2.68 zł = około 43zł 100km .
To nie jest ekonomicznie ??
To TDI który spala około 10L ON wychodzi drożej , nie mówiąc o kosztach naprawy TDI |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
gelix
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual 6 gang
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 , BMW E38 4.4 LONG
Wiek: 44 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-03, 11:29
|
|
|
Witam, długo mnie nie było, wszyscy którzy przerobili a8 D2 na 1.9 tdi proszę pisać na priv, wymienimy się doświadczeniami.
Oczywiście pomogę na tyle na ile potrafię.
Ktoś pisał o problemie z kodowaniem ABS/ESP z automatu na manual, też
miałem z tym mały problem.
Nowe kodowanie oblicza się na podstawie starego, nie zawsze jest tak samo.
Czyli np. kodując:
z automatu V8 benzyna na manual v6 diesel
będzie inaczej niż
z automatu V6 benzyna na manual V6 diesel.
Moje autko właśnie pokonało przebieg 15.000km od wykonania SWAPA i śmiga pięknie.
Żadnej awarii, zero błędów, wszystko działa.
Zmieniam olej na ORI VW + filtr i śmigam dalej.
W międzyczasie zmieniłem klocki przód i tył.
Poza tym nic.
Tylko coś muszę zrobić z linką łączącą stacyjkę ze skrzynią automatyczną skrzynią biegów króra przed swapem była w aucie.
Teraz sobie od czasu do czasu cyka i trochę mnie to wkurza.
Pozdrawiam wszystkich którzy wrzucili 1.9 PD do A8
Mnie akurat się bardzo dobrze jeździ.
Planuję przerobienie następnej, jeżeli się uda zdobyć LONGA W12 w dobrym stanie to na pewno w to wchodzę.
<hura> |
_________________ Amelinium - Tego nie pomalujesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
gelix
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual 6 gang
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 , BMW E38 4.4 LONG
Wiek: 44 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-06-03, 14:54
|
|
|
Nie kaleczymy tylko przerabiamy.
A dlaczego to robimy?
Bo to jedyna taka lekka limuzyna której nawet 130KM wystarczy do normalnej przepisowej jazdy.
Otrzymujemy:
- Limuzynę której nie zjada rdza
- Nie zepsuje się skrzynia automatyczna której naprawa to połowa wartości nie jednej starszej A8
- Jak się zepsuje silnik to za 1000-1500zł wstawiamy drugi ( czego nie można powiedzieć o V8)
- Reszta auta nie jest mocno awaryjna, większość można zrobić samemu za rozsądne pieniążki
- No i tyle
P.S. Kto ma wbitą w dowód rejestracyjny pojemność 1.9 ?
Proszę o kontakt bo jestem na etapie załatwiania formalności. |
_________________ Amelinium - Tego nie pomalujesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-06-03, 15:46
|
|
|
Mi się projekt podoba i sam chętnie bym coś takiego przytulił na ponad 100 km codzienne dojazdy do pracy. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-06-03, 17:23
|
|
|
tak to czytam i czytam i mysle: oby ktos na swiatlach nie pomyslal ze mam to pod maską
oczywiscie graty za przeróbkę i chęci ale kurcze nie widzę w tym sensu no chyba ze sie kocha silniki 1,9 i bryłę a8
pozdrawiam |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-03, 18:53
|
|
|
ojej ojej do czego to doszlo <tjaa>
pomysl bardzo ambitny i gratuluje udanego swapa <okioki>
jednak...życie jest za krótkie zeby jeździć DIESLEM |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-03, 20:00
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | życie jest za krótkie zeby jeździć DIESLEM |
Gdzieś to już widziałem |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-06-03, 20:24
|
|
|
gratuluje udanego projektu ja osobiscie nie chciałbym jezdzim takim autem ale przecież dla kazdego coś innego nie kazdemu podoba sie buda audi a6 z fabrycznym 1.9. Kolega chciał mieć taką a8 jak napisał i tyle. i wychodzi mentalność ludzka i niektórzy piszą o tym co wypada a co nie. trzeba miec na to wypier...ne Przecież to tylko auto a nie człowiek <tjaa> i kazdy może z nim zrobić co chce. A to, że z fabryki nie wypuscili takiego silnika w ósemce to ich problem i nie ma co sie nimi kierować dlaczego tak wyszło itp. A co do awaryjności to kolega pojezdzi rok dwa trzy i bedzie pisał co jakis czas co i jak i wyjdzie dopiero jak to jest w praktyce :lol: |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-06-03, 22:04
|
|
|
Ludzie to jak sobie przerabiacie tak auta to trzymajcie je do końca , (aż się rozsypią )
Bez urazy , ale jak bym chciał 1.9 TDI to bym kupił a6 , choć jak bym kiedyś kupił a6 to z silnikiem 2,8 , 3,0 4,2 .
Nie wyobrażam sobie , żeby moja niunia klekotała jak a4 .
Po co kupić auto za 20K zł z 4.2 PB lub 6.0 i potem przerabiać go na klekota ??
Nie wiedzę sensu .
Nie wyobrażam sobie kupić od kogoś A8 z 1.9 TDI i potem szukać części do tego samochodu <lipa> |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-06-04, 08:04
|
|
|
trzeba dodac z e nie kazdy z nas mialby takie umiejetnosci i dopiął bym sam wszystko do konca , no bo rozkrecic kazdy u mie gorzej w drugą stronę gdyby nie ten temat to nie wiedzialbym ze to mozliwe wiec wielkie graty! |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|