Ogłoszenie 
Opony samochodowe Felgi Audi A8 SklepOpon.com - opony i felgi motostacja_a8team.pl width= OC/AC forum a8 forum audi a8
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Części samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Ceramizer  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-21, 14:44   

Marcin dokładnie to stosowałem i nie wspominasz a było opisane na stronce że zaleca się aplikacje środka po zmianie oleju by jak najdłużej sie rozprowadzał po sliniku :)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4263
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-21, 15:00   

jeśli chodzi Ci o to :

"UWAGI:
1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się."


to u mnie nie ma żadnych dodaktów olejowych. Olej mam niedawno zmieniany, świeży, nie przepalony i nawet setki nie ubyło :D :D :D

nic innego w instrukcji na temat wymiany oleju nie stoi <bezradny>

wiadomo że świeży to świerzy ale tu nie ma takiej konieczności...

będziem patrzeć co to da <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-21, 15:30   

Dobra czepiasz się ja nie jeden raz czytałem o tym że najlepiej po wymianie by było to maxymalnie długo w obiegu. Ale 5k to tez dośc by sie rozprowadził jak trza i szczeolnie że ty juz masz zaplanowane kolejne dawki :)

Po prostu producent zaleca,mechanicy co to testowali doprecyzowali to i owo. Np pierwsze 200km można podzielic na etapy ale jak walniesz od razu to bedzie najlepiej :)
 
 
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4263
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-21, 15:55   

Ja to podziele na etapy, chyba ze 4 albo 5. Bo ok. 40km dziennie robie. No zobaczymy jak bedzie
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 31
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 230
Skąd: LUB
Wysłany: 2016-07-23, 20:41   

Wiecie może jak wygląda instrukcja stosowania dodatku do oleju przekładniowego firmy Liqui Moly? Na opakowaniu nic nie napisane, na stronie producenta też nie i nie wiem jak ma wyglądać procedura. Można przyjąć instrukcję stosowania np. ze strony Ceramizera?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-23, 20:42   

Wlewasz i tyle.
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 31
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 230
Skąd: LUB
Wysłany: 2016-07-23, 20:57   

Na stronie Ceramizera jest napisane, że olej musi być rozgrzany, przejechać jednorazowo odcinek przynajmniej 10 km z prędkością do 90 km/h i na wstecznym 100-300 m więc te wytyczne chyba mają jakieś znaczenie do późniejszego tworzenia warstwy ceramicznej. Dziwne, że Liqui Moly nie pisze nic na ten temat.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-23, 20:59   

hehe no rozgrzany to wiadomo ale 300m do tyłu to kiepsko to widze :)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 31
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 230
Skąd: LUB
Wysłany: 2016-07-23, 21:01   

Mój mechanik ma długi podjazd do warsztatu ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-23, 21:04   

To w sumie możesz w kólko jeździc na wstecznym :)

Jak LM nic nie podaje to chyba nie ma wymagań ale dla świętego spokoju jesli zastosujesz procedure z ceramizera to na pewno nie zaszkodzi.
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 31
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 230
Skąd: LUB
Wysłany: 2016-07-23, 21:14   

I tak zrobię :)
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-28, 19:00   

Ceramizer zalany wczoraj i zrobione 200 km w emeryckim tempie (trasa Świdnik-Warszawa).
Teraz kolejny etap, czyli "budowane powłoki" przez następne 1300 km (zgodnie z info producenta).

Zakupiłem jeszcze ceramizer do wspomagania i do paliwa. Jak przyjdzie kurierem, to zalewam :)

*Update* Uszlachetniacz do paliwa nalany i dolane 30 litrów PB. Teraz niech sobie wypije to paliwko i przepłuka układ.
_________________

 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4263
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-28, 21:35   

ja juz tez wyjezdzilem jedna dawke. za ok. 150km zalewam druga a potem budujemy warstwe :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 486
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-07-28, 22:05   

Tak apropo: https://www.youtube.com/watch?v=R90_VTz2mK4
_________________
I`m the LPG master
 
 
ernesto 



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3629
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-28, 22:20   

Ja idę w militec
_________________
"Bad Boys For Live" A8Team Old Squad
...:Jedyny S-LINE:...

Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem.
mail: ernestoa8team@gmail.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Akumulatory samochodowe Audi A8 regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

regeneracja turbosprężarki
| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |