Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Ceramizer  
Autor Wiadomość
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2010-11-28, 12:28   

i moto doktor zmienia strukturę oleju, a ceramizer zmienia strukturę metalu. tutaj więcej o tym http://www.ceramizer.pl/ceramizeryb.html
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-11-29, 09:00   

jak dla mnie reklama piękna, kusi oko i ludzie kupują i ktoś robi na tym dobre pieniądze.
Ja również nie wlałbym tego do swojego samochodu, pomóc pomoże ale na ile, do pierwszej wymiany oleju po której czeka nas remont. Rozmawiałem na ten temat z doktorem tribologi spojrzał się na mnie spod byka i powiedział że dotarł kiedyś do badań tych środków i troszke odbiegały od tego co jest na ulotkach ;-)
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-11-29, 09:21   

colln napisał/a:
Odp 2.
Nie sprzedaję tego ani nie kupuje.

Takie osoby zawsze mają najwięcej "konkretów" w dyskusji (bo słyszał, bo ktoś mu powiedział, bo ktoś zastosował). Ja stosuję już w 4 samochodzie do wszystkiego co możliwe (tylko innej firmy) i będę zawsze stosował.
 
 
tomek_m 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Carlanstown Co.Meath
Wysłany: 2010-11-29, 12:39   

stan napisał/a:
colln napisał/a:
Odp 2.
Nie sprzedaję tego ani nie kupuje.

Takie osoby zawsze mają najwięcej "konkretów" w dyskusji (bo słyszał, bo ktoś mu powiedział, bo ktoś zastosował). Ja stosuję już w 4 samochodzie do wszystkiego co możliwe (tylko innej firmy) i będę zawsze stosował.
no to mam pytanie skoro te srodki sa takie genialne to dlaczego producenci aut ich nie stosuja i zalecaja?????
_________________
audiclubislands.org
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-11-29, 14:08   

tomek_m napisał/a:
to dlaczego producenci aut ich nie stosuja i zalecaja?????

Odpowiedź jest banalna, z tego samego powodu dla którego w twoim samochodzie nie zalecają wymiany oleju w tipie. Na czym więcej zarobią na wymianie oleju czy na naprawie lub nawet wymianie całej skrzyni. Dlaczego teraz nie ma takich samochodów jak mb 123 lub 124, dlaczego nie ma takich silników jak r5 tdi w audi. Konstrukcja tychże sięga pewnie lat 70-tych. Czy obecnie w dobie tak zaawansowanych technologii i niewątpliwie nowszych, twardszych materiałów nie można wyprodukować silnika, który służyłby bezawaryjnie dłużej niż okres gwarancji. Dlaczego weszła moda na serwisowanie LL (miało to obniżyć koszty serwisu - przecież producenci to zalecali, a co wyszło?).
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-11-29, 15:53   

Rozumiem, że filmy reklamowe źle się kojarzą. Wszelkie testy itp. zawsze okupione są kasą, a ich wyniki zależą w głównej mierze od tego kto da więcej :evil: więc nikt nie daje im wiary.
Tu natomiast można obejrzeć film amatorski pokazujący efekty działania tego preparatu:
http://www.youtube.com/watch?v=3NX5C_J74PU
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2010-11-29, 21:56   

tomek_m napisał/a:
stan napisał/a:
colln napisał/a:
Odp 2.
Nie sprzedaję tego ani nie kupuje.

Takie osoby zawsze mają najwięcej "konkretów" w dyskusji (bo słyszał, bo ktoś mu powiedział, bo ktoś zastosował). Ja stosuję już w 4 samochodzie do wszystkiego co możliwe (tylko innej firmy) i będę zawsze stosował.
no to mam pytanie skoro te srodki sa takie genialne to dlaczego producenci aut ich nie stosuja i zalecaja?????


bo taki specyfik zalane do nowego auta nie ma najmniejszego sensu. Przeznaczony jest do aut lekko wyeksploatowanych, z naciskiem na lekko.
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-11-29, 23:13   

Cytat:
Odpowiedź jest banalna, z tego samego powodu dla którego w twoim samochodzie nie zalecają wymiany oleju w tipie.

w tipie nie wymienia się oleju z tego względu że konstruktor/ producent obliczył/ złożył że skrzynia ma zrobić 300tyś. km a następnie ma być wymieniona tak jak klocki lub inna eksploatacyjna część. Zużywa się wszystko więc nie warto naprawiać takie są założenia eksploatacji. Maszyna stara powinna zostać zutylizowana ponieważ nie opłacalne jest naprawianie które z biegiem czasu/ przebiegu wymaga większości elementów pojazdu. Dlatego 3-5 lat (teraz) i trzeba zmieniać samochód.
Jest tylko jeden problem Polaków na to jeszcze nie stać :-(
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-11-29, 23:30   

stan napisał/a:
colln napisał/a:
Odp 2.
Nie sprzedaję tego ani nie kupuje.

Takie osoby zawsze mają najwięcej "konkretów" w dyskusji (bo słyszał, bo ktoś mu powiedział, bo ktoś zastosował). Ja stosuję już w 4 samochodzie do wszystkiego co możliwe (tylko innej firmy) i będę zawsze stosował.


zarąbiście to uargumentowałeś i konkretne przykłady nawet podałeś typu: jest super bo ja to stosuję... ;-)

stan napisał/a:
Dlaczego weszła moda na serwisowanie LL (miało to obniżyć koszty serwisu - przecież producenci to zalecali, a co wyszło?).


bzdura... wydłużone serwisy są marchewką na klientów tylko i wyłącznie bo ludziska robią coraz wiecej kilometrów i taki Niemiec który autobanem lata dziennie do pracy po 50-150 kilometrów w jedną stronę to on musi co miesiąc jechać na serwis! i jak jakaś firma mu sprzedała auto i powiedziała słuchaj Helmut tym autem będziesz mógł przyjeżdżać na serwis nie co 10 czy 15 ale co 30 tys kilometrów... To on go kupuje bo wyliczył że zaoszczędzi 2 dni kwartalnie. Na coś takiego nie mogły pozostać w tyle inne marki i też musiały wprowadzić taki serwis choć wiele aut nie było na to gotowych.

Pamiętacie pierwszy telefon domowy? Był jak Merc 123 prosty i służył wiele lat, dzisiaj każdy ma w kieszeni cud kosmicznej technologi który kosztował wielu 1 zł i posłuży mu do (średnio biorąc) do końca gwarancji :mrgreen:
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-12-24, 21:33   

Miałem problem z głośno pracująca pompa wspomagania w swojej A8 szczególnie przy temperaturach poniżej 0 'C zaraz po uruchomieniu silnika na zimno. Dolałem taki ceramizer dedykowany do układów hydraulicznch i pomogło.

POZDRAWIAM
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-12-28, 01:58   

i co na ile pomogło na tydzień?
nie lepiej było wymienić olej na nowy 35zł oryginał kosztuje albo nówkę oryginał pompę wspomagania fabrycznie nowa raptem niewiele ponad 200zł ... i starczy na kolejnych 10 lat :-D :-D
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-12-28, 07:03   

200 PLN nowa oryginalna pompa wspomagania???chińska???dolałem ceramizera i wszystko jest ok. Od dolania minęło ponad pół roku a w tym czasie zrobiłem jakieś 5tys km. Ale każdy ma co lubi i uważa za słuszne. Ja wolałem dolać niż od razu wymieniać.

POZDRAWIAM
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-28, 11:50   

Ja choć nie byłem przekonany testuję w silniku w mojej cytrynie 2.5 TD. Czy pomogło dam znać za jakiś czas jak według producenta specyfiku przejadę około 2000 km. Po prostu po remoncie silnika przestał palić, a że nie chciałem rozbierać go od nowa to spróbowałem. Dodam tylko, że przed remontem palił nawet przy - 20 paru stopniach. Remont wymusiła na mnie pęknięta głowica.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-12-28, 12:58   

jak dla mnie jest to owijanie bandażem złamanej ręki. Jeżeli coś jest nie tak to należy to naprawić/ wymienić zgodnie ze sztuką. Używanie półśrodków jest kuszące bo cena, szybko i jakiś czas jeszcze pojeździ tylko czy nie wpłynie to negatywnie na inne elementy?? (np. jeżeli "kończyła" się pompa wspomagania, puszczała opiłki i "wyła" dolało się ceramizera i efekt ustąpił, ale co z tymi opiłkami co są w układzie? jak wpływają na kolumnę kierowniczą itp. i co stanie się gdy przyjdzie czas na wymianę oleju? ;-) .
Mnie zawsze też to kusiło ale myśląc dalej w przyszłość nie chciałem podejmować ryzyka.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-12-28, 13:10   

Cytat:
co z tymi opiłkami

I ty popieram przemoR888 , co z tego że za pół środek zapłacimy o połowę mniej i zaoszczędzimy na czasie , skoro później koszta wzrosną ponieważ będzie więcej elementów do wymiany i jeszcze więcej czasu stracimy w warsztacie lub w garażu .


A jeszcze więcej osób przyzna mi racje , "SKORO COŚ JEST DO WSZYSTKIEGO , TO JEST DO NICZEGO !!!
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.