Autor |
Wiadomość |
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-05-24, 10:47
|
|
|
Heble na somochodzie :mrgreen: Jest bajka pod każdym względem. Na szybko kilka zdjęć, pakujemy się do Kronach :lol:
Aha dodam, że do mojej zwrotnicy grubość dystansu odstawiającego zacisk wyszła 13mm (a nie 10,5mm) żeby tarcza znalazła się centrycznie w środku zacisku. Także potwierdza się to o czym pisał tomeg87g, że są różnice w zwrotnicach przedliftowych.
Tył
Wrażenia z jady opiszę po przyjeździe ze zlotu. Jak na razie widzę, że skrócił się skok pedału hamulca, stał się bardziej czuły i auto mimo niedotartych klocków przy niewielkiej sile na pedale staje dęba :lol:
Pozdro! |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-05-24, 11:32
|
|
|
Najs :-D Daj jeszcze fotki jak to wygląda na aucie.
Przewody hamulcowe robione na zamówienie, czy kupiłeś gotowiec?
Gumki zacisków Autofren? Pasują bez problemów? |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-05-24, 13:51
|
|
|
Na szybko robione :-D Przewody Goodrich do Audi, pasują plug&play. Gumiki Autofren pasują bez problemu. Wszystko było sprawne ale wymieniłem je na wszelki...
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-05-24, 14:12
|
|
|
Widzę że problem ze słabymi hamulcami rozwiązany,ciekawe jak ten zestaw będzie się sprawować. |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-05-24, 14:26
|
|
|
Mucholejkolator, gratuluję :-D moja zwrotnica leci już do SIDa i czekam na efekt jego pracy, na pewno pochwalę się jak zamontuję wszystko |
_________________
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-24, 19:38
|
|
|
Oj kolego robi robotę! :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
SID
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: RS4
Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 13 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2012-05-24, 20:59
|
|
|
ja miałem zwrotnice odesłać ale brak czasu :-(
napięty tydzień miałem więc w wtorek/środę coś nowego obczaje i zwroce zwr.
Pamiętaj do dotarciu hebli 300-500km |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-05-28, 20:45
|
|
|
Mucholejkolator, powiedz kolego, jak hamulce się spisały na wyjeździe? 8-) |
_________________
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-05-29, 12:45
|
|
|
Powiem tak, muszę zmienić sprężyny z tyłu na krótsze i sztywniejsze, bo jak dawałem po heblach przy 210-220 to auto chciało zrobić salto w przód :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jednak dość długo wszystko się docierało, dopiero w drodze powrotnej wszytko się ułożyło i zaczęło hamować naprawdę super. Generalnie pisk opon niezależnie od prędkości przy której zaczynamy hamować :-o
Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock: Opony chcą zerwać asfalt, a na torsie robią się siniaki od pasów :-P Jednak na pedał trzeba deptać dość mocno - pewnie kwestia seryjnej pompy.
Słuchajcie, teraz na prawdę mam kontrolę nad autem i uważam, że były to najsłuszniej wydane pieniądze do mojego wozu. Polecam wszystkim, którym zależy na komforcie i bezpieczeństwie podróżowania. No i ten wygląd... :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-05-29, 13:24
|
|
|
Gratulacje, w końcu jakieś sensowne rozwiązanie dla nieudanego układu hamulcowego w D2.
Wygląd super !!!
Pozdrawiam |
|
|
|
|
SID
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: RS4
Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 13 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2012-05-29, 14:36
|
|
|
zobaczcie jaka macie pompe ham u siebie, chodzi o nr 25 czy 27
pewnei będzie 25 wiec należy zmienić na wersje o większym tłoku 27.
zwiększy to ilość płynu idącą do zacisków przy tym samym skoku pedału.
Takie pompy są na allegro z wielu aut mocnych po 100-250 zl |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-05-29, 15:53
|
|
|
SID napisał/a: | zobaczcie jaka macie pompe ham u siebie, chodzi o nr 25 czy 27
pewnei będzie 25 wiec należy zmienić na wersje o większym tłoku 27.
zwiększy to ilość płynu idącą do zacisków przy tym samym skoku pedału.
Takie pompy są na allegro z wielu aut mocnych po 100-250 zl |
gdzie znajduje się ten nr? jakaś etykieta, naklejka itp itd? czy te pompy nr 27 są P&P w podłączeniu czy coś trzeba modzić? masz może takie na sprzedaż? 8-) |
_________________
|
|
|
|
|
SID
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: RS4
Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 13 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2012-05-29, 17:27
|
|
|
pompy są pp
nr jest nabity na obudowie i go widać dobrze
na foto są obie 25 i 27 na moim aucie
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-05-29, 18:28
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock: |
jak się zapalila to cisnienie musialo spaść drastycznie
automat u nas w takiej sytuacji hamuje mocno silnikiem?
jak tak to pytanie ile wytrzymają panewki bez oleju pod obciążeniem
ciekawe czy to normalny objaw... ktoś z eSką z takimi hamplami też tego doświadczyl? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|