Autor |
Wiadomość |
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-07-21, 22:53
|
|
|
ernesto napisał/a: | Wszystko zależy od rodzaju zużycia czy uszkodzenia.
Jak elementy odpowiedzialne za wytwarzanie ciśnienia są już w stanie agonalnym, to żaden cudowny uszlachetniacz nie pomoże. |
Prawda. Takie preparaty tylko przedłużają życie elementów poprzez zmniejszenie oporów ruchu. Ale jeśli podzespół jest mocno wyeksploatowany to cudów nie ma, nowy nie będzie, choć pewnie jeszcze dłużej pożyje niż bez ceramizera. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz94
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 76 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 2017-07-26, 10:52
|
|
|
Powiedzcie mi czy warto dolać sobie tego ceramizera do D3 w 4.2 ? Zastanawiam się czy dolać po wymianie oleju do silnika żeby go " wzmocnić" . Co o tym myślicie? Wiadomo że z czasem się wszystko zużywa w silniku i to mogłoby ewentualnie opóźnić proces starzenia się i dłuższy czas można cieszyć się bez awaryjnym V8 |
|
|
|
|
|
|
|
WariatFuriat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 88 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-24, 08:18
|
|
|
Czy ktoś z was próbował dolać DEDYKOWANY ceramizer do skrzyni automatycznej? Do silnika i wspomagania stosowałem i byłem zadowolony ale do skrzyni to się jednak trochę obawiam. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-08-24, 09:32
|
|
|
WariatFuriat napisał/a: | Czy ktoś z was próbował dolać DEDYKOWANY ceramizer do skrzyni automatycznej? Do silnika i wspomagania stosowałem i byłem zadowolony ale do skrzyni to się jednak trochę obawiam. |
Ceramizer zmniejsza tarcie więc po wlaniu go do automatu zabijesz skrzynie bo wszystko zacznie się ślizgać |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
WariatFuriat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 88 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-08-24, 19:52
|
|
|
Ja w takie "reklamowane" cuda po 235 PLN-ów za 50ml nie wierzę |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2017-08-28, 10:27
|
|
|
Mam chryslera voyagera z dieslem 2.8 po odpaleniu na zimnym silniku kopcił nie miłosiernie,poczytałem,popytałem,wlałem do silnika i po przejechaniu odpowiedniego dystansu takiego jak na instrukcji,przestał kopcić. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
WariatFuriat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 88 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-31, 16:36
|
|
|
Ale mi nie chodzi do silnika tylko do skrzyni. W silniku to mam zalany i sobie chwalę |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-09-29, 22:34
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Ja mam przejechane jakieś 3 tys km na tym dodatku Xado do skrzyni automatycznej.
Skrzyni nie zabija. Polecam, "zamrozi" to stan skrzyni. Zamiast się wycierać
elementy metalowe to będzie warstwa ceramiczna znikać. |
Marku, domyślam się, że to zbyt mały dystans aby móc coś powiedzieć na temat działania tego środka (choć piszą, że rewitalizacja zachodzi na odcinku 1000 – 1500 km), ale czy może już zauważyłeś jakieś zmiany w pracy skrzyni? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2017-09-30, 06:00
|
|
|
Powiem tak. Skrzynia ładnie pracowała przed i teraz ładnie pracuje.
Napisałem to by nie bać się tego dodatku, że zapcha coś w skrzyni i ją unieruchomi.
Czy coś się zmieniło. W czasie rozgrzewania oleju w skrzyni (czyli po nocnym staniu)
jest jakby sprawniejszy konwerter (wiadomo, że lock-up nie jest zapinany by szybciej dogrzać olej). Fajniej chodzi w tym czasie. Po rozgrzaniu nie widać różnicy.
Czym się objawia ta "niby" większa sprawność konwertera:
Jak dajemy gazu to obroty nie idą tak w górę jak wcześniej (różnica jest z 300-500 obrotów)
Szybciej auto reaguje na dodanie gazu bez "uślizgu" na konwerterze.
Mówimy o rozgrzewaniu skrzyni gdzie lock-up nie jest zapinany. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-09-30, 22:30
|
|
|
Czyli jednak zmiany są odczuwalne i to bardzo. Dzięki. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-03-18, 12:08
|
|
|
witam. czy stosował ktoś dodatki do oleju przekładniwego bishops original? mam zamiar wymienić olej w skrzyni na dniach i zastanawiam się nad czymś takim.
http://www.bishops-original.pl/?p=127 |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2018-05-20, 20:14
|
|
|
Po przetestowaniu polskiego Ceramizera w silnikach kilku aut mogę stwierdzić, iż efekt użycia takiego preparatu jest wyraźniej odczuwalny w autach o większym przebiegu. Gdy stosowaliśmy do aut nowszych, z małym przebiegiem (np. poniżej 100 tys. km), wrażenia zmiany pracy silnika były delikatne. Co innego po zastosowaniu do silnika auta z przebiegiem wyższym (np. 250 tys. km i więcej). Tu już po kilkudziesięciu przejechanych kilometrach/kilku dniach różnica w pracy silnika była wyraźnie odczuwalna. I kolejne spostrzeżenie - jednak polski Ceramizer daje bardziej odczuwalne efekty od Cerateca LM. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-23, 18:22
|
|
|
efekt placebo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|