Autor |
Wiadomość |
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2019-02-12, 19:31
|
|
|
Dziś zmienione klocki przód i amortyzatory tył. Trochę zabawy było, ale jakoś poszło. |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 521 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-02-13, 20:11
|
|
|
Poskładane auto (wymiana rozrządu, paska wielorowkowego osprzętu, termostat, pompa wody, łożysko od wiskozy, czujnik niskiego ciśnienia oleju), odebrane a przy okazji zrobiłem porządek przy ECU bo byłą wilgoć.
Jak widać korozja znalazła się na wtyczkach więc przedmuchane, popryskane środkiem do styków i znów przedmuchane - wszystkie wtyczki w skrzynce oraz bezpieczniki.
Jak gazownicy kładli instalacje to szukali "masy" poza obudową (choć jest w środku ) i aby przejść kabelkiem to zrobili otwór - oznaczyłem na czerwono. Przez ten otwór dostawała się woda na tyle, że krople wisiały na pokrywie i trochę na ECU. Wysuszone, otwór zaklejony. Mam nadzieję, że problem nie wróci.
|
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
Farmer73
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 50 Dołączył: 28 Gru 2017 Posty: 8 Skąd: Nowe Skalmierzyce k. Kalisza
|
Wysłany: 2019-02-13, 21:47
|
|
|
Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi? |
_________________ Do A8 to trzeba dorosnąć - emocjonalnie. Było parę VW, 80 b3, A6c5, i w końcu ONA- 8semka. |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-02-13, 21:49
|
|
|
Bo naprawa diesla jest tak droga, że szkoda się tym chwalić |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
Farmer73
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 50 Dołączył: 28 Gru 2017 Posty: 8 Skąd: Nowe Skalmierzyce k. Kalisza
|
Wysłany: 2019-02-13, 21:59
|
|
|
I chyba masz rację. Benzyniaka po trochę ciuciuciu i każdy połata a diesla jak choroba weźmie to po całości 😂😂😂 |
_________________ Do A8 to trzeba dorosnąć - emocjonalnie. Było parę VW, 80 b3, A6c5, i w końcu ONA- 8semka. |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2019-02-14, 09:55
|
|
|
Farmer73 napisał/a: | Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi? |
bo np w takim D2 masz do wyboru albo 2,5 albo 3,3 w dieslu w obu przypadkach w awarii silnika można iść do WK i zmienić status z SAMOCHÓD OSOBOWY na NIERUCHOMOŚĆ |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-02-14, 10:06
|
|
|
Farmer73 napisał/a: | Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi? |
Złożona sytuacja. Większość ma tu 4.2MPI, do tego dochodzi polaczkowatość sprzedających i większość aut jest cofana choćby nie wiem co twierdzili właściciele bo są popularne i najczęściej poszukiwane.
TDI w każdej odsłonie są prawdziwymi długodystansowcami więc nawet cofane dobijają imponujących przebiegów. Ja mam 450tys i ogólnie w okolicy 150-200tys było cofnięte jak kupowałem (nie wiem ile dokładnie). |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-02-14, 16:38
|
|
|
Właśnie przywedrowala do mnie Ori fabryczna jeszcze nigdy nie zakładana lampa
|
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2019-02-14, 21:20
|
|
|
A ja z nudów wyprałem sobie dziś pasy bezpieczeństwa i ponaciągałem sprężyny bo już niechętnie się zwijały |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-02-16, 00:15
|
|
|
pytlar napisał/a: | Farmer73 napisał/a: | Niech mnie ktoś oświeci, diesle są Be a większość napraw które tutaj widzę dotyczy benzyniaków, to o co to K....chodzi? |
bo np w takim D2 masz do wyboru albo 2,5 albo 3,3 w dieslu w obu przypadkach w awarii silnika można iść do WK i zmienić status z SAMOCHÓD OSOBOWY na NIERUCHOMOŚĆ |
Albo dokonać przekładki silnika z raczej awaryjnego na bardziej bezawaryjny - poniżej przykład zmiany z 3.3 TDI na legendarny 2.5 TDI R5 AEL
https://www.otomoto.pl/of...-ID6BGY4E.html?
A myślałem, że będę pierwszy, który tego dokona w PL |
_________________
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-02-16, 09:21
|
|
|
Ja się pierwszy raz spotkałem z R5 TDI w D2 w 2010 roku. Chłop z Kolbud koło Gdańska wsadził tam zamiast V6 TDI. Przez 4 lata było widać to auto na mieście, potem zniknęło. W kolorze ciemnej zieleni na jasnych skórach.
Jak istnieje to może jeszcze gdzieś wypłynie... |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-17, 01:54
|
|
|
A ja mam w końcu dźwięk v8 gdyby kogoś interesowało jakie dźwięki można wydobyć ze starej esy to tutaj zmontowałem wideo. Nie powiem teraz uśmiech nie schodzi z twarzy
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
|
|
|
|
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2019-02-18, 19:28
|
|
|
Zmieniony płyn wspomagania na oryginalny z aso skody (Do aso Audi w Łodzi nie chciało mi się jechać) 2 litry weszło, jeszcze mam litr w razie wu na dolewkę. |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
|
|
|
Hunt
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Lut 2019 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-02-20, 00:03
|
|
|
A ja dzisiaj zaaplikowałem do BFM komplet nowych cewek BERU i swiec NGK |
|
|
|
|
|