Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Brembo z S8 FL w A8 preFL  
Autor Wiadomość
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-24, 10:47   

Heble na somochodzie :mrgreen: Jest bajka pod każdym względem. Na szybko kilka zdjęć, pakujemy się do Kronach :lol:

Aha dodam, że do mojej zwrotnicy grubość dystansu odstawiającego zacisk wyszła 13mm (a nie 10,5mm) żeby tarcza znalazła się centrycznie w środku zacisku. Także potwierdza się to o czym pisał tomeg87g, że są różnice w zwrotnicach przedliftowych.



Tył




Wrażenia z jady opiszę po przyjeździe ze zlotu. Jak na razie widzę, że skrócił się skok pedału hamulca, stał się bardziej czuły i auto mimo niedotartych klocków przy niewielkiej sile na pedale staje dęba :lol:

Pozdro!
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-24, 11:32   

Najs :-D Daj jeszcze fotki jak to wygląda na aucie.
Przewody hamulcowe robione na zamówienie, czy kupiłeś gotowiec?
Gumki zacisków Autofren? Pasują bez problemów?
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-24, 13:51   

Na szybko robione :-D Przewody Goodrich do Audi, pasują plug&play. Gumiki Autofren pasują bez problemu. Wszystko było sprawne ale wymieniłem je na wszelki...

 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-05-24, 14:12   

Widzę że problem ze słabymi hamulcami rozwiązany,ciekawe jak ten zestaw będzie się sprawować.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-05-24, 14:26   

Mucholejkolator, gratuluję :-D moja zwrotnica leci już do SIDa i czekam na efekt jego pracy, na pewno pochwalę się jak zamontuję wszystko
_________________

 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-24, 19:38   

Oj kolego robi robotę! :lol:
 
 
SID 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: RS4
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 13
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-05-24, 20:59   

ja miałem zwrotnice odesłać ale brak czasu :-(
napięty tydzień miałem więc w wtorek/środę coś nowego obczaje i zwroce zwr.
Pamiętaj do dotarciu hebli 300-500km
_________________
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-05-24, 21:28   

Mucholejkolator, kawal swietnej roboty :D szkoda ze nie zobacze w Kronach na zywo :/
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-05-28, 20:45   

Mucholejkolator, powiedz kolego, jak hamulce się spisały na wyjeździe? 8-)
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-29, 12:45   

Powiem tak, muszę zmienić sprężyny z tyłu na krótsze i sztywniejsze, bo jak dawałem po heblach przy 210-220 to auto chciało zrobić salto w przód :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jednak dość długo wszystko się docierało, dopiero w drodze powrotnej wszytko się ułożyło i zaczęło hamować naprawdę super. Generalnie pisk opon niezależnie od prędkości przy której zaczynamy hamować :-o

Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock: Opony chcą zerwać asfalt, a na torsie robią się siniaki od pasów :-P Jednak na pedał trzeba deptać dość mocno - pewnie kwestia seryjnej pompy.

Słuchajcie, teraz na prawdę mam kontrolę nad autem i uważam, że były to najsłuszniej wydane pieniądze do mojego wozu. Polecam wszystkim, którym zależy na komforcie i bezpieczeństwie podróżowania. No i ten wygląd... :lol:
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2012-05-29, 13:24   

Gratulacje, w końcu jakieś sensowne rozwiązanie dla nieudanego układu hamulcowego w D2.

Wygląd super !!!

Pozdrawiam
 
 
SID 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: RS4
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 13
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-05-29, 14:36   

zobaczcie jaka macie pompe ham u siebie, chodzi o nr 25 czy 27
pewnei będzie 25 wiec należy zmienić na wersje o większym tłoku 27.
zwiększy to ilość płynu idącą do zacisków przy tym samym skoku pedału.
Takie pompy są na allegro z wielu aut mocnych po 100-250 zl
_________________
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-05-29, 15:53   

SID napisał/a:
zobaczcie jaka macie pompe ham u siebie, chodzi o nr 25 czy 27
pewnei będzie 25 wiec należy zmienić na wersje o większym tłoku 27.
zwiększy to ilość płynu idącą do zacisków przy tym samym skoku pedału.
Takie pompy są na allegro z wielu aut mocnych po 100-250 zl


gdzie znajduje się ten nr? jakaś etykieta, naklejka itp itd? czy te pompy nr 27 są P&P w podłączeniu czy coś trzeba modzić? masz może takie na sprzedaż? 8-)
_________________

 
 
SID 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: RS4
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 13
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-05-29, 17:27   

pompy są pp
nr jest nabity na obudowie i go widać dobrze
na foto są obie 25 i 27 na moim aucie
_________________
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-29, 18:28   

Mucholejkolator napisał/a:
Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock:


jak się zapalila to cisnienie musialo spaść drastycznie

automat u nas w takiej sytuacji hamuje mocno silnikiem?
jak tak to pytanie ile wytrzymają panewki bez oleju pod obciążeniem

ciekawe czy to normalny objaw... ktoś z eSką z takimi hamplami też tego doświadczyl?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.