Autor |
Wiadomość |
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2019-03-26, 14:00
|
|
|
Ladnie
Prawie jak u mnie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-26, 22:59
|
|
|
CINEK napisał/a: | Gdybym nie musiał rzeźbić aby założyć ten boczek z roletą to wymiana samego boczka to 5 min dosłownie. |
jakie wyjmaki masz żeby trafić idealnie w te cycki trzymające?
jak wymieniłem część przy jakiejs okazji to potem myślałem że nie zerwę
tego cholerstwa, trafić w punkt żeby go odpiąć jest bardzo trudno, boczek
mocno pręży
panton napisał/a: | dla dzieciaka z tyłu super sprawa takie roletki |
taaa... w realu słońce przeważnie świeci przez szpary po bokach które wtedy się
wydają przeokropnie duże... ale czasami się te roletki przydają... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-03-27, 11:06
|
|
|
maciu napisał/a: | jakie wyjmaki masz żeby trafić idealnie w te cycki trzymające?
jak wymieniłem część przy jakiejs okazji to potem myślałem że nie zerwę
tego cholerstwa, trafić w punkt żeby go odpiąć jest bardzo trudno, boczek
mocno pręży |
normalnie ręka idzie spokojnie, tylko trzeba szarpnąć. Najlepiej zacząć po bokach u góry, gdzie te piny są widoczne i iść w dół.
Mi się nic nie porywało a ściągałem z 2 razy bo po założeniu np. przodu, nic mi nie działało, ponieważ wtyczka nie końca sie wpięłą
maciu napisał/a: | w realu słońce przeważnie świeci przez szpary po bokach które wtedy się |
kurde dziwne, bo jedyna szpara to przy słupku środkowym, natomiast od tyłu jest "szczelnie" zasłonięte … u mnie przynajmniej
później fotke pyknę |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-05-02, 21:55
|
|
|
chwilę się nic nie działo, jako że z autem sie również nic nie dzieje
od zakupu 9 miesięcy temu przejechane już ponad 11.000km i jest malina... ale jako, że zawsze coś przy aucie zrobić muszę to wpadło kilka drobiazgów
najpierw wizyta w ASO po zaślepkę wizytownika oraz przy okazji kupiłem zestaw do pielęgnacji skóry
ogólnie mam zadbane wnętrze i myślałem również, że jest w miarę czyste, ale ten zestaw do czyszczenia i konserwacji skóry trochę otworzył mi oczy
najlepsze jest to, że nie zdążyłem całego fotela wyczyścić i dziś jeździłem tak jak na zdjęciu
Aktywowałem tez sobie zielone menu, w sumie nie wiem po co
i w końcu udało się odblokować Bluetooth'a dzięki czemu znów mogę łączyć sie z komórką
no ale najważniejsze to wziąłem sie za wymianę hamulców z tyłu pierwszy raz w życiu w D3...ale przy pomocy forum udało się
Nie obeszło sie bez niespodzianek. Tłoczki oczywiści sie cofnęły, ale tyko akustycznie. W rzeczywistości stały w miejscu.
Tak więc silnik zdemontowałem i ręcznie imbusem rozruszałem tłoczek, następnie go wciskając do końca
oczywiście moim oczom ukazał sie również pęknięty korpus silniczka.
Coś mi się wydaje, że ta obudowa pęka przy demontaży, ponieważ lekko też nie chciało zejść i trzeba było energicznie rozruszać lewo-prawo. Kurde jak by nie mogli zrobić tej obudowy aluminiowej
Wszystko ładnie wyczyściłem, nasmarowałem, uszczelniłem pastą reinza i dodatkowo odświeżyłem i teraz to to wygląda
po wymianie oczywiście wszystko się prawidłowo zamknęło, wpisałem nowe wartości klocków i wszystko pięknie śmiga. Później jazda próbna i tak długo jeździłem aż wyjeździłem
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-05-05, 16:00
|
|
|
korzystając z kilku dni wolnego postanowiłem odświeżyć nieco zaciski hamulcowe przednie, jako że duński klimat im raczej nie służył co widać na zdjęciach wyżej.
W ruch poszedł papier ścierny 120, szczotka druciana, oczyszczacz i alucynk w spray'u do 500st. Na razie tylko dwie warstwy, później docelowo jeszcze jedna + klar na to.
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-09-01, 08:57
|
|
|
U mnie ogólnie przez budowę i narodziny córeczki, czasu trochę mało, ale coś tam przy D3 dłubie sobie.
Już mija rok i mogę powiedzieć, że jestem mega zadowolony.
Przy okazji wpadły nowe graty
- wpadł zderzak od S8 D3
- a zaraz za nim dedykowane końcówki wydechu, robione na zamówienie w firmie EL-TEC
A8 wygląda ciut fajniej, a brzmi przepięknie
Dzięki Daria za zrobienie tego wydechu specjalnie dla mnie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-09-01, 10:52
|
|
|
CINEK napisał/a: | (...)A8 wygląda ciut fajniej, a brzmi przepięknie |
Nagraj coś i wrzuć na YT jak to brzmi. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-09-01, 20:08
|
|
|
Nagrałem tak na szybko statycznie. Jutro jak się uda to nagram dynamicznie jak to brzmi... Ale jak wspomniałem...w realu to bajka
https://youtu.be/ajln2aBsxXI
robertas napisał/a: | A jednak udalo sie cos z koncowymi wymyslic Wyglada zacnie |
Noo trafiła się okazja to aż żal było nie skorzystać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-01-12, 22:57
|
|
|
Zamiast zderzaka wymienił bym te siedzenia przecież to z wersji „bieda” dobrze Ci się tak jezdzi? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-01-13, 09:23
|
|
|
też mu mówiłem, żeby zmienił te taborety |
|
|
|
|
|