Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-24, 17:43
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Do posiadaczy zacisków Brembo na przedniej osi - większa pompa hamulcowa z tłoczkiem 27mm pasuje plug&play od D3. Oczywiście jest potrzebna ze zbiorniczkiem w komplecie. |
Kolego, czy mógłbyś podać nr tej pompy? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-25, 06:41
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Kolego, czy mógłbyś podać nr tej pompy? |
Simone331 napisał/a: | A czy wszystkie wersje silnikowe w D3 miały taką samą pompę? |
Wychodzi na to, że tak. Widziałem dwa rodzaje pomp od D3 na allegro z tym że jedna była bodajże od S8.
Dzisiaj dalsza część modów - po montażu pompy z D3 do zera kasuje się luz na pedale i po zagrzaniu hebli zaczynają same hamować :-/ Trzeba to ustawić na tym bolcu co wchodzi w pompę bo nie da się jeździć. Jak ogarnę temat to napisze co i jak. |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-09-25, 19:50
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Jak ogarnę temat to napisze co i jak. |
Dawaj, dawaj. :-D
Jeszcze trochę i dzięki Tobie co druga klubowa D2-ka będzie miała pompę z D3. :-P
U siebie pomimo Brembo w standardzie i tak nie jestem zadowolony z jakości tego cuda, więc jakiś mod mile widziany, a Twoja propozycja jeśli zda egzamin będzie jak najbardziej odpowiednia. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-25, 21:02
|
|
|
Simone331, Ja nie widze problemu żebys sobie zapodał hebelki z RSy i te to dopiero będa skuteczne A jak jeszcze pompa z D3 wleci to bedzie trza właczać stopy przed hamowaniem :mrgreen: |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-09-25, 21:48
|
|
|
Apophis napisał/a: | Simone331, Ja nie widze problemu żebys sobie zapodał hebelki z RSy i te to dopiero będa skuteczne |
Z miłą chęcią. Ale jeszcze nie teraz i nie do tego auta. :-P
eSy nie chce zbytnio modyfikować, ale tak jak wspomniałem wyżej hamulce bym poprawił, a podmiana pomp (jeśli zadziała) byłaby tu jak najbardziej na miejscu. Raz to nie rzuca się w oczy, a zabieg raczej budżetowy. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-25, 23:12
|
|
|
Fizyka raczej mówi, że zwiększenie średnicy tłoczka pompy zmniejszy przełożenie siły działającej na klocki :-? Ale znawcy wspominają o większej wydajności większej pompy itd. Racja, ale mi chodzi o to żeby nie musieć deptać dwoma nogami o pedał żeby auto hamowało... Na pewno skrócił się skok pedału ale myślę, że do większej pompy jest potrzebne większe serwo.
Zobaczymy jak to poskładam do piątku. Muszę jeszcze posprawdzać czy aby na pewno mam szczelne całe podciśnienie :-/ Ja jednak po wczorajszej przejażdżce byłbym skłonny założyć na próbę nawet mniejsza pompę od fabrycznej. Przede wszystkim muszę teraz dobrze wyregulować pedał wzg. pompy a raczej serwo wzg. pompy i wtedy zobaczymy. Serwo też musi mieć zakres ruchu żeby się stopniowo uruchamiało. |
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2014-01-02, 21:59
|
|
|
Mucholejkolator co wyszło z tą pompą ?? |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-18, 19:21
|
|
|
Lipa, pompa od d3 ma jednak dłuższy o ok 2mm trzpień i po zagrzaniu hamulców luz kasuje się i auto zaczyna samo zwalniać... Poza tym do większej pompy potrzebne jest większe serwo - na dużej pompie jeszcze więcej siły trzeba wkładać w hamowanie.
Ja dzisiaj założyłem "wzmacniacz siły hamowania" - dodatkowy baniak na przewodzie od podciśnienia zwiększający pojemność serwa. Efekt jest zaskakujący - zmniejszona została siła potrzebna do hamowania! Poza tym moje żółte klocki EBC kiepsko wgryzają się w tarcze jak są zimne. Dwa - mam wrażenie, że nie do końca moje serwo jest sprawne. Dzisiaj coś syczało z niego po zgaszeniu silnika z zamontowanym baniaczkiem <niewiem>
Może w przyszłym tygodniu wymienię serwo i zobaczymy |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-15, 19:52
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: |
Tylne hamulce
tarcze od 300mm od S4 B6 150
dorobienie adapterów 80
śruby plus klej 30
klocki 380
Razem 640 PLN |
A czy powyższa lista spasi do po FL, kończą mi się z tyłu klocki i coś by się przydało z tym zrobić |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-16, 15:46
|
|
|
Gdzie dopadnie pewne nowe tarcze od S4 b6? na alle są ogłoszenia z gładkimi i wierconymi zimmermana. |
_________________
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-16, 16:05
|
|
|
Do Sid'a mam 50km Zobaczymy, bo już niedługo z tylu będą jęki a z przodu za jakieś 3-6tys km. Już teraz bym zrobił przód z tarczą 360mm ale szkoda wyrzucać klocki.. Tarcze z przodu i z tyłu są jeszcze ori CCCO zajechane jak sandały Jezusa |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-16, 16:15
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Do Sid'a mam 50km Zobaczymy, bo już niedługo z tylu będą jęki a z przodu za jakieś 3-6tys km. Już teraz bym zrobił przód z tarczą 360mm ale szkoda wyrzucać klocki.. Tarcze z przodu i z tyłu są jeszcze ori CCCO zajechane jak sandały Jezusa |
W zwykłym po-liftowym A8 D2 4.2V8 zamiast dłubać eSkowe Brembo albo wrzucać jakieś wydumki z S4/RS4 z adapterami, podkładkami, dystansami to można praktycznie p&p wrzucić na przód fabryczny zestaw od D3 z tarczami 360mm |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-16, 16:20
|
|
|
FOSS, A do przedlifta by trza zmieniac zwrotnice na poliftowe czy dobrze rozumiem? |
|
|
|
|
|