Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??  
Autor Wiadomość
SOBA 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2019-02-12, 19:31   

Dziś zmienione klocki przód i amortyzatory tył. Trochę zabawy było, ale jakoś poszło. <chura>
_________________
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-02-13, 19:11   

VAGowner napisał/a:
Pepek napisał/a:
Pomijając już to, że w zestawach śruby potrafią być 8.8

W Polonezie amortyzatory miałem przykręcone śrubami w jakości 10.9
I takie są dostępne do wahaczy na znanym portalu aukcyjnym
https://allegro.pl/oferta/sruba-wahacza-dolnego-audi-a4-superb-vw-passat-b5-6989635004

https://images91.fotosik.pl/124/17057de4a314a730.jpg
https://images90.fotosik.pl/123/63ffdd06a0d3105b.jpg
https://images92.fotosik.pl/124/39b48779b90e2488.jpg
Nazwę producenta pominę, bo nie chcę być ciągany po sądach.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 64
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-13, 20:11   

Poskładane auto (wymiana rozrządu, paska wielorowkowego osprzętu, termostat, pompa wody, łożysko od wiskozy, czujnik niskiego ciśnienia oleju), odebrane a przy okazji zrobiłem porządek przy ECU bo byłą wilgoć.

Jak widać korozja znalazła się na wtyczkach więc przedmuchane, popryskane środkiem do styków i znów przedmuchane - wszystkie wtyczki w skrzynce oraz bezpieczniki.



Jak gazownicy kładli instalacje to szukali "masy" poza obudową (choć jest w środku <bezradny> ) i aby przejść kabelkiem to zrobili otwór - oznaczyłem na czerwono. Przez ten otwór dostawała się woda na tyle, że krople wisiały na pokrywie i trochę na ECU. Wysuszone, otwór zaklejony. Mam nadzieję, że problem nie wróci. :)

_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
Farmer73 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 50
Dołączył: 28 Gru 2017
Posty: 8
Skąd: Nowe Skalmierzyce k. Kalisza
Wysłany: 2019-02-13, 21:47   

Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi?
_________________
Do A8 to trzeba dorosnąć - emocjonalnie. Było parę VW, 80 b3, A6c5, i w końcu ONA- 8semka.
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 64
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-13, 21:49   

Bo naprawa diesla jest tak droga, że szkoda się tym chwalić :P <jezyk2>
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
Farmer73 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 50
Dołączył: 28 Gru 2017
Posty: 8
Skąd: Nowe Skalmierzyce k. Kalisza
Wysłany: 2019-02-13, 21:59   

I chyba masz rację. Benzyniaka po trochę ciuciuciu i każdy połata a diesla jak choroba weźmie to po całości 😂😂😂
_________________
Do A8 to trzeba dorosnąć - emocjonalnie. Było parę VW, 80 b3, A6c5, i w końcu ONA- 8semka.
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2019-02-14, 09:55   

Farmer73 napisał/a:
Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi?


bo np w takim D2 masz do wyboru albo 2,5 albo 3,3 w dieslu :) w obu przypadkach w awarii silnika można iść do WK i zmienić status z SAMOCHÓD OSOBOWY na NIERUCHOMOŚĆ :P
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-02-14, 10:06   

Farmer73 napisał/a:
Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi?

Złożona sytuacja. Większość ma tu 4.2MPI, do tego dochodzi polaczkowatość sprzedających i większość aut jest cofana choćby nie wiem co twierdzili właściciele bo są popularne i najczęściej poszukiwane. :)

TDI w każdej odsłonie są prawdziwymi długodystansowcami więc nawet cofane dobijają imponujących przebiegów. Ja mam 450tys i ogólnie w okolicy 150-200tys było cofnięte jak kupowałem (nie wiem ile dokładnie).
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-14, 16:38   

Właśnie przywedrowala do mnie Ori fabryczna jeszcze nigdy nie zakładana lampa <chura>

_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2019-02-14, 21:20   

A ja z nudów wyprałem sobie dziś pasy bezpieczeństwa i ponaciągałem sprężyny bo już niechętnie się zwijały :)
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-02-16, 00:15   

pytlar napisał/a:
Farmer73 napisał/a:
Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi?


bo np w takim D2 masz do wyboru albo 2,5 albo 3,3 w dieslu :) w obu przypadkach w awarii silnika można iść do WK i zmienić status z SAMOCHÓD OSOBOWY na NIERUCHOMOŚĆ :P

Albo dokonać przekładki silnika z raczej awaryjnego na bardziej bezawaryjny - poniżej przykład zmiany z 3.3 TDI na legendarny 2.5 TDI R5 AEL
https://www.otomoto.pl/of...-ID6BGY4E.html?
A myślałem, że będę pierwszy, który tego dokona w PL ;)
_________________

 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 64
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-16, 09:21   

Ja się pierwszy raz spotkałem z R5 TDI w D2 w 2010 roku. Chłop z Kolbud koło Gdańska wsadził tam zamiast V6 TDI. Przez 4 lata było widać to auto na mieście, potem zniknęło. W kolorze ciemnej zieleni na jasnych skórach.

Jak istnieje to może jeszcze gdzieś wypłynie...
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-17, 01:54   

A ja mam w końcu dźwięk v8 gdyby kogoś interesowało jakie dźwięki można wydobyć ze starej esy to tutaj zmontowałem wideo. Nie powiem teraz uśmiech nie schodzi z twarzy :)

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
SOBA 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2019-02-18, 19:28   

Zmieniony płyn wspomagania na oryginalny z aso skody <jezyk2> (Do aso Audi w Łodzi nie chciało mi się jechać) <fujarka> 2 litry weszło, jeszcze mam litr w razie wu na dolewkę.
_________________
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
 
 
Hunt 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-20, 00:03   

A ja dzisiaj zaaplikowałem do BFM komplet nowych cewek BERU i swiec NGK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.