Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-01-12, 17:30
|
|
|
I co ? zmieniła się wartość powietrza przepływki ? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-12, 17:39
|
|
|
Nie wiem bo wsadziłem pod domem i schowalem 8 do garażu jutro sprawdzę i dam znać. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-12, 21:52
|
|
|
A pytanie co do ambiente..kto podpowie jak domowym sposobem sprawdzić czy listwy świeca? Czytałem, że często dochodzi do uszkodzenia podczas demontażu. O tylne się nie martwię, ale przednie nie wyglądają za dobrze |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-03-16, 21:41
|
|
|
Trochę czasu minęło, a zanim jednocześnie pyknęło pierwsze 10.000KM można by rzec, bezawaryjnej jazdy.
Ogólnie jestem zadowolony, niemniej jednak bez "małych" niespodzianek się nie obyło
Udokumentowane pierwsze 10KKm i chwilę po tym padł mi oryginalny od nowości jeszcze czujnik światła stopu.
Tak więc od razu zakupiony nowy i dzis go wymieniłem. 10min. i nic się już nie świeci na zegarach
Przy okazji kupiłem sobie najnowszą wersję mapy do nawigacji
Njestety nie mam kiedy się wziąć za ten licznik z dużym FISem od W12 . Dzwoniłem do Audi Centrum Łódź i zdejmą CP za 325zl brutto. no zobaczymy.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-03-16, 22:11
|
|
|
jak na ASO to cena rozsądna za zdjęcie CP
bierz się za licznik z dużym FISem bo to fajny temat |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-03-16, 22:59
|
|
|
No właśnie jedyne co mnie wstrzymuje przed wizytą w ASO jest brak wiedzy na temat pochodzenia tych zegarów. Nie chciałbym aby po tej wizycie zajechał do mnie AMSTAFF służbowo. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-03-17, 19:55
|
|
|
CINEK napisał/a: | No właśnie jedyne co mnie wstrzymuje przed wizytą w ASO jest brak wiedzy na temat pochodzenia tych zegarów. Nie chciałbym aby po tej wizycie zajechał do mnie AMSTAFF służbowo. |
Wpadnij do Warszawy.
Obgadamy temat zlotu, weźmiesz ten wspornik momentu obrotowego co a przy okazji może ogarniemy temat CP i ustawimy od razu poprawny przebieg |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-03-17, 23:17
|
|
|
FOSS napisał/a: | Wpadnij do Warszawy. |
bardzo chętnie tylko kiedy swoją drogą to byłem w Warszawie w ciągu ostatniego miesiąca 2 razy... ale tylko na Okęciu
Na obecną chwile zostaje nam telefon, pracy mam od groma w tygodniu a weekend zabezpieczony przez żone i syna
walus30 napisał/a: | Ile taka mapa do d3 kosztuje ?
Do D4 ASO chce 1200 za wgranie |
730 zł chceli w ASO w Łodzi.... szczerze, to za starą generacje map (wizualnie) tyle nie dam, więc kupiłem na allegro za 100zł. Mapa działa bez problemu. Po włożeniu, ruszyła aktualizacja, potem restart MMI i faktycznie mam najnowsze drogi (już sprawdziłem osobiście )
No a jako, że dziś dopisywała pogoda i znalazłem 2h czasu to zamontowałem tylne boczki z roletami i oświetleniem ambilight
Oczywiście bez niespodzianek sie nie odbyło.
Jako, że się dopiero uczę D3, okazało się, że mocowanie samego boczka bez rolety są inne u góry. Nie ma 3 śrub pod dekorem tylko boczek jest wciskany na aluminiową listwę, która na domiar złego jest nitowana. Więc trzeba było porozwierać aby można było zamontować tam roletę.
Tak więc wiertarka w dłoń i heja . Wcześniej przełożyłem całą wiązkę z listwami ambilight, później tylko kodowanie i jest
jako, że niespodzianek był ciąg dalszy to rozbierając boczki znalazłem pozostałości po poprzedniej właścicielce
no... to teraz tylko jeszcze przód i będzie malina
Tutaj podziękowania dla kolegi Sebastiana (kerys102) za pomoc z kodowaniem . |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2019-03-19, 13:43
|
|
|
Hehe to ja za rozbieranie boczka przymierzam się już pół roku i brak czasu a ten cyk pyk, rozłożone i złożone
Swoją drogą to 730 zł za mapę ori to już powoli cena idzie w dół i robi się przystępnie dla tzw Kowalskiego |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-03-19, 18:33
|
|
|
Gdybym nie musiał rzeźbić aby założyć ten boczek z roletą to wymiana samego boczka to 5 min dosłownie.
Mi zajęło 2h z rozwiercaniem nitów, przekładaniem osłon głośników i schowków itp....
Ale efekt jest więcej niż zadowalający |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-03-20, 07:42
|
|
|
dla dzieciaka z tyłu super sprawa takie roletki |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-03-23, 23:47
|
|
|
noo i jest
dziś zawitał u mnie licznik z dużym FISem oraz komplet oświetlenia ambilight
jest bajaa
teraz tylko muszę dostać przednie klamki z białym podświetleniem bo obecnie mam narodowo: tył biały, przód czerwony
muszę też przekodować zegary z W12 na V8 (chyba, że w D3 nie trzeba, bo się jakoś same adaptują ), oraz przekodować ACC by mi nie wywalało NOT AVAILABLE + kontrolkę ciśnienia w oponach. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-03-25, 23:02
|
|
|
Noo i jest w pełnej okazałości, bez błędów
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|