Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-25, 13:02
|
|
|
FOSS napisał/a: | Bo może ktoś ją już kiedyś wymienił |
Mogło i tak być Co by znaczyło, że GNU i GCF są wymienne...
Co do VIN to Ty mi go rozkowałeś już (jest na 1str.), ale z ciekawosci spojrze w ksiazke serwisową i wlepke.. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-11-25, 13:03
|
|
|
CINEK napisał/a: | Wiem, ze jest z 2002 tyle czemu po vin jest GNU a na aucie GCF ciekawe czy są jakies roznice w tych dwóch...gdyby sie chciało podmienić... |
sterownik skrzyni a tym samym soft był identyczny... więc bez obaw możesz podmieniać
ps: nie była skrzynia wymieniana....taka wyjechała z fabryki |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-11-25, 13:16
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Bo może ktoś ją już kiedyś wymienił |
Na bank ma placu jak stała, to turas ja odkręcił i Ci skrzynie podmienił , dlatego to auto takie tanie było, przy okazji sondy też podmienił, dlatego teraz masz problem ...
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-11-25, 14:04
|
|
|
CINEK napisał/a: | Co do VIN to Ty mi go rozkowałeś już (jest na 1str.)... |
No tak, byłem pewien że sprawdzałem ale jakoś gdzieś mi to znikło... ale chwilę później odnalazłem
panton napisał/a: | ps: nie była skrzynia wymieniana....taka wyjechała z fabryki |
Z fabryki wyjechała GNU - tak twierdzi producent.
Mi to się nawet nie chce z tobą polemizować ale możesz oczywiście rozwinąć czar swojej błyskotliwej argumentacji i podjąć jeszcze polemikę z producentem i danymi zawartymi w numerze VIN.
Lechu napisał/a: | Na bank ma placu jak stała, to turas ja odkręcił i Ci skrzynie podmienił , dlatego to auto takie tanie było, przy okazji sondy też podmienił, dlatego teraz masz problem ...
|
Ubaw po pachy... i to za darmola ale...
auto całkiem niedawno skończyło 16 lat więc cóż niby w tym dziwnego, że ktoś kiedyś wymienił w nim całą skrzynię biegów?
I nie zawsze wszystko można odnaleźć w historii serwisowej auta i zawsze każdy sprzedawca powie wszystko, całą prawdę i tylko prawdę o sprzedawanym pojeździe.
Wystarczy dodać do tego fakt, że wg. sprzedającego auto sprowadzono z Danii i ono podobnież jako nowe wyjechało z salonu w Danii a jednak, zgodnie z numerem VIN i bez cienia wątpliwości, to auto zostało wyprodukowane na rynek niemiecki. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-25, 14:45
|
|
|
I to sie też zgadza z historią serwisową, gdzie do 2006r. było serwisowane w ASO w DE, a później ktoś ją sprowadził sobie do Dani, gdzie sewisowana była w ASO do 30.10.2013r. Sprzedający nie informował o tym fakie sam to zweryfikowałem wg Twoich informacji oraz historii. Uuważam to też za lepsze dla samego auta, bo pewnie skończyło by jak Lechu wcxeśniej o Turkach napisał
Jesli faktycznie nawet była wymieniana to dla mnie na + bo dłużej pojeżdże
Co do sondy to ElPiDżi do ustawienia. Na PB nie m baboli... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-11-25, 16:13
|
|
|
FOSS napisał/a: |
panton napisał/a:
ps: nie była skrzynia wymieniana....taka wyjechała z fabryki
Z fabryki wyjechała GNU - tak twierdzi producent.
Mi to się nawet nie chce z tobą polemizować ale możesz oczywiście rozwinąć czar swojej błyskotliwej argumentacji i podjąć jeszcze polemikę z producentem i danymi zawartymi w numerze VIN. |
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-26, 21:49
|
|
|
na nalepce w książce serwisowej jest skrzynia GNU. Tak więc albo założyli GCF a później wpisali GNU, albo faktycznie była wymieniana, co mogłoby na to wskazywać, bo olej w skrzynie nie był aż tak przepalony jak u kolegi, który po mnie wymieniał.
Obecnie auto czeka na nowe wahacze i pod koniec tygodnia jak wrócę, to zobaczymy co w misce olejowej w asb siedzi |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
maciek163
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 42 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-28, 23:11
|
|
|
zauważ, że oba przypadki czyli C5 i B5 to nie są aluminiowe zwrotnice, które są trwalsze u można z nimi o wiele więcej zdziałać.
Najważniejsze, ze u mnie poszło po tych 16 latach |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-11-29, 14:13
|
|
|
w c5 po liftach sa alu ale jak dasz bialego smaru na srube ( dlatego ze on nie koroduje z aluminum a zazwyczaj ludzie daja zwykly tawot albo miedziany i po sprawie ) to nie ma problemu pozniej |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-29, 18:26
|
|
|
marcin85 napisał/a: | alu ale jak dasz bialego smaru na srube ... to nie ma problemu pozniej |
jak na wszystko...taka banalna rzecz a ASO nie potrafi nawet tego zastosować |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-30, 19:50
|
|
|
Zawieszenie wymienione, olej w asb, filtr, magnesy, uszczelki, nowe sruby założone......
W skrzyni natomiast czyściutko. Żadnych opiłków, czy teraz podejrzanych obiektów. Pojeździmy, zobaczymy
Myśle, ze ten rok wystarczy co?? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-12, 11:34
|
|
|
no dobra...nowy rok się zaczął, więc i czas zacząć zajmować się DeCzy
na święta A8 znalazło pod choinką kilka "zabawek" mianowicie:
- moduł świateł dziennych z różnymi dziwnymi funkcjami
- tylne boczki z roletami oraz ... jak sie później okazało ku mojemu zaskoczeniu z listwami ambiente i całą wiązką . Tak więc od tego samego sprzedawcy nabyłem w cenie dobrej flaszki również przednie boczki z listwami i wiązką
chciałem same przednie listwy ale Pan nie wiedział jak je wymontować, więc przysłał całe boczki ... no wiosnę montujemy...
dodatkowo wpadła nowa przepływką powietrza BOSCHa bo moja jeszcze oryginalna wypluła tylko ok 220 g/s
a na koniec..."udokumentowane" 6Kkm przebiegu od czasu zakupu, czyli od września 2018.
jeszcze muszy z tym FISem zawalczyć ale obecnie z braku czasu tylko o tym....myśle |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-01-12, 11:53
|
|
|
CINEK napisał/a: |
- moduł świateł dziennych z różnymi dziwnymi funkcjami
Obrazek |
Jak go będziesz montował pod moduł, to wzbudzenie podłącz tak żeby przewód samochodu +12V po stacyjce zasilał cewkę zwyczajnego przekaźnika zwiernego a jego styki napięcie +12V po stacyjce wysterowujące moduł.
Na tym module światła potrafią same się z siebie włączać i dodatkowo podczas pracy kompresora gasnąć.
https://www.a8team.pl/d3-...ej-vt52,255.htm |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-12, 12:18
|
|
|
Dzięki za info... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|