Autor |
Wiadomość |
Lasombra
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2 lift
Wiek: 32 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 4 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2017-03-16, 19:30
|
|
|
Dzięki, więc zamawiam i wycinam |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-03-16, 22:10
|
|
|
Mój jeden kat też był pusty, i auto buczało jak stary polonez. Kupiłem strumienice, złącze giętkie, złącze skręcane i wywaliłem kąty.4 godziny roboty i tak to wyszło.
Efekt super, dużo ciszej.
Do tego jeden stary kat sprzedany za 250zł - tak że na całym interesie zarobiłem jeszcze 50zł |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-03-18, 00:43
|
|
|
Jeśli zwykle wycinają to ja wstawiam
Dziś nabyłem 2x Magnaflow 91005M i może w ten łikend go wspawam. Ciekawy jestem zmian. Wersja metalowa 200 cpsi. Jak zamontuję zrobie foto z moją wersją X rury. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-19, 19:22
|
|
|
panowie po co wam strumienice ?
jak na nich każde autu ma taki specyficzny głos
ja tam montuje tłumiki przelotowe nie mylić ich nigdy ze strumienicą łuskową
Jeśli ktoś ma 4 lambdy to te dwie trzeba oszukać aby nie waliło po oczach wiadomo czym .
I jeszcze jedno auto bez katów na lpg ma w normie spaliny |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-19, 21:33
|
|
|
Cytat: | Jeśli ktoś ma 4 lambdy to te dwie trzeba oszukać aby nie waliło po oczach wiadomo czym . |
Masz na mysli te adapterki aby sondy troche odsunac na zewnatrz, czy jak inaczej? Bo u mnie w ogole wtyczki wypiąłem bo kupilem nowe sondy tylne to po 4 miesiacach je popaliło |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-19, 22:26
|
|
|
Ukaniu, ile zapłaciłeś za te katy Magnaflow ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-20, 07:45
|
|
|
masz dwie możliwości
tulejka lub emulator
lub można kompa przeprogramować aby widział tylko dwie czyli trzecia |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-03-20, 18:57
|
|
|
Jak wytnie w ecu to beda ospale przednie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-20, 19:10
|
|
|
nie zawsze
podobno |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-20, 20:45
|
|
|
Juz myslalem aby wywalic tylne sondy, ale zeby to mialo rece i nogi to samo wywalenie ich z ecu malo da. Trzeba by przeprogramowac ecu pod parametry pierwszych sond do wartosci podobnych w AQF gdzie sa tylko 2. A takie cuś mało kto potrafi. Wiec kupie po prostu zwyczjnie tukejki i nowe sondy i bede sie modlil aby szybko nie padly |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-20, 21:21
|
|
|
to już prościej sterownik zmienić |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-03-20, 21:26
|
|
|
Z auw na aqf to nie tak hop siup sam sterownik wymienić. Pinout jest ciut inny. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-03-22, 08:02
|
|
|
danishow napisał/a: | Ukaniu, ile zapłaciłeś za te katy Magnaflow ? |
To nie była okazja a niestety potrzeba chwili i podjechałem do WOBO, 2x 370 zł.
Nie mam samochodu w który można by prowadzić eksperymenty ale istnieje szansa skonstruowania układu oszukującego sterownik. W sieci widuje się układy z opornikiem i kondensatorem ale ja myślę o czymś porządniejszym. Pierwszy lepszy mały mikrokontroler z przetwornikami a/c i można by sygnał wyjściowy skroić na miarę potrzeb sterownika silnika.
Przy sondach wąskopasmowych to była by prosta sprawa. Jedyny problem to dokładne przeanalizowanie czego chce sterownik. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
polowiak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 50 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2017-03-22, 11:10
|
|
|
Panowie pozwolicie że się podłączę...Wiesz Ukaniu, że jakbyś skonstruował takie rozwiązanie można by opatentować i czerpać z tego zyski...;) Wszystkie katy prędzej czy później się wysypią szczególnie przy lpg. Mnie kat legł przy przejechanych 100 tys. km w A6. Tam na szczęście nie było sond za katem więc nie miałem check'a. |
_________________ było A6 2.4
jest A8 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-22, 11:29
|
|
|
drugie sondy tylko raczej wyłapują bogato czyli napiecie powyżej pewnego progu |
|
|
|
|
|