Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Brembo z S8 FL w A8 preFL  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-09-24, 17:43   

Mucholejkolator napisał/a:
Do posiadaczy zacisków Brembo na przedniej osi - większa pompa hamulcowa z tłoczkiem 27mm pasuje plug&play od D3. Oczywiście jest potrzebna ze zbiorniczkiem w komplecie.


Kolego, czy mógłbyś podać nr tej pompy?
_________________
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-09-24, 19:34   

A czy wszystkie wersje silnikowe w D3 miały taką samą pompę?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-25, 06:41   

krzychu22.p1i napisał/a:
Kolego, czy mógłbyś podać nr tej pompy?


Simone331 napisał/a:
A czy wszystkie wersje silnikowe w D3 miały taką samą pompę?


Wychodzi na to, że tak. Widziałem dwa rodzaje pomp od D3 na allegro z tym że jedna była bodajże od S8.

Dzisiaj dalsza część modów - po montażu pompy z D3 do zera kasuje się luz na pedale i po zagrzaniu hebli zaczynają same hamować :-/ Trzeba to ustawić na tym bolcu co wchodzi w pompę bo nie da się jeździć. Jak ogarnę temat to napisze co i jak.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-09-25, 19:50   

Mucholejkolator napisał/a:
Jak ogarnę temat to napisze co i jak.


Dawaj, dawaj. :-D

Jeszcze trochę i dzięki Tobie co druga klubowa D2-ka będzie miała pompę z D3. :-P

U siebie pomimo Brembo w standardzie i tak nie jestem zadowolony z jakości tego cuda, więc jakiś mod mile widziany, a Twoja propozycja jeśli zda egzamin będzie jak najbardziej odpowiednia. ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-25, 21:02   

Simone331, Ja nie widze problemu żebys sobie zapodał hebelki z RSy i te to dopiero będa skuteczne :) A jak jeszcze pompa z D3 wleci to bedzie trza właczać stopy przed hamowaniem :mrgreen:
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-09-25, 21:48   

Apophis napisał/a:
Simone331, Ja nie widze problemu żebys sobie zapodał hebelki z RSy i te to dopiero będa skuteczne :)


Z miłą chęcią. Ale jeszcze nie teraz i nie do tego auta. :-P

eSy nie chce zbytnio modyfikować, ale tak jak wspomniałem wyżej hamulce bym poprawił, a podmiana pomp (jeśli zadziała) byłaby tu jak najbardziej na miejscu. Raz to nie rzuca się w oczy, a zabieg raczej budżetowy. ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-25, 23:12   

Fizyka raczej mówi, że zwiększenie średnicy tłoczka pompy zmniejszy przełożenie siły działającej na klocki :-? Ale znawcy wspominają o większej wydajności większej pompy itd. Racja, ale mi chodzi o to żeby nie musieć deptać dwoma nogami o pedał żeby auto hamowało... Na pewno skrócił się skok pedału ale myślę, że do większej pompy jest potrzebne większe serwo.
Zobaczymy jak to poskładam do piątku. Muszę jeszcze posprawdzać czy aby na pewno mam szczelne całe podciśnienie :-/ Ja jednak po wczorajszej przejażdżce byłbym skłonny założyć na próbę nawet mniejsza pompę od fabrycznej. Przede wszystkim muszę teraz dobrze wyregulować pedał wzg. pompy a raczej serwo wzg. pompy i wtedy zobaczymy. Serwo też musi mieć zakres ruchu żeby się stopniowo uruchamiało.
 
 
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2014-01-02, 21:59   

Mucholejkolator co wyszło z tą pompą ??
_________________
A8- nie dla idiotów !!
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-18, 19:21   

Lipa, pompa od d3 ma jednak dłuższy o ok 2mm trzpień i po zagrzaniu hamulców luz kasuje się i auto zaczyna samo zwalniać... Poza tym do większej pompy potrzebne jest większe serwo - na dużej pompie jeszcze więcej siły trzeba wkładać w hamowanie.
Ja dzisiaj założyłem "wzmacniacz siły hamowania" - dodatkowy baniak na przewodzie od podciśnienia zwiększający pojemność serwa. Efekt jest zaskakujący - zmniejszona została siła potrzebna do hamowania! Poza tym moje żółte klocki EBC kiepsko wgryzają się w tarcze jak są zimne. Dwa - mam wrażenie, że nie do końca moje serwo jest sprawne. Dzisiaj coś syczało z niego po zgaszeniu silnika z zamontowanym baniaczkiem <niewiem>

Może w przyszłym tygodniu wymienię serwo i zobaczymy :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-15, 19:52   

Mucholejkolator napisał/a:

Tylne hamulce

tarcze od 300mm od S4 B6 150
dorobienie adapterów 80
śruby plus klej 30
klocki 380

Razem 640 PLN


A czy powyższa lista spasi do po FL, kończą mi się z tyłu klocki i coś by się przydało z tym zrobić :/ <hmm>
_________________
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-16, 15:46   

Gdzie dopadnie pewne nowe tarcze od S4 b6? na alle są ogłoszenia z gładkimi i wierconymi zimmermana.
_________________
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-02-16, 15:54   

krzychu22.p1i napisał/a:
Gdzie dopadnie pewne nowe tarcze od S4 b6? na alle są ogłoszenia z gładkimi i wierconymi zimmermana.


Pytaj
http://www.a8team.pl/sid,u,4113.htm
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-16, 16:05   

Do Sid'a mam 50km :) Zobaczymy, bo już niedługo z tylu będą jęki a z przodu za jakieś 3-6tys km. Już teraz bym zrobił przód z tarczą 360mm ale szkoda wyrzucać klocki.. Tarcze z przodu i z tyłu są jeszcze ori CCCO zajechane jak sandały Jezusa :D
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-16, 16:15   

krzychu22.p1i napisał/a:
Do Sid'a mam 50km :) Zobaczymy, bo już niedługo z tylu będą jęki a z przodu za jakieś 3-6tys km. Już teraz bym zrobił przód z tarczą 360mm ale szkoda wyrzucać klocki.. Tarcze z przodu i z tyłu są jeszcze ori CCCO zajechane jak sandały Jezusa :D

W zwykłym po-liftowym A8 D2 4.2V8 zamiast dłubać eSkowe Brembo albo wrzucać jakieś wydumki z S4/RS4 z adapterami, podkładkami, dystansami to można praktycznie p&p wrzucić na przód fabryczny zestaw od D3 z tarczami 360mm ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-16, 16:20   

FOSS, A do przedlifta by trza zmieniac zwrotnice na poliftowe czy dobrze rozumiem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.