Autor |
Wiadomość |
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2018-10-03, 10:55
|
|
|
A tak mówił eeeee nie myślę nad D3 a tu oooo |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-10-03, 11:43
|
|
|
nie myśli tylko do świnki $$$$ zbierał |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-03, 15:29
|
|
|
Hahah patrząc po pierwszych wydatkach to dopiero będe do swinki wkładł $€£ i to nie na naprawy a moje widzi mi sie ...
Generalnie auto poskladane, wszystko chodzi, jeszcze musze kompa podpiac i rozrząd sprawdzić.... Lpg tez juz ułożone, zostaje tylko podpiąc elektronike....
Wiec jak dobrze pojdzie to moze za 2 tyg. bedzie sie można spiknąć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-03, 21:23
|
|
|
CINEK napisał/a: | jeszcze musze kompa podpiac i rozrząd sprawdzić |
no i podpiąłem swojego niezawodnego VCDSa i rozrząd mam ustawiony na tak jak był poprzednio czyli na +4 +6 ...
poza tym auto przeskanowane i błędów = brak
wczoraj walczyłem jeszcze z instalką LPG. Wszystkie techniczne graty mam podłączone i została tylko elektronika...ale to już do weekendy chyba ogarnę
Ogólnie jak sobie podliczyłem, to jak bym miał oddać do jakiejś firmy, która miałaby mi zamontować tą instalację na częściach oraz moich zasadach to myślę, że lekko 5000zł do 6000zł musiałbym położyć... przynajmniej w łódzkim
jak już zakończę zabawę z lpg to porobię zdjęcia
marekp750 napisał/a: |
A co do alternatora to napisz co tam w nim wymienili.
. |
co do alternatora to wymienili łożyska, szczotki i jakąś tulejkę...nie wiem...nie znam się, ważne, że działa |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-10-04, 16:12
|
|
|
CINEK napisał/a: |
no i podpiąłem swojego niezawodnego VCDSa i rozrząd mam ustawiony na tak jak był poprzednio czyli na +4 +6 ... |
lekko popuscisz na rolce i bedzie malina ale sprawdzales oczywiscie na rozgrzanym oleju ?? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-06, 23:35
|
|
|
marcin85 napisał/a: | lekko popuscisz na rolce i bedzie malina ale sprawdzales oczywiscie na rozgrzanym oleju ?? |
ogólnie jest malina. Wszystko chodzi jak należy
Dziś dobiegł końca montaż instalacji LPG to moja pierwsza w pełni założona instalacja, prócz elektroniki (to robił doświadczony kolega). Wszystko jest szczelne i zestrojone jak należy. Aby wszystko prawidłowo dograć pojechaliśmy na S8 w kierunku Warszawy. Autko testowane na lpg do ponad 260 km/h, czyli blokady prędkości nie ma i ciągnie prawidłowo w całym zakresie obrotów....
poniżej małe "fotosejszyn", robione telefonem wiec jakość taka sobie....
Przy okazji ładnej pogody umyłem czarnulke, która już stoi na 20"
Nooo to juz można na zloty latać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2018-10-07, 18:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-10-07, 17:22
|
|
|
Fajna ta A3 niech się sprawuje |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-07, 18:23
|
|
|
Jaka A3 chyba B6 narazie testuje pojemnosc butli...pomimo podgietego plywaka weszlo nieco ponad 60L |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-10-07, 20:12
|
|
|
CINEK, Szacun butla max jaką można włożyć?? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-07, 20:28
|
|
|
ja mam butle w koło bormech 680/270/82L i niestety mata bagażnika lekko odstaje.
Bede musiał zrobić jakieś wzmocnienie od spodu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-10-08, 17:36
|
|
|
Przy takiej butli to i zasięg km spory |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-10-08, 18:38
|
|
|
CINEK napisał/a: | ja mam butle w koło bormech 680/270/82L i niestety mata bagażnika lekko odstaje.
Bede musiał zrobić jakieś wzmocnienie od spodu |
Przewróć ją do góry nogami.
Wprawdzie od spodu nie jest tak ładna i może nie tak funkcjonalna ale pewnikiem nie będzie odstawać |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2018-10-08, 18:52
|
|
|
Reduktor za wysoko zamontowany powyżej (lustra wody ) i będą się zbierały pęcherzyki powietrza co za tym idzie będzie niedogrzewany i rano długo trzeba będzie czekać nim przełączy się na gas. |
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2018-10-08, 18:59
|
|
|
Jeszcze jedno filtr fazy lotnej lepiej stosować dwa oddzielne niż jeden z dwoma wyjściami /wejściami przy bucie może chodzi ubogo a wiadomo jak to się kończy po dłuższym czasie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-08, 19:05
|
|
|
Reduktor nagrzewa sie bardzo szybko i przełącza przy 30°C, podlaczony jest do wezy nagrzewnicy, ktore sa na tej samej wysoksci, wiec nie wiem skad te domniemania o niedogrzewaniu poza tym system odpowietrzania powinien sobie poradzić z tymi pęcherzykami
Znasz z autopsji, te "problemy" wyzej przez Ciebie opisane? Pytam z ciekawosci.
Poza tym nie jestem jedyną osobą tutaj, ktora ma tak zamontowany reduktor
Co do filtra to sie zobaczy czy bedzie spać błędami ubogiej dawki. Na szczescie ja akurat nie mam ciezkiej nogi |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2018-10-08, 19:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|