Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Brembo z S8 FL w A8 preFL  
Autor Wiadomość
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-29, 19:54   

W pierwszym poście tego tematu dodałem projekt moich adapterów do zacisków brembo z S8, przedliftowej stalowej zwrotnicy i tarcz 347mm z A6 C6 ;)

Mucholejkolator napisał/a:

Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock:

Teraz musisz sobie przegrodę w misce wyspawać żeby się takie rzeczy nie działy :-D
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-01, 20:19   

gtfan napisał/a:
W pierwszym poście tego tematu dodałem projekt moich adapterów do zacisków brembo z S8, przedliftowej stalowej zwrotnicy i tarcz 347mm z A6 C6 ;)


Chciałem stworzyć odrębny temat, ale tutaj już się tak wszystko rozwinęło i podarowałem sobie ;-) Tym bardziej, że w obydwu przypadkach zastosowaliśmy zaciski BREMBO :-P

Co do pompy to mam 25 a tą 27 wcale nie jest łatwo dorwać :-? Gdyby było wiadomo od jakiego auta będzie ta 27 i p&p to by było łatwiej. Wiem już, że chyba w Q7 i Transporterze w niektórych wersjach pompy mają tłoczki 27mm ale wyglądają inaczej niż te co SID wrzucił na fotkach :roll:
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-02, 13:34   

Mucholejkolator napisał/a:

Chciałem stworzyć odrębny temat, ale tutaj już się tak wszystko rozwinęło i podarowałem sobie ;-) Tym bardziej, że w obydwu przypadkach zastosowaliśmy zaciski BREMBO :-P


Spoko, mnie to nie przeszkadza. Nawet lepiej, że różne opcje na lepsze hamulce będą opisane w jednym temacie, a nie porozrzucane po kilku ;-)
Mogę zmienić nazwę tematu na "Hamulce Brembo w A8" albo coś w tym stylu;p
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-05, 21:49   

Kolego jaki jest łączny kosz takiej przyjemności?
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-05, 23:24   

Jeśli chodzi o mój zestaw na przód:

zaciski 1200
zestaw naprawczy uszczelniaczy (prewencyjnie) 200 + robocizna 200
szkiełkowanie plus malowanie 200
dorobienie podkładek pod zaciski 50
klocki 1200
tarcze 700
przewody w stalowym oplocie 250
sportowy płyn hamulcowy 2x 0,5l 100
wymiana płynu w układzie 80

Razem 4150 PLN z tego co policzyłem plus jazdy po mieście autem żeby to wszystko ogarnąć...

Tylne hamulce

tarcze od 300mm od S4 B6 150
dorobienie adapterów 80
śruby plus klej 30
klocki 380

Razem 640 PLN

W sumie tył i przód niecałe 5000 :-/

Ale dla bezpieczeństwa chyba każde pieniądze warto wydać :->
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-05, 23:30   

1/3 wartości auta na same hamulce.. grubo :-D Ale czego się nie robi z miłości (do Audi oczywiście) ;-)
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2012-06-06, 08:16   

Mucholejkolator napisał/a:
W sumie tył i przód niecałe 5000 :-/


Ojjojoj Gruuubo poleciałeś z tematem...
 
 
SID 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: RS4
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 13
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-06-06, 08:20   

zakup używanych zacisków 8-mio tłoczkowych + nowe tarcze 365x34mm , klocki i przewody to około 7000zl na przód,
tak to wygląda w autach z znaczkiem RSxxx
tylnie tarcze to zazwyczaj 2000-4000 zl :-)
ceramike liczy sie juz w dziesiatkach tys zl he he
_________________
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-06, 08:51   

SID napisał/a:
zakup używanych zacisków 8-mio tłoczkowych + nowe tarcze 365x34mm , klocki i przewody to około 7000zl na przód,
tak to wygląda w autach z znaczkiem RSxxx
tylnie tarcze to zazwyczaj 2000-4000 zl :-)
ceramike liczy sie juz w dziesiatkach tys zl he he


Niestety, tuning swoje kosztuje ;-)

Przy zestawie Kacpra można urwać 1kzł kupując tańsze klocki. A wtedy już nie wygląda to tak tragicznie cenowo jak na komplet bardzo mocnych hamulców na 4 koła i dodatkowy lans factor za Brembo ;)

Takie pytanie jeszcze SID, jeśli to nie tajemnica handlowa, z jakiego auta pochodzą te tarcze 350mm/32mm, bo jedyne co znalazłem w tym rozmiarze to tarcze z Mercedesa ale one mają inną średnicę otworu centrującego niż Audi.
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2012-06-06, 09:47   

Panowie mam prośbę jakbyście mogli napisać o Waszych odczuciach i różnicach między zaciskami 4 a 6 tłoczkowymi, zastanawiam się nad 4 tłoczkami do swojej audi
_________________
Było S8....:(
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-06, 10:29   

gtfan napisał/a:
1/3 wartości auta na same hamulce.. grubo :-D Ale czego się nie robi z miłości (do Audi oczywiście) ;-)


Dokładnie :-P

Grain napisał/a:
Panowie mam prośbę jakbyście mogli napisać o Waszych odczuciach i różnicach między zaciskami 4 a 6 tłoczkowymi, zastanawiam się nad 4 tłoczkami do swojej audi


Musielibyśmy się spotkać z Pawłem i zrobić jakiś test. Tak wirtualnie ciężko to porównać ;-)

Ja jestem bardzo zadowolony generalnie :mrgreen:
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2012-06-06, 11:01   

Takk się właśnie zastanawiam mam teraz 2 tłoczki Lucasa, na pewno róznica już będzie przy Brembo 4 tłoczkowym , ale ostatnio jeżdziłem z kumplem oplem omegą z brembo 6 tłoczkowymi i byłemw szoku jak to hamuje
_________________
Było S8....:(
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-06, 11:05   

Kwestia preferencji. Średnica tarczy jest praktycznie taka sama w obu zestawach, więc wydajność niewiele powinna się różnić. Przy oponach o szerokości 245mm oba zestawy blokują przednie koła na suchym asfalcie przy mocniejszym hamowaniu. 6 tłoczków ze względu na większą siłę nacisku i większą powierzchnię klocka będzie robić to szybciej - czyli mniej musisz deptać po hamulcu żeby uzyskać ten sam efekt.
Niewątpliwą zaletą tarcz Kacpra są otwory wentylacyjne od strony zwrotnicy (u mnie od strony felgi) - można wtedy założyć kierownice powietrza od Phaetona i poprawić tym samym chłodzenie hamulców.
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2012-06-07, 12:04   

Hej napiszcie. jakie są różnice. między. zaciskami. moimi Lucasa. a brembo. jakie tarczę klocki z góry dzięki. za podpowiedz. c
_________________
Było S8....:(
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-07, 14:00   

gtfan napisał/a:
Kwestia preferencji. Średnica tarczy jest praktycznie taka sama w obu zestawach, więc wydajność niewiele powinna się różnić. Przy oponach o szerokości 245mm oba zestawy blokują przednie koła na suchym asfalcie przy mocniejszym hamowaniu. 6 tłoczków ze względu na większą siłę nacisku i większą powierzchnię klocka będzie robić to szybciej - czyli mniej musisz deptać po hamulcu żeby uzyskać ten sam efekt.


Dokładnie jest tak jak piszesz, głównym ogranicznikiem przy normalnych prędkościach i tak jest przyczepność opon. Zaciski 6-cio tłoczkowe na pewno będę skuteczniejsze od 4-tłoczkowych przy bardziej extremalnych opóźnieniach - z prędkości pow. 200 km/h.

Natomiast do normalnego użytku na polskich drogach bez strasznych ambicji wyścigowych myślę, że zaciski 4-tłoczkowe + tarcze 345-350mm + UWAGA dobre klocki i dobry płyn powinny być w zupełności wystarczyć.

Teraz kwestia kosztów- tarcze 350mm, które wynalazł SID (to jego tajemnica ;-) ) do zacisków(6) są droższe prawie dwukrotnie od tych, które można dostać do zacisków(4).

Zaciski(6) są droższe od zacisków(4) jednak do przedliftowych zwrotnic nie trzeba dorabiać adapterów, które także swoje kosztują i ceny się wyrównują.
Ewentualna regeneracja zacisków(6) wychodzi drożej.

Klocki - nie ma różnicy, czy z tanich czy z drogich kosztują podobnie to obydwu zestawów.

Cytat:
Hej napiszcie. jakie są różnice. między. zaciskami. moimi Lucasa. a brembo. jakie tarczę klocki z góry dzięki. za podpowiedz. c


Chodzi Ci o różnice montażowe? Prześledź temat a wszystko znajdziesz...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.