Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Katalizator  
Autor Wiadomość
Lasombra 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2 lift
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 4
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-03-16, 19:30   

Dzięki, więc zamawiam i wycinam :)
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2017-03-16, 22:10   

Mój jeden kat też był pusty, i auto buczało jak stary polonez. Kupiłem strumienice, złącze giętkie, złącze skręcane i wywaliłem kąty.4 godziny roboty i tak to wyszło.

Efekt super, dużo ciszej.
Do tego jeden stary kat sprzedany za 250zł - tak że na całym interesie zarobiłem jeszcze 50zł :P <fujarka>
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-03-18, 00:43   

Jeśli zwykle wycinają to ja wstawiam <jezyk2>
Dziś nabyłem 2x Magnaflow 91005M i może w ten łikend go wspawam. Ciekawy jestem zmian. Wersja metalowa 200 cpsi. Jak zamontuję zrobie foto z moją wersją X rury.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-19, 19:22   

panowie po co wam strumienice ?
jak na nich każde autu ma taki specyficzny głos
ja tam montuje tłumiki przelotowe nie mylić ich nigdy ze strumienicą łuskową <boisie>
Jeśli ktoś ma 4 lambdy to te dwie trzeba oszukać aby nie waliło po oczach wiadomo czym .
I jeszcze jedno auto bez katów na lpg ma w normie spaliny :]
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-19, 21:33   

Cytat:
Jeśli ktoś ma 4 lambdy to te dwie trzeba oszukać aby nie waliło po oczach wiadomo czym .


Masz na mysli te adapterki aby sondy troche odsunac na zewnatrz, czy jak inaczej? Bo u mnie w ogole wtyczki wypiąłem bo kupilem nowe sondy tylne to po 4 miesiacach je popaliło <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-19, 22:26   

Ukaniu, ile zapłaciłeś za te katy Magnaflow ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-20, 07:45   

masz dwie możliwości
tulejka lub emulator
lub można kompa przeprogramować aby widział tylko dwie czyli trzecia
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-03-20, 18:57   

Jak wytnie w ecu to beda ospale przednie.
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-20, 19:10   

nie zawsze
podobno
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-20, 20:45   

Juz myslalem aby wywalic tylne sondy, ale zeby to mialo rece i nogi to samo wywalenie ich z ecu malo da. Trzeba by przeprogramowac ecu pod parametry pierwszych sond do wartosci podobnych w AQF gdzie sa tylko 2. A takie cuś mało kto potrafi. Wiec kupie po prostu zwyczjnie tukejki i nowe sondy i bede sie modlil aby szybko nie padly :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-20, 21:21   

to już prościej sterownik zmienić
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-03-20, 21:26   

Z auw na aqf to nie tak hop siup sam sterownik wymienić. Pinout jest ciut inny.
_________________
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-03-22, 08:02   

danishow napisał/a:
Ukaniu, ile zapłaciłeś za te katy Magnaflow ?

To nie była okazja a niestety potrzeba chwili i podjechałem do WOBO, 2x 370 zł.

Nie mam samochodu w który można by prowadzić eksperymenty ale istnieje szansa skonstruowania układu oszukującego sterownik. W sieci widuje się układy z opornikiem i kondensatorem ale ja myślę o czymś porządniejszym. Pierwszy lepszy mały mikrokontroler z przetwornikami a/c i można by sygnał wyjściowy skroić na miarę potrzeb sterownika silnika.
Przy sondach wąskopasmowych to była by prosta sprawa. Jedyny problem to dokładne przeanalizowanie czego chce sterownik.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
polowiak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-03-22, 11:10   

Panowie pozwolicie że się podłączę...Wiesz Ukaniu, że jakbyś skonstruował takie rozwiązanie można by opatentować i czerpać z tego zyski...;) Wszystkie katy prędzej czy później się wysypią szczególnie przy lpg. Mnie kat legł przy przejechanych 100 tys. km w A6. Tam na szczęście nie było sond za katem więc nie miałem check'a.
_________________
było A6 2.4
jest A8 4.2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-22, 11:29   

drugie sondy tylko raczej wyłapują bogato czyli napiecie powyżej pewnego progu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.