Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-19, 10:26
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | Też wlałem raz ten ceramizer - moje odczucia - nic się nie zmieniło. |
No przecież silnik odpalił, nie dymi i nie wywaliło korb bokiem.
Sukces dla ceramizera. Wspaniały eliksir, taki łaskawy. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-07-19, 11:28
|
|
|
VanDyke napisał/a: | No przecież silnik odpalił, nie dymi i nie wywaliło korb bokiem.
Sukces dla ceramizera. Wspaniały eliksir, taki łaskawy. |
|
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-19, 11:36
|
|
|
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-19, 11:37
|
|
|
Żan Luk tez do Enterpreisa dodawał i jak zapitala?? |
|
|
|
|
|
|
|
Satyavan
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP-19 CJT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 45 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2016-07-19, 16:18
|
|
|
Apophis napisał/a: | No u mnie juz pykło 1700km od zalania do AKC. Efekt to kultura pracy nowego silnika. ABZ takiego efektu az nie miał. |
Też zalałem 1,5k km temu do AEW i różnica jest, faktycznie jakby ciszej chodzi, no dobra może nie ciszej, ale tak kulturalniej. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-19, 23:19
|
|
|
Moge jeszcze powiedziec że rowniej mi pracuje na klimie a wcześniej było czuc ten opór na jałowym. Poza tym z minusów to wieksza czestotliwośc bąków przy odpaleniu a to pewnie spowodowane tym że cylindry za uja nie przepuszczą oleju w dół i po rozruchu jak się jakas resztka zbierze leci rurami. Ale zuzycia praktycznie nie ma jakies 150-200ml na tysiąc to max co zaobserwowałem. |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-20, 06:54
|
|
|
Będę teraz zmieniał olej (Motul 8100 X-Cess 5w40).
Zalać ceramizer od razu po zmianie, czy odczekać powiedzmy 500 km?
Ktoś nalewał specyfiku do wspomagania? Jakie to dało ofekty? |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-20, 10:15
|
|
|
Ja bede nalewał do wspomy bo moja pompa juz ma najlepsze czasy za sobą. A jak zmieniasz olej lej po wymianie im dłużej w silniku tym lepiej dla ceramizera i efektu |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-07-20, 10:15
|
|
|
ja rezygnuje z motula ale x-clean lalem |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-20, 21:18
|
|
|
dzis przyszedl ceramizer i juz go zalalem.Za ok. 500km zaleje drugi. A po wymianie oleju za jakies 5000km zaleje trzeci...
ale jestem ciekaw efektu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-21, 07:03
|
|
|
martin_rs4, Zalej jeden teraz drugi po wymianie po co trzeci? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-21, 07:15
|
|
|
oj Apo instrukcji żeś Pan nie czytał
pierwszy lejemy i przez ok 200km latamy łagodnie. Jeśli jest więcej dawek, np. dwie, to lejemy pierwszą jak obok. a druga dopiero po ok. 500km.
Trzecia dawka nie zaszkodzi ale może dać lepszy efekt, ale to jak pisałem dopiero po 5000km jak przyjdzie olej wymienić. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-21, 10:29
|
|
|
Marcin stosuje to od dawna i instrukcja mowi że jeden wystarcza na 8l ojeju więc jak dasz dwa to bedzie optymalnie. Jak chcesz miec idealnie zapodawaj se co każda wymiane oleju i jezdzij z kazdym 10tyś km |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-21, 12:28
|
|
|
Maciuś, nie wiem coś Ty używał i jaki masz przebieg ale ja lałem ten>
i tam jest jak byk napisane co do ilości oleju i przebiegu
+ punkt 11.
"W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu ( np. 2 dawek ) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji-czyli 1 dawka i spokojnie jeździmy przez 200km), a nastepnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia)."
więc ja nie wiem do jakiej innej instrukcji mam się stosować |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|