Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-03-01, 21:13
|
|
|
Cytat: | jak nie uda się sprzedać |
a ile chcesz za nią ??
5tyś zł mogę tobie dać :mrgreen:
Będzie jako dawca :wpale:
Acht napisał/a: |
hamulce - nie takie jak bym chciał :-/
ogólnie samochodu nie zmieniam |
zawsze możesz trochę zainwestować i kupić orginal klocki i tarcze i jeszcze mógł byś płyn hamulcowy wymienić i było by okej :peace: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2011-03-01, 21:20
|
|
|
za 5 tyś to mogę Ci sprzedać kompletne koła lato i zima |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-03-02, 00:38
|
|
|
jaki brak samokrytyki - wszyscy kochają swoje zabawki, ale każdy jak w piaskownicy, moja lepsza a twoja gorsza, a moja się nigdy nie popsuje a twoja zanim kupiona to popsuta była - chłopcy zima, piaskownica zamknięta :-P |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
czechu20vt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-03-03, 12:57
|
|
|
Inter32 napisał/a: | za 5 tyś to mogę Ci sprzedać kompletne koła lato i zima | za taki bubel chcesz tyle kasy myślałem ze go za darmo oddasz albo jeszcze dopłacisz |
_________________ czechu |
|
|
|
|
Acht [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-03-03, 13:17
|
|
|
mdamian napisał/a: | Acht napisał/a: |
hamulce - nie takie jak bym chciał :-/
ogólnie samochodu nie zmieniam |
zawsze możesz trochę zainwestować i kupić orginal klocki i tarcze i jeszcze mógł byś płyn hamulcowy wymienić i było by okej :peace: |
wyrzuciłem stare tarcze , wrzuciłem nowe przód nawiercany Zimerman , tyl lite - klocki Brembo (choć nie wiem czy nie za miękkie (choć bardzo się nie zużywają , jakieś takie wrażenie podczas hamowania) , płyn zmieniony na tepm. wrzenia chyba 320 stopni - i tak to nie to.
Acht, poprawiłem cytat bo zjadło Ci się [BBcode] i nie było widać co dokładnie jest cytatem.
Pozdrawiam, FOSS |
|
|
|
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-03-03, 18:28
|
|
|
u mnie to samo ,nowe tarcze i klocki ate, płyn wymieniony na nowy ate sport blue cos takiego tez wyższa temp. wrzenia i do normalnej jazdy ok, ale tylko bardziej agresywnie się poruszam, pohamuje chwile mocniej i lipa, pedał miękki taczka nie hamuje ,jednym słowem porażka !! |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Acht [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-03-04, 08:37
|
|
|
to nie do końca tak , Land Cruiser waży tyle samo - jednak takich objawów nie ma - chcialbym tłumaczyć zachowania hamulców tonażem jednak , to nie to - skłaniam się ku zaciskom , choć już sprawdzałem , a raczej mechanik - może trzeba skonfrontować u innego ;-) |
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-03-04, 10:10
|
|
|
robertas nie chodzi mi tu o hamowanie z 200 km/h do zera ,tylko o bardziej dynamiczna jazdę znaczy sie but hebel but hebel i tak ze 3 razy i już starczy ze hamulce przestają działać jak należy ,myślę ze to wlaśnie można nazwać bublem :mrgreen: , tylko nie wiem czy problemem jest za mala tarcza czy klocki czy zaciski a może wszystko razem , w mercedesie większych różnic nie ma średnica tarczy czy wielkość klocków a hamulce zachowują się zdecydowanie inaczej i waga auta jest większa, więc tu nie o wagę auta chodzi. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-04, 10:20
|
|
|
Panowie ja obstawiam że to wina zacisków,skoro różni ludzie mają różne zestawy (klocki-tarcze) i cały czas zgłaszają problem z hamulcami. |
|
|
|
|
tanatorq
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Edi
Jeżdzę: A8
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 44 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2011-03-04, 12:43
|
|
|
U mnie w A8 popsuły się takie rzeczy:
- Wspomaganie !!!
- wszystkie 4 lędźwie w fotelach (regulacja czy tam masaże jak kto to nazywa)
- antena gps
- ABS !!!
- prawdopodobnie sonda lambda nie wymieniałem ale mam błąd że jeden katalizator jest za słabo rozgrzany to może powinienem ognisko pod autem rozpalać podczas jazdy?
Buble:
- tylna lampka kabinowa dziwna sprawa raz świeci raz nie trzeba tam podociskać czy coś wymieniłem na nową przez rok spokój potem to samo
- faktycznie plastik w drzwiach (uchwyt do zamykania) strasznie się rysuje
- troszkę nie wiem u mnie te drewno koło lewarka jest zrysowane może za miękki lakier i tak samo ten chrom przy lewarku ale to może poprzedni właściciel miał zamiast palców to gwoździe?
- komfort przy szybkim wbiciu amortyzatora taki sobie ale przy wolnym wbiciu amortyzatora to malina lepsza od innych w końcu auto nie produkowane na polskie drogi tylko niemieckie ;p
- oo a jeszcze hamulce, trochę szybko raz musiałem się pospieszyć na ciasnej górzystej ścieżce wyasfaltowanej ale tak mega trudna ścieżka że na szerokość jednego auta, ciaśniutkie zakręty jechałem wtedy na maksa - 3 minuty jazdy i hamulce przegrzane do tego stopnia że dymiły kopciły i w pewnym momencie nie hamowały, ale jak są normalne to z prędkości 200 do 0 to spokojnie dadzą radę na jeden raz, nie chcę wspominać że potrzebowałem hamulce na dłużej niż 3 minuty a średnia jaką tam rozwijałem to pewnie większa jak 50 kmh nie była wiadomka miejscami z 80 może max 90 ale mówię taki odcinek jak na rajdzie
poza tym wszystkim auto malina nie zmienię na żaden inny szajs!!! (mimo poważnych usterek z abs i układem kierowniczym, z którymi nie mogę się uporać ze względu na brak części o odpowiednim numerze seryjnym) |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2011-03-04, 13:34
|
|
|
Acht napisał/a: | - skłaniam się ku zaciskom , choć już sprawdzałem , a raczej mechanik - może trzeba skonfrontować u innego ;-) |
Dokładnie.
Przerabiałem to w A6, każde tarcze po 1tyś. do wyrzucenia, po wymianie zacisków i tłoczków problem zniknął.
W A8 jeżdżę na oryginalnych tarczach i klockach i nie zdażyło mi się żebym zaorał tarcze, a jeżdżę naprawdę ostro,parę razy klocki potrafiłem zedrzeć po 8 tyś km. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-03-04, 14:49
|
|
|
toż to wspaniały rezultat :lol:.............."klocki potrafiłem zedrzeć po 8 tyś km."..............może jeździłeś po torze kartingowym a klocki były do Olcita 1.0 :mrgreen: te tzw drewniana rumuńska produkcja................przepraszam moderatorów ,że podtrzymuję ten żałośnie rozwijający się temat ale nie mogłem się powstrzymać
[ Dodano: 2011-03-04, 14:54 ]
tanatorq napisał/a: | to z prędkości 200 do 0 to spokojnie dadzą radę na jeden raz |
ale to jest jeszcze lepsze
[ Dodano: 2011-03-04, 14:58 ]
tanatorq napisał/a: | do tego stopnia że dymiły kopciły i w pewnym momencie nie hamowały |
jak się używa tylko gazu i hamulca a jest się Mistrzem Prostej to obca jest technika jazdy silnikiem :-P
[ Dodano: 2011-03-04, 15:01 ]
tanatorq napisał/a: | jeden katalizator jest za słabo rozgrzany to może powinienem ognisko pod autem rozpalać |
przestałem już słuchać kabaretów w radio, ....tu jest o wiele śmieszniej :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
Acht [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-03-04, 21:15
|
|
|
zanjac , gdyby było napisane że zdarł po 2 tyś , potrafię zrozumieć Twoje emocjonalne wzniesienia , natomiast 8 tyś nie jest przecież niemozliwe - choć graniczy z zarzynaniem ;-)
0-200 na jeden raz później sprawność gorsza - dziwisz się , osłabiona sprawność jest normalna przy takim gwałtownym obciążeniu , przecież przy standartowych hamulcach a nie wyczynowych cudów nie ma ( uprzedzając odnosze tylko do 0-200 , i znowu do przodu do 200 i 0-200 - swoją furą masz równie sprawne hamulce od oczątku do końca ?? )
trzecia kpina dotyczy dymiących hamulców : owszem jest to powód do sięgnięcia po iną technikę jazdy , ale jak zauważyłeś autor wspomina o szybkim pokonywaniu trasy , hamując silnikiem nie jestem w stanie wytracić prędkości do oczekiwanej wartości i wtedy posiłkujesz się hamulcem - nawet przy rewelacyie opanowanej technice jazdy chcąc pobawić się w jazdę bliższą gokartowi hamulce zawsze dostaną po dupie
i o to chodzi w tym wszystkim , jedni czerpią energię do śmiechu inni korzystają z doświadczeń - podziel się swoimi :mrgreen: |
|
|
|
|
|