Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-22, 19:21
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | To nie była okazja a niestety potrzeba chwili i podjechałem do WOBO, 2x 370 zł. | A no faktycznie, na miejscu mam po 82 euro za sztukę więc praktycznie tyle samo. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2017-03-22, 23:19
|
|
|
szykuje mi sie pare robót przy aucie i wydech tez bym zrobił.
http://allegro.pl/tlumik-...6750976282.html
takie cos wspawac zamiast katów?
jest sens wstawiac zlącza elastyczne skoro ich nie mam oryginalnie? chyba ze maja byc? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-03-23, 08:53
|
|
|
A nie lepiej wstawić tłumik przelotowy, który wygląda jak katalizator z zewnątrz ?
Znajomemu w D2 sypnął się kat, więc wyrzucił oba i kupił za to w/w. Dźwięk w sumie w całym zakresie obrotów pozostał bez zmian. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-03-23, 20:04
|
|
|
dice111 napisał/a: | A nie lepiej wstawić tłumik przelotowy, który wygląda jak katalizator z zewnątrz ?
Znajomemu w D2 sypnął się kat, więc wyrzucił oba i kupił za to w/w. Dźwięk w sumie w całym zakresie obrotów pozostał bez zmian. |
Mi właśnie o taki zabieg chodziło. Wygląd kata a w środku to samo co w/w tłumik przelotowy |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2017-03-23, 21:26
|
|
|
A mi tam nie zależy na wygladzie tym bardziej pod autem a cena pewnie mniejsza .bardziej mnie interesuje czy dadza cos zlacza elastyczne i czy maja one byc oryginalnie w tym aucie.Mam jeszcze zaspawanego "x" tzn ze wydechy z poszczegolnych glowic lacza sie chyba w koncowym tlumiku. co to zmienia akustycznie ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-03-24, 01:02
|
|
|
A nie lepiej zamiast bawić się we wstawianie tych wydmuszek wytłuc oryginał, wstawić mu w środek nierdzewną rurę, nawiercić w obudowie otwór, zasypać całość piachem, zaspawać i mieć spokój na wieki? |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-03-24, 06:53
|
|
|
Dlaczego mieszacie w wątku dotyczącym lifta? Potem jest 11 stron sieczki. Przy 4 sondach (auw i nowsze) bedzie check a w reszcie starszych modeli to bez różnicy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-03-24, 09:43
|
|
|
Ja wstawiałem Bosale 099-948. Za dwa wychodzi ok. 400zł. Błędów lambd nie ma (sondy sprawne, zostały, tylko dałem je za bosalami), dźwięk jak fabryczny, zmieściły się bez problemów i nie wiszą za nisko. |
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-04-17, 14:40
|
|
|
oj pepek ,pepek w mojej to nie zadziała , mam AUW |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-19, 20:13
|
|
|
to se tulejki wstawcie co by po oczach nie dawało
i w czym problem |
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-04-27, 09:50
|
|
|
juz wczesniej pisalem w tym wątku co zrobilem oczywiscie bez tulejek, i nie chodzi o to by nie raziło po oczach , gdyz nie dobrze jest jak silnik pracuje w trybie awaryjnym |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-27, 11:11
|
|
|
jaki tryb awaryjny ?
Raczej tryb ekologiczny szanowny kolego te lambdy za katami tylko wytwór ekologiczny
i tylko badają sprawność katów .
I tylko tyle przynajmniej w starych kutrach |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-27, 19:39
|
|
|
Hesher napisał/a: | nie chodzi o to by nie raziło po oczach , gdyż nie dobrze jest jak silnik pracuje w trybie awaryjny | Jak już pepi wspomniał, przez zepsute tylne sondy może zapalić się CHECK ale nie mają żadnego wpływu na pracę silnika ...nawet jak je wykręcimy |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
mlody1206
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 83 Skąd: Bartoszyce
|
|
|
|
|
|